![]() |
Dik hoor!! :thumbup:
|
Heel erg netjes Alberto!
Succes met de keuring. Zijn de ledematen vandaag weer een beetje in orde? |
Quote:
nope , zit aan de chemikalien is uit te houden |
Hartstikke tof, Alberto, respect voor het werk!
Het was al een mooie Jetta, nu heeft ie ook nog een mooie krachtbron. :thumbup: Succes met de keuring, alhoewel ik er van uit ga, dat het wel goed komt. Gr. en beterschap, Ed |
Blijft een schitterende jetta! Veel succes met de keuring, en veel plezier met je 16v-tje :D!
|
Quote:
Plesier heb ik er nu al van Marco :thumbup: rijd super , oude ding gaat als de brandweer :thumbup: Woensdag gaan we er mee naar Heerenveen |
super dik! :thumbup: suc6 met de keuring
|
RDW gekeurd . Nu wachten op APK keuring was kleine mis comunicatie
![]() |
Mooi kerel alles lekker in orde zo.
Staat er super voor man. 16V 1 van de 3 echte sfeermotoren van VW. |
en zelfs dat was goed . Apk er op en we gaan weer naar huis
|
beterschap kerel.. waggeltje ziet er top uit
|
Dikke shit, Ik mag hem wel lijen! Sjapo voor je werk uberhaupt om van zo'n gewoontjes jetta een erg cool apparaat te bouwen!
Quote:
???? Ik heb toch echt een ander lijstje van vw motoren die een bepaalde sfeer oproepen. 1. Kevermotor, luchtgekoeld 2. 1.6D met geintegreerde tokkeltechniek... 3. T3 motor boxer, watergekoeld. :D |
Quote:
Wij leven in verschillende werelden he ;) :D |
:D Dank mannen ook aan de smsers .... :D
En zo al voorspeld werd door iedereen , omkeuren steld echt helemaal niks voor De meeste tijd ging in het uitzoeken zitten , waar de motor weg kwam En dat was in deze ook geen probleem , toen bleek dat hij uit Klaas zijn auto kwam :D Toen ging het gesprek gelijk over de Golf van Klaas , ijs was snel gebroken :thumbup: Chassis nummer nakijken , remmen testen (die waren super zei de man :redface: ) stukje rijden , even op de weegschaal (zonder mij er in :D ) en klaar Nu even afwachten tot ik de papieren thuis krijg en dan is het plaatje helemaal compleet Ben er erg blij mee tot zo ver , is de motor die wel in het plaatje past volgens mij . Kwa sfeermotoren van VW geluid gaat er niks boven een boxer motor en de VR natuurlijk .maar door de Home made uitlaat van de jetta komt deze ook heel ver :D Vrijdag middag naar Lammert vd Meulen toe te uitwegen ....en dan kan het genieten beginnen :thumbup: |
gefeliciteerd Alberto , goed nieuws. :thumbup:
|
Van harte Bertus!
Had je nog last van die rare beugels naast die put?? |
nee Johan paste prima , zelfs zonder probleem op de rem test bank
|
Gefeliciteerd Aberto! :thumbup:
Nu kan het Grote Genieten beginnen. :D Gr. Ed |
Netjes Alberto, gefeliciteerd, mooi dat alles in orde was maar had ook niet anders verwacht als je alles zo ziet in het topic :)
|
Gefeliciteerd Alberto, :thumbup:
mooie berichten,nu lekker genieten!! :D |
All times are GMT +1. The time now is 16:45. |