zoals ik al in het verkoop topic vermeld...ik verwijder niets...doet een moderator..met serieuze vragen kan je me mailen.
|
jammer dat je hem gaat verkopen.....
|
Rene' ...hij is nog niet weg hoor...ik rij er af en toe mee...meetings enz...als er iemand met geld voor me staat is die weg,en ik zak niet met de prijs...dus hij is echt nog niet weg:D
|
Voor die prijs.....?(ik weet welke ;) ) Dat geloof ik je, dat hij dan nog niet zo een, twee, drie weg is, maar wat ik allemaal heb gezien op die restauratiefoto´s (toen ze er hier nog opstonden :D ) moet ik zeggen dat jou auto die (vaste) prijs ook waard is, maar ik zou een verkoop ervan me toch nog eens overleggen als ik jou was, ga je misschien spijt van krijgen.....
|
heb m vandeweek ook gezien en gehoord super auto top :thumbup:
|
Yep...........niet te vergelijken met jullie 75er.....maar ik heb ermee leren leven:D
|
ha ha
|
Even wat foto's...hopelijk blijven ze dit keer wat langer op het forum staan dan de vorige keer............anders zo'n saai topic dit.. ;)
|
:rock:
|
Inderdaad WOW.....
Dat ziet er werkelijk mega uit! |
Zo zag de VW fabriek er in '83 uit :cool: (zonder de TT dan ;))
|
had hem nog niet gezien, 1 woord, superformidastisch!
|
fantatastisch
|
echt een super goeie restauratie ik weet zelf hoeveel werk dit is en dan mag de prijs van de auto er wel naar wezen succes met de verkoop
|
:D....hoeft voorlopig niet weg hoor...als iemand met geld komt ok...maar de GTI is geen blok aan mn been hoor....
Ben zelfs bezig om er iets van 220pk uit te halen....zolang ik hem nog heb,wil ik wel de lol ervan hebben,en meer pk's is meer lol....:D |
Quote:
Meer pk's meer lol :hug: |
Quote:
was dat maar zo :D Enigszins maar goed dat ze niet allemaal zo van de band rollen als deze van chris (anders was dit maar standaard geweest). Anderszins zou ik wel graag zien dat er aan alle MK1's zoveel aandacht werd besteed in de fabriek :rock: |
tru, maar dan reden er nu ook wellicht nog veeeel meer van rond
|
Wat netjes, echt supernetjes man! Mijn complimenten voor je werk !! En ik wens je verder superveel plezier met deze Bolide, want zo kan ik hem wel noemen :D
|
Kon het niet laten......heb een setje wielen gekocht voor de G60...Niet omdat de 3-delige Borbets me vervelen...maar deze zijn bijna net zo schaars....:D
Originele 15" Pirelli velgen..maar dan niet de standaard P model...Hier een foto als voorbeeld...moet die van mij nog wel gaan polijsten.. |
All times are GMT +1. The time now is 20:27. |