Clips bij een particulier gevonden ergens in duitsland !! nu kijken hoe ik ze zo snel mogenlijk hier krijg.
Gr |
Heel gaaf project! zit veel geduld in zo te zien!! Ben benieuwd hoe je het carter "probleem" (lees: uitdaging) gaat aanpakken
En ben benieuwd naar de rij-eigenschappen / prestaties straks!!! BLijf het volgen! :thumbup: |
gaat snel bij jou, mooi project :thumbup:
en wat een heerlijke kleur!! kan je misschien een andere oliepomp monteren waardoor je carterpan weer hoger kan? of een los olie tankje ernaast zoals bij een bepaalde mercedes is gedaan? |
Of een combinatie van beide...
|
|
Daar hebben we naar gekeken maar een DrySump systeem kost echt een godsvermogen.
Dus ik denk niet dat daar de toekomst in zit voor de Passat. Cloontje verbeter me maar als ik verkeert zit. Gr Ronnie |
Quote:
:goodpost: Gr |
ik zou persoonlijk het carter verbouwen,aan de voorkant zo laag mogelijk maken,net om de pomp heen,en dan scheef naar achter weg laten lopen en aan de kant van de turbo een 'gezwel' er bij aan zetten.
|
Quote:
Is uiteraard ook een optie. maar ik heb nu mijn prioriteit even ergens anders liggen want ik wil de wagen nu eerst apk gekeurd hebben.het ergste nu is dat ik de bevestigings clips van de sierlijsten ergens moet vinden. ik heb ze nu gevonden maar die duitser doet moeilijk. Gr |
van de lijst onder het raam van de deur? Of bedoel je die van de deuren of dorpel?
Zijn allemaal verschillend, maar dat had je vast al gemerkt ;) Als je het over die 803853139C hebt van de lijst onder het raam, die hebben ze gewoon bij classicparts, waarom bestel je ze daar niet dan? |
Quote:
ik moet alle clips hebben van de hele auto. gr |
De clips voor de zijlijsten (en de dorpellijsten) heb ik gewoon bij de dealer kunnen halen vorig jaar. Was iig geen probleem om te leveren, moesten wel even besteld worden. Volgens mij bestelde de magazijnman ze bij..... classicparts?! :D
|
Ben vandaag bij VPC geweest. en hij kan ze niet bestellen, ook niet bij classicparts.
De handrem is wel gemaakt. ik heb 2 handrem kabels van een golf 2 vermeubeld en die aan elkaar verbonden. Dus dat was het laatste puntje van de apk. ook de linkervoorruit erin gezet. vanavond nog een wat ruiten plaatsen en dan hoop ik volgende week apk op de auto te krijgen. Gr |
clipjes vd dorpel zijn nog verkrijgbaar bij mijn weten, van de andere lijsten zijn lastog, heel erg lastig aan te komen. Heb ze vorig jaar op Techno classica gekocht, eigenlijk te weinig, maar denk dat ik me wel red.
Er is namelijk geen enkel ander model, maar deze clips op zitten, echt specifiek passat32 / audi 80. PM me even, dan geef ik je even mijn nummer en dan zal ik morgen eens in/op het zakje kijken of het bedrijf erop staat Edit: bedenk net, handremkabel is hetzelfde als 32b en die kun je gewoon bij de automat krijgen. Mocht je je nog bedenken 2n Edit: of gewoon op ebay ;) http://cgi.ebay.de/Bremsseil-VW-Pas...0#ht_500wt_1182 |
Quote:
De handrem kabel die op ebay staat past niet bij mij want ik heb nu schijven op de achteras van een golf 2 gti. en ik moest langere handrem kabels hebben. De eerste strip heb ik nu vastgezet met Innotec Moulding tape. Conclusie:gewoon vastplakken. Ik ben het een beetje erg zat om constant te moeten wachten op reactie van bedrijven of particulieren. Ik wil de auto klaar hebben want nog even en het seizoen is weer voorbij. ;) Gr |
ok, ja dan wordt het lastig met de kabel. Heb vandaag ff gekeken waar ik ze gekocht heb
http://www.steufmehl.com/ Vastplakken met goeie tape is inderdaad een optie! Het lijstje op de achterklep zit immers standaard geplakt. Maar ik ga toch voor de clipjes ;) Ik ben toch al 5jaar bezig, en dit jaar komt het er toch niet meer van :) Verder lukt het allemaal? Als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik het wel! |
Quote:
Dank je wel voor het aanbod maar tot nu lukt het aardig. Ik meld me mocht het nodig zijn. Uiteraard zitten we niet stil hier. De velgen zijn bijna klaar. De auto is zo goed als apk waardig. Morgen nog even de laatste puntjes op de i zetten. Volgende week apk! De velgen zoals ze worden: Een super lelijk kleedje op de achterbank. Ook weer zo lelijk dat het weer mooi is. Gewoon grappig. En de achterruit zit er ook weer in! tevens het tapijtje van de hoedenplank. Gr |
Ziet er goed uit!
Zijn dat de oude velgen van Erik? Meen dat hij ook ooit zo'n setje gehad heeft. |
Heey Cloontje, dat kleedje is indd echt lelijk, maar ja het is voor een goed doel he, hahaha.
Ziet er erg goed uit hoor. Ik ben benieuwd naar de keuring maar ja dat is niet jou probleem.. Gr Ronnie |
Quote:
Nee, die wielen wat Erik ooit had waren 16 inch Avantgardes. Dit zijn 17 inch Brabus Monoblocks :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 02:33. |