Quote:
|
Quote:
ehh,waarom wel dan? ;) nog iets wat niet iedereen denkt,maar wel veel mensen tegenwoordig.... "alles wat je op een paar plofzakken zet is ubervet" begrijp me niet verkeerd,ik vind air best stoer,maar dan wel op de laagste stand.als ik het er onder zou hebben zou het alleen zijn omdat ik dan niet meer mn knokkels open hoef te halen om de schroefset te verstellen:D:D |
Quote:
dan moet je gewoon een goeie set kopen die je na een slechte winter nog met de hand kunt draaien :D |
Quote:
Ik vind trouwens niet alles wat op 'plofzakken' staat vet.. 't is gewoon gruwelijk handig, 't heeft zoveel voordelen. |
Quote:
rustig,denk aan je hart...... |
Ik ben rustig.. hele week gewerkt, 't is weekend ;)
|
Dat het echt helpt als je in je marktplaatsadvertentie zet:
Geen bandentrappers, Geen onzinbiedingen Onzinbiedingen worden gelijk verwijderd Alleen reageren als je serieus bent Geen testpiloten en nog veel meer onzin opmerkingen! De mooiste is trouwens: Eerst geld tellen dan vrouw vertellen en dan pas bellen! :D |
Taxatiewaarde ook de echte waarde is :chair:
|
Volgens mij begint dit een ergernis topic te worden :rolleyes:
|
Quote:
Staat alleen in de verkeerde volgorde :tongue: |
niet iedereen denkt het gelukkig,toch lopen er aardig wat figuren rond die denken dat een auto verlagen een kwestie is van andere bumpers monteren....
getuige een advertentie op MP; Quote:
wrong! je auto verlaag je met andere veren/veerpoten:chair: |
Of luchtvering :D :tongue:
|
Quote:
sorry :tongue: |
Dat Nederland kan voetballen.
Ow ow ow hier voel ik een discussie aankomen... :tongue: Maak maar een ander topic voor deze discussie aan... |
Quote:
Spelen d'r ook nog Nederlanders in "ons" elftal dan? |
weet niet naar welke wedstrijd jij hebt gekeken???
|
Quote:
Ik kijk al zeker tien jaar geen voetbal meer. Hoor het af en toe op de radio voorbij komen, maar hoor nooit 'n Pietersen of Klaassen scoren. Wel hoor ik Afellay, Seedorf, Andwele Slory, Maduro, Boulahrouz, Jaliens... Maakt me ook verder niet uit. De enige die echt laat zien hoeveel vertrouwen ie heeft in het elftal is de Nederlandse Energie Maatschappij, die gratis stroom voor 'n jaar weg geeft als we kampioen worden. :tongue: |
3/4 doet niet mee, en dan nog hebben ze allemaal een NL paspoort en gekozen om voor ons land uit te komen in het geval van een dubbele nationaliteit.. ik zie het probleem niet..
selectie is: Khalid Boulahrouz, Edson Braafheid, John Heitiinga,Joris Mathijssen, André Ooijer, Gregory van der Wiel, Mark van Bommel, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Rafael van der Vaart, Demy de Zeeuw, Ryan Babel, Eljero Elia, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt, Robin van Persie, Arjen Robben Lijkt mij een mooie afspiegeling van de samenleving qua namen. (godverdomme, dat ik nou ooit nog voetbal ga lopen verdedigen... ik heb helemaal niks met die sport) |
Jaapie, denk je dat ik om twee uur 's nachts serieus ga reageren in een topic als dit? :tongue:
Voetbal boeit me al jaren niks meer, ik kom uit de stad waar Fortuna vandaan komt... dan heb je niet echt wat met voetbal. :D |
Dat je meteen een fotograaf bent als je een foto kan maken met een digitale spiegelreflex van 1000eu.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:02. |