![]() |
Damn Alberto! Dat is zeer vervelend! Even lekker rustig aan jong, en dan er weer plat voor :thumbup:
Heb je nu iig even de tijd om rustig te bedenken wat je nog wil/kan gaan veranderen :D Beterschap toegewenst. |
Beterschap d'r mee Alberto.
Je was ook wel heel erg hard op gang hè. ;) |
dank u ... ja voor mijn doen wel Chris
@ Klaas plan van aan pak is er wel ;) . Hoop deze week weer even bij te werken :D |
Lukt het niet, dan roep je maar, staan we even bij!
|
Ja dan gaan we er even bij staan!
|
Das jou wel toevertrouwd:D
|
bedankt heren , :rolleyes:
vanmorgen de garage even in de verf gezet , toen Wytze langs kwam en me op de vingers tikte :D dus vanmiddag maar even bezig |
Hoest met je Jetta 16V Alberto....?
Misschien is de brandstof pomp wel lek helemaal aan het begin, dat heb ik ook een keer gehad (heb me helemaal suf gezocht). Succes man, Lars |
Ik kom straks nog even een paar pompen langsbrengen , waarschijnlijk lekt de behuizing waar de pomp in zit ,komt wel vaker voor .
Hij gaat iig wel mee naar MIVW , daar zorgen we wel voor :thumbup: |
zwakke enkel kan ik over mee praten :( , beter schap!
|
Vanmiddag even bezig geweest , gordels zitten er in , kabeltje voor de sub gelijk weg gewerkt .
Ook de trekhaak verwijderd , want spuiten word dit jaar even niks :redface: En de remmen nog een keer ontlucht , en toch nog paar lucht bellen er uit gedrukt :thumbup: De benz pomp nog lek dicht , dan kan ie voor de apk / rdw keuring :D |
En het lek is gevonden :limey: , het pompje had een heel klein schuur plekje gemaakt
op het tankje , daar drupte wat benzine door naar buiten Wytze had nog 2 pompen langs gebracht , waar van ik een tankje heb gewisseld Deze weer onder de auto gehangen , en klaar Gelijk even de remmen getest , en die zijn nu ook beter , na de 4e keer ontluchten :screwy: Morgen de muziek even aan sluiten , en een afspraak maken voor de APK en uitlijnen bij Lammert vd Meulen en dan moet M.I.V.W wel lukken denk ik :D |
mooi zo:thumbup:
|
goed bezig geweest kerel ;)
|
:rock: goed bezig !
|
![]() klaar voor de RDW ![]() ![]() ![]() |
Super dik!
Succes met de keuring! |
Nice!
|
Ziet er supers uit Alberto, respect voor je werk.
|
Dit moet een voldaan gevoel geven na al je werk wat je hier aan gedaan hebt!! WAT EEN PLAAAAATJE van een JETTA!! :thumbup:
en héél véél succes bij de RDW volgende week!! Aan het exterieur zal het niet liggen :D en als je je topic zo doorleest en je leest en weet welke ''handjes'' er allemaal aan hebben ''meegewerkt'' hebben (en welke oogje's er mee gekeken hebben :D ) dan zal het ZEKER géén probleem opleveren bij de RDW :D nogmaals SUCCES! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |