we komen er aan Peter ...druk de koffie maar aan ;)
|
Is prima kerel,je weet dat je niet voor 13:00 op het terrein kunt he ?
|
Quote:
sta al voor het hek :eek: :D moet ff langs Maurice in Weeze dus komt goed :thumbup: Kom dus ook van de duitse kant af , daar ook bordjes neer gezet Peter ? |
Zo de auto is er klaar voor, gewassen en vol geladen :tongue:
Nu even ontbijten enz. en wachten op Mike--1991. 1 uur staan we voor de poort :thumbup: |
Hier ook de keef is weer vol gepakt nog even omlaag zettenen gaan met die banaan
|
Quote:
nobe, maar is makkelijk te vinden ;) De 1e mensen stonden om 10:00 al voor de poort :shake: |
haha.. er zijn altijd mensen levensmoe. :screwy: of bang dat ze geen mooi plekje hebben of het gewoon stoer vinden om als eerste te zijn :thumbup:
@peter.... wat the fuck is dat voor ondertekst :D |
Helaas kan ik vanmiddig niet meer komen,
De auto moet nog afgesteld worden, Morgen ben ik er zeker maar of het met mijn auto is weet ik nog niet. Erik. |
Wij zijn er morgen (zondag) ook bij, incl 'AirMighty Megascene' stand en heb nog wat mooi luchtgekoeld spul weten op te trommelen...! tot daar! :cool:
|
:D
Just kidding ;) Het is super gaaf :) bismorgen :thumbup: |
Zo, ben er vanmiddag/vanavond al enkele uurtjes geweest met een golf1 GTS & een jetta 2,
de sfeer is weer top, en het is echt gezellig! morgen middag weer richting daar, ik woon gelukkig in de buurt! |
Misschien morgen toch niet aanwezig. Ik kwam er vandaag achter tijdens het vervangen van de remslangen, dat 1 van mijn banden de staaldraden er door komen aan de binnenkant.
En ik moet er alleen heen, ik heb aardig wat mensen gevraagd, maar niemand wil mee. |
Quote:
Same here, ik was er alleen met een Corrado. |
super feest hier . Maar fucking slecht internet
net een heerlijke regen bui gehad maar feest ging gewoon door . Tot morgen mensen |
had er erg graag bij geweest maar moet deze halaas laten schieten.. eigen auto staat te wachten voor reparaties en heb geen vervoer
dat er maar een hoop foto's geschoten worden en ik het van achter de pc kan bekijken :tongue: |
morgen om 9u vertrekken we hier vanuit antwerpen, dus tot morgen ;) :cool:
|
we gaan hier verder met het verslag:
:thumbup: |
Quote:
net thuis terug in middelburg in zeeland aan de zeeuwse kust van de volksdub.... ik zal zometeen de fotoos die ik gemaakt heb op photobucket zetten en de link plaatsen zodat je kunnen kijken of ik jouw auto ook gespot heb... groetjes cabbie-girl |
nou zoals beloofd hier de link met fotoos enzoals je zien kunt heeft man lief de toto bij thuiskomst gelijk verwent met een was en wax beurt hihihi
http://s752.photobucket.com/albums/...rio-girl/dub05/ groetjes cabbiegirl |
All times are GMT +1. The time now is 03:08. |