Is dat die Jetta Syncro? Of is dit nog een anders? :)
|
is een andere....
|
Quote:
klopt dis een andere :D syncro staat warm en droog oud te worden :D |
Heb je een magazijn vol mk2's? :D
En heb je die 16v Jetta ook nog? |
Quote:
jup ook nog Gijs :D en dit is de volgende in de rij gekocht hier op het forum van TomBigz nog bedankt Tom :thumbup: Ben er super blij mee , rijd en ziet er uit als nieuw helemaal top heb nu dus 3 Jetta's een Touran tja hobby :D |
Quote:
hahaha ik ben ook met nr.3 bezig :thumbup: |
Leuk om te horen Alberto, ben blij dat hij in goede handen is gekomen. Ga hem toch wel een beetje missen.. Blijft een mooie auto!
|
mooi "ding" :thumbup:
|
Mooie jetta! :thumbup:
|
Mooie Jetta Alberto !
Heb ook nog zitten twijfelen over deze, achteraf te lang misschien ;) Ben benieuwd hoe die er straks bij staat. |
Ziet er netjes uit zo !!! Kom maar op met die updates !
|
Quote:
nieuwe kenteken platen ( luxe ) spiegels in de kleur en muziek er in gezet verder nog niks :redface: |
Alberto, hoe heb je die blauwe lijntjes gedaan op de bumper van die blauwe Golf?
Ik heb nu standaard bumpers erop, maar er horen chrome lijntjes op. Blauw zou ook leuk zijn. Maar ik vraag me af hoe ik het zo moet doen dat het blijft zitten... |
Quote:
3M tape . te krijgen bij de oudere automatriaal zaken of waar ze verf verkopen :thumbup: is in iedergeval een wat ouder product van 3M je kan het in een aantal soorten krijgen , 4 mm 6 mm en 8 mm bumper deel goed ontvetten , en de lijn iets warm maken bij het er op plakken , met bij voorbeeld een verfstripper blijft prima zitten , zelfs als je in een wasstraat gaat :D |
Jetta vandaag in Real Life mogen bewonderen.
Super staat. GT achterlichten waren alweer gemonteerd, en stond alweer op 16" Schmidt ML's 9J rondom. :thumbup: Schroefsetje kwam binnen ;) , dus nog even eronder en AF! |
Quote:
:postpics: :D |
hmaa , komt van zelf als er wat leuks te melden is
ben nu bezig met wat technies onderzoek :D |
Quote:
:thumbup: dankjewel! Gaaf man! |
|
staat er netjes bij :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:43. |