Jep vindt ik ook M.G.
Alweer genoeg ideeen over de kleuren of niet Siep ;) Zoals ik zei jonge dat bgaat het mooiste staan. En deze motor is top hij is van mijn maatje geweest voor Bertus das Jarno Strampel en die spaarde kostte nog moeite aan de motor. |
He japster, do kest de afremparachute ook wel vast bestelle, ding gaat straks als de brandweer. :thumbup:
|
Is dat dus de oude motor van jarno??? Die in zijn super mooie mk2 zat???
Dan heb je zker een goede motor. Jarno bespaarde idd nergens op. Heb hem vaak gezien toen jarno de auto op stal had bij mij oude baas. Tegenover mijn pirelli GTI die daar toen ook stond. Dus de 2.0 eruit siep??? leuke uitdraai ook, |
Gaat helemaal goed komen, nou is het straks niet alleen een hele mooie type 1 GTI, maar ook nog een bloedsnelle.
Top maat, dit is echt supervet straks !!!! |
jawis the silverbullet ut hallum fluitest die 16vg60 er aanst wol ut .
|
Bedankt jonges voor de toppie reacties :D
Ben erg happy , en ben aan het bdenken hoe en wat! Heb al wat onderdelen bij elkaar gescharreld zoals Versnellingsbak, nieuwe sachs koppeling boel. motorsteunen. kabelschakeling. En moet nog de nodige onderdelen hebben ;) maar rij dit seizoen eerst nog mooi met de 2liter! en die komt dus aankomende winter TE KOOP :rolleyes: En dan mooi aankomende winter de G60 erin. BAS MUST OP SKIETE MISCHIEN KEN DIE ER VOLGENDE WEEK WEL IN :D En Bertus :thumbup: Gr Siep |
Quote:
Der mut maar geen rolkooi in ouwe waus ;) Verder blijft ie helemaal orgineel! paar dikke remmen er op en klaar ! gr seip |
He Siep, goed bezig man!! De uitdraai kun je mee thuis komen. Stoken jullie daar elkaar op of zo? De ene naar de andere verbouwing :thumbup: Of loop ik een beetje achter :screwy: . Je bent even uit Hallum en dan zie je dit allemaal. Nu word het echt tijd om weer een bakkie te doen.
Groet Hillebrand |
Siep is helemaal door het dolle heen :screwy: Hij ziet ze vliegen die gekke waus. :D,een spoor in de straat van 200meter rubber :eek: , rondvliegende klinkers :wow: etc.etc.
Nee hoor Siepke, gaat straks mal jong. Wil ik wel effe een proefritsje met die make :thumbup: |
Nu André nog...
Geld heeft ie er al voor, hahaha! |
Nee nee Bobster, keep it real, geen geknoei an die mijne.
Heb het een keer overwogen om er een 2.0 16v ABF met 40-er webers in te gooien, maar vondt dit toch jammer om deze in te bouwen. |
Dat is wel ultiem voor jou auto Andre webers past er echt heel erg goed bij.
En je hebt het gedonder met de startmotor niet meer ;) |
Idd ben het helemaal met je eens gerard..
en @ siep laat je bakker dan straks ook een rondje in jou auto rijden :D |
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Bakker ff in de einser hahahahaha
|
nee moet maar niet straks ploft de bak
|
weer lekker bezig siep :cool:
|
zo hey dat is dan weer lekker wat een dikke motor weer
ben vorig jaar met hem opgereden naar mivw ik in de r32 (van arno) en hij in de g60 maar de r32 moest hard trekken om bij te blijven hahahah mooi man houd je bezig zeg ik dan |
Quote:
Dankje Hillebrand En nee laat me niet op stoken! liep er toevallig tegen aan ;) En we blijven hier allemaal wel wat bezig he :D Maar eerst dit jaar nogff vol maken met de 2liter! We horen gr Siep |
Quote:
Jij bent ook een moooie druif! Mij de schuld geven van jou spoor! :mad: Nee Trek geen spoor , maar spoor ook nie :D buur ouwe waus. Zal ik jou straks mee op sleeptouw nemen :) |
Quote:
NEE BAKKER MAG ER NIET IN RIJDEN :D IK MAG ALLEEN ZIJN AUTO SLOPEN :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:53. |