Thanxxxxxxxxx jongens :thumbup:
En Niels heb je nog gezien voor een mooi DIESEL logo voor in mij grill? :D |
heb er geen meer over op dit moment
of ik moet nog ergens 1 hebben wat ik niet (meer) weet |
siep
heb hier nog wat moois voor je liggen :D stuur je zo wel even een fotootje via pb |
Netjes Siep jonge... Diesel powerrrrrrr!!!!!
|
Quote:
Danke femme Race jonge :D |
Quote:
En wat heb je dan voor mij Niels( mooi logotje :D )??? |
Quote:
:D :D :D :D :D |
en siep
zit de embleem er al in??? ik wil natuurlijk wel even een fotootje zien :D |
Quote:
Hey Niels Nee joh zit er nog niet in, helaas beetje te druk gehad met andere dingen :redface: Maar ben der wel blij mee! Hoort er bij he z,n logo :thumbup: Bedankt daar voor! Gr Siep |
echt een mooie kar geworden jappie jonge en de velgen staan hem ook goed. :thumbup:
gr pieter |
Quote:
Dankje Pieter :thumbup: Wij prutsen hiero ook wel wat door hey Ben erg blij met de DIESEL zal binnen kort weer es wat fototjes maken en posten. gr Siep |
Quote:
ik vind de kleur ook supper en ik hou einzers dus ik zou ook wel zo willen dieselen maarja de vrouw wil het niet dus dan gebeurt het niet he :D |
Gewoon stiekum doen joh ;)
ahahah Moet ik die van jou maar inruilen :D |
Zo weer wat nieuws voor de type 1 GTI gekocht
De ouwe motor van BERTUS hier op het forum. Even over de motor, wat er allemaal aan is gedaan. revisie: cylinder gehoond 1e overmaat zuigers gesmede mahle nieuw alle lagers, keeringen, pakkingen vernieuwd onderblok uitgewogen complete koprevisie complete g-lader revisie G-force kop maximaal bewerkt nieuwe kleppen, maximale grootte kop omgebouwd naar mechanische stoters grijze injectoren G-force chip 72mm pully verstelbaar nokkenas tandwiel deze setup levert 240 pk en 300 nm maar met een chip op maat en een andere nokkenas is hier nog wel meer uit te halen. vermogensuitdraai aanwezig alle werkzaamheden zijn uitgevoerd door Freddy Cane http://www.freddycane.com en J Strampel Tuning motor heeft na complete revisie ongeveer 8000 km gedraaid. |
Dikke vette tor jappie :D
word straks leuk als ie klaar is :thumbup: |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de Strampel motor toppie maat in de einser ermee. :thumbup:
|
Zekes maatjes
Jappie verry happy ;) |
Vet lekker hoor zon blokkie,nu mag er ook wel een rol kooi in zeker. :thumbup:
|
Wat is dit dan, nieuw seizoen, weer een andere motor, haha!
Deze is wel écht :spankit: Alleen had ik hem helemaal matzwart gemaakt. Zou onwijs dik afsteken bij de zilvere koets! Maar ik zie het wel Siepke... jou kennende zal het wel goed komen! :thumbup: |
Super, een Golf 1 GTI met gereviseerde en bewerkte G60 motor!
Naar mijn mening de ideale combinatie....... |
All times are GMT +1. The time now is 01:04. |