![]() |
deze toch :P
![]() ![]() ![]() |
donders dik,en lager kan echt niet....
|
Hmm.. van de eene kant heeft het wel wat maar van de andere kant vind ik het jammer..
|
Quote:
auto mag blij zijn dat ie nog op de weg is.....ik vind het erg gaaf. |
Quote:
nou ;) :D |
...beter zó, dan vaal rood en/of andere plekken op je auto...
...en je ziet 't; je krijgt wel aandacht! (ook van de 'blauwen', da's dan weer minder...) |
Quote:
auto was echt niet veel meer dus tja wat moet je dan :D vindt hem erg geslaagd alleen zit er nog wel werk aan de auto motor problemen. maar wordt van de week aan gewerkt hebben nog twee weken. ;) |
Dat de Corrado niet veel meer is had ik al door. En zoals ik al zei, van de eene kant heeft het wel wat. Humor namelijk.. ;)
Maar je klep mag je wel eens goed afstellen. Ziet er een beetje gek uit zo. Of is ie niet goed dicht aan één kant? |
Quote:
is niet goed dicht had problemen met de motor. ;) |
![]() ![]() |
ff offtopic:
Ruurd had je de AA flesjes nog uit de uitlaat gehaald? :D |
Quote:
ja zekers ;) |
porsche :thumbup:
|
![]() ![]() Ben benieuwd hoe mijn Corrado in de smaak valt |
Bij mij heel goed hoor Roy! Ik wel hem wel eens in het echt zien. Hopelijk op Volksdub.. :D
|
Quote:
Op Volksdub even bekeken. Hele nette Corrado! :thumbup: |
Quote:
Duidelijk! zelfs het stuur staat helemaal verkeerd :D |
Quote:
Bedankt, hij is nog wel niet helemaal klaar, interieur moet nog op verschillende plaatsen afgewerkt worden. Rubbers van de deuren sluiten niet lekker aan, en van die kleine dingen allemaal, maar dat komt wel goed. Jij hebt ook een ontzettend nette en dikke wagen, erg mooie velgen ook! |
![]() |
![]() |
Die ligt goed laag! Ik dacht ook even dat het een cabrio was aangezien de foto op de achtergrond zo over belicht is en je de lijnen van de auto dan niet goed ziet. :tongue:
|
![]() Het is Clueless op database Dennis..:) |
dat is een mooie no-nonsense G60
prachtig zeldzaam detail: embleemloze oud type grille! |
Het is wel echt een tof ding. Vooral de Futura's zijn gaaf. Ik vind alleen die clean voor bumper jammer. Maar daar heeft ieder zo zijn smaak van. :tongue:
|
hier de mijne :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Die zal vast iets meer hebben als de 140kW die op kenteken staan :D
Even op die site van PPH gekeken, maar die gasten hebben een Corrado 4-motion gebouwd :screwy::screwy::screwy: |
Kijk, de man achter de Corrie. We vroegen ons al af van wie deze Corrado was op de meeting in Lingen.
Heb je wat specs van het blok? En neem aan dat de motor ook door PPH is opgebouwd? Of een gekregen sticker? :D |
Jou hoeven ook niets meer uit te leggen..... :thumbup:
|
![]() ![]() |
nee de motor is aangepakt door pph.ik kan op dit moment nog niet zeggen hoeveel pk hij heeft omdat ik hem eerst nog even moet inrijden. als dat gebeurt is gaan we kijken hoelveel pk hij levert.de motor is klaargemaakt voor 500pk+ :thumbup:
|
![]() |
Quote:
hij is super geworden jan |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
Die rode VR6 ziet er gaaf uit! De blauwe van die Amerikaan is ook wel tof alleen die alcantara delen in het interieur vind ik erg jammer.
|
![]() |
![]() |
Revo's.... :wuv: :wuv: :wuv:
|
jum jum, wat een foto :D
|
Idd prachtig zeg die rode
|
All times are GMT +1. The time now is 12:25. |