gefeliciteerd met de verkoop!
|
kan deze ook op slot ... :D
|
Quote:
Of de nieuwe eigtenaar neemt dit topic ook weer over :D |
nieuwe eigenaar gaat niet verder , dus ga ik maar door met de Bleu line mayo golf
gekocht als Pasadena 1,6 bij een handelaar uit Balk met bakken met achter stallig onderhoud : las werk in de kofferbak ( bekende plek bij bevestegings punt van de tank ) bedankt voor het lassen Klaas :thumbup: sub frame verroest gebroken veer l.v. banden zo gaar als boter stuurkogels L+R overleden fusee kogels L+R overleden olie al bijna 5 jaar oud , leek wel stroop kort om werk aan de winkel mooi fris sub frame op de kop getikt dus dat punt kon weg gestreept deze kon in het oudijzer :D ouderhoud uitgevoerd , schokdempers vervangen door een schroefsetje van een Golf 3 die ik nog had liggen . toen dat alles was vervangen , alles weer netjes uitgelijnd door Lammert van der Meulen in Dokkum Theo gemaild of hij nog een 16v spoiler had , en gelukkig had de WOBSHOP die liggen :thumbup: Toen de 1e meeting er aan kwam van dit jaar , moesten er natuurlijk ook wat leuke wielen onder Het werden de wielen die ik had overgenomen hier op het forum maar ja , welke kleur ... Na de primer droog was . dacht ik , lijkt niet eens zo verkeerd Dus zijn ze deze kleur gebleven :D en zo stond ze dus op de midwinter meet in Deurningen Sikke aant zijn idee van de Remia wielen :D Na een paar zaterdagen het achter raam nog vervangen door een van een edition en dan kan je mooi zien of er nog roest zit ergens :D De standaard stoelen , die voor geen meter zitten ..vervangen door een set Recaro op een onderstel van een Corrado , zo dat we lekker ver achteruit en max naar onderen kunnen . Ebut nog bedankt voor het leuke detail :thumbup: Gelijk toen we de stoelen er uithadden de witte hemel vervangen door 1 uit een 4 deurs Golf country zo dat het ook gelijk lekker donker werd in de Golf :thumbup: Toen na nog wat blauwe lijntjes te hebben getrokken :D en de spiegels ook in de mayo kleur gezet te hebben is dit het eind product als vervoer van en naar het werk mijn vrouw denk zo haar ding er over maar oke ben er wel blij mee :D |
die laatste foto:d
mooi ding weer alberto. |
Haha die Remia wielen zijn geniaal :d
Echt een mooie golf Alberto! |
leuk golfje zo!
|
Had hem op de mwm al even bewonderd, leuke Golf !
|
Geinig apparaat zo :thumbup:
|
Quote:
Heel herkenbaar.. :D |
Ik vind het een BOM van een auto!! :thumbup:
|
Quote:
Zij heeft een mooie Touran gekregen !! :D |
Dat is zo Fred :D .
|
|
vandaag verkocht . verhuist naar purmerend
|
jammer...maar jou kennende staat er volgende maand weer wat anders:)
|
was en is een dik ding zeg! :cool:
ben benieuwd naar de volgende.... ;) |
Jammer dattie weg is, wat wordt het volgende project?!?
|
Ik vond het een dik ding! Feli met de verkoop! En nu?? tijd voor een jetta mischien? :D
|
jup
maar word weer een woon werk ding voor de winter ;) dank aan Berend en Ytske voor de foto :D |
All times are GMT +1. The time now is 03:28. |