Ik rij komende donderdag of vrijdag van Groningen naar Haarlem, kan via Damwoude.
|
Is er nog iemand uit Fryslân die in de buurt van Doetinchem komt en wat onderdelen kan oppikken?
|
z lb
Is er ook iemand die vanuit het noorden naar zuid limburg regio heerlen gaat er moet een setje velgen die kant op.
|
Ik vind "het noorden" een beetje vaag...
|
Quote:
waarschijnlijk bedoeld hij Friesland, Groningen of Drenthe.... lijkt mij best logisch eigenlijk.. :tongue: maar plaats lijkt me handig om erbij te zetten inderdaad... |
Ja het noorden is friesland groningen drente de wielen komen uit Harkema.
|
Zijn er ook forummembers uit Vught?
|
in de buurt
|
Wie wilt wat ophalen? Frankrijk, Laxou
Iemand die komende weken richting Frankrijk gaat en in de buurt van Laxou? Vakantie of werk?
Extra centje verdienen? Voor mij niet haalbaar om op dit moment tot daar te rijden. Heb daar een setje velgen gespot die ik graag onder men golf zie :) Verzenden vertrouw ik niet meer. Uiteraard wordt je vergoed voor je dienst. Met 34000 leden moet er toch wel iemand die kant uit gaan? ;) |
Wist ook niet waar ik t moest posten :confused:
Verplaatst, nu dus wel:) |
Ik zoek eventueel iemand die een compleet interieur vanuit Veen(omgeving s' hertogenbosch) naar Zuid-limburg kan mee nemen. Born of zuidelijker graag.
|
Volgende week ga ik vanuit regio den Bosch richting stein, heb je daar iets aan?
|
Komt er nog iemand vanaf Bertil (Enschede) in de buurt van Zeewolde?
|
Komt er iemand toevallig in de buurt van Veldhoven en Zeewolde van de week?
|
Iemand die de komende tijd vanuit Eindhoven richting DenHaag komt?
Heb een set G60 lijsten gekocht die nog deze kant op moeten. |
Delft eventueel, goed genoeg?
|
Meer dan goed.
|
Ik rij van omgeving Hengelo (ov) naar Naarden vrijdag avond op en neer
|
setje speakers die in almelo staan, zouden eigenlijk richting Sumar moeten, is in de buurt van Drachten!
|
Iemand die toevallig vanuit Limburg naar Arie Beekman in Brummen gaat, iets kleins kan meenemen en in Venlo droppen?
|
All times are GMT +1. The time now is 14:31. |