Mooi bos pijp kerel!!
|
ziet er goed uit gerben.
|
Goed bezig Gerben!
|
g60 update;
net de 6cilinder leeggemaakt,heeft wel een 'klein' beetje olie gebruikt;) alles eruit,lagers zien er nog redelijk uit voor de km's,krukas is in nieuwstaat.... blok leeg; en hop in de wasmachine; carosserie staat weer in de bodyschutz,heb het wel wat uitgerold/gestreken,omdat ik niet veel voordeel zie in een dikke laag[gewicht;)]foto maak ik nog even. de audi gaat woensdag naar de rdw,dieseltje ligt er al vanaf mei ofzo in,maar de apk loopt bijna af,dus moet maar even:D oja,heb voor de mk1 een verzwaarde drukgroep en afgedraaid vliegwiel liggen,de sinterbronsplaat moet nog binnen komen.een 200mm tdi koppeling[die tot 250nm aan zou kunnen] houdt het niet...... en nog wat klein grut gekocht wat eerdaags wel op de mat zal liggen,foto's volgen. |
ziet er goed uit gerben gaat de goede kan op zie het wel volgend jaar zit ik naaste je op de baan met jouw vr6.;)
|
oudi staat als diesel op kenteken,vandaag omgekeurd.was van de week een PD-SDI aan het klaarmaken,toen viel me op dat er een heel mooi inlaatspruitstukje op zo'n blok zit.dus even gegraven in het rommelhok en net erop geschroefd.pomp kon weer een heel stuk verder open,want er was geen zucht rook meer te zien.
loopt nu echt geweldig het motortje,even kijken of ik mijn 1op19 gemiddeld ook nog haal...... |
Zo kom je nog eens wat leuks tegen. :D nooit bij stilgestaan, maar zo kan t idd ook.
|
Quote:
ik had er ook al zat in mijn handen gehad voor ik ontdekte dat er gigantisch mooie kanalen in zitten......en gezien vw als lego is past het gewoon op een veel ouder blokje:D vandaag 2 pakketjes op de mat,setje witte fifft voorknippers voor de g60[mooi bij m'n witte fifft achterlichten],g60 onderlip voor onder de mk1,zit nog te wachten op witte achterlichten voor de mk1.foto's volgen wel als ik het gemonteerd heb :thumbup: |
Haha 1.9d tjoening! :thumbup:
Kan me voorstellen dat er iets beters te verzinnen is als het standaard loodgieterswerk op de VW diesels van toen ja... :D |
Quote:
:D :thumbup: |
Goed bezig Gerben! ;)
|
mooie fotos kerel
|
foto's van de onderkant van de g60;
|
Netjes gerben!!
|
Lekker hoor! Als je je verveelt mag je die van mij ook wel doen :D
|
Quote:
Waarom nou gelijk weer die van jou? Kan toch de mijne ook doen :D |
thanks jongens,maar ik ga nu eerst moed verzamelen om dit bij mijn einser te doen als deze af is.....;)
|
Quote:
de steunen liggen al kaar voor je gerben om de mk1 er in te hangen weet niet wanner je ze meeneemd. :D |
Quote:
zo snel mogelijk:giggle: ligt toch nog niet in de weg bij opslagplaats Van Dijk? ;) |
Quote:
idd valt nog mee :D |
kas klaar nu? ziet er goed uit van onder
|
Ziet er zeker goed uit ben benieuwd hoe je er zelf uit zag toen je klaar was ;)
|
kas is van onder klaar,motorruimte gaat zsm wit gelakt worden,en dan kan ik aan de ophanging beginnen.
ik zag er zelf ook uit als een varken idd,is dik spul,maar het loopt wel van hoeken en randjes af,dus daar moet je dan niet onder gaan staan :redface: |
ff poetsen aan de onderkant, en ze kan meegaan als een trailerbitch! :D
ziet er goed uit Gerben! :thumbup: |
thanks salih en trailerbitch? nee liever niet ;)
net een lexaan ruitenset besteld,hoop ik zsm hier te hebben. |
had het ook niet verwacht van je! :thumbup:
heb er zelf ook een hekel aan die mannekes! :D |
Ziet r strak uit bro zag pik op fb netjes gedaan
|
Quote:
Hoop niet dat ie die echt op internet heeft gepleurd :D |
Quote:
:lmao: heb eergister een set andere wielen,en gister de sinterbrons koppelingplaat voor de mk1 opgehaald,zal eerdaags even wat fotootjes schieten van het spul. |
de koppelingsplaat;
de velgen 7,5x16 et30 azev c; heb ook een set van deze achterlichten gekocht; |
Die Azev gaan wel mooi staan onder de MK1 :thumbup:
Wat remklauwen heb je er nu voor onder zitten ? (Waarschijnlijk staat het wel ergens hier in je topic) :rolleyes: |
complete remmerij van mk1 gti zit eronder.vooreerst afdoende,zo heel gek doe ik er niet mee.
|
Oke was gewoon benieuwd zeker om dat je toch ook een leuke upgrade voor in heb liggen ;)
En zeker om dat de meeste hier allemaal naar een motor verbouwing van big naar bigger biggest to gaan :D Zo dat niet elke velg meer past :rolleyes: maar dit is een mooie maat 7,5x16 et30 Ik ben zelf vandaag ook naar Zeeland gereden om een setje wielen te halen. Niet erg origineel maar de prijs was te mooi om waar te zijn. En bij aankomst was het allemaal toch naar verwachting laatste gelukje in 2012. Het ging om een setje BBS RM geworden al had ik ook liever 16inch gehad :screwy: :D |
Quote:
had een complete set g60 remmerij liggen om eronder te gaan,maar als iemand er goed geld voor wil geven gaat het weg natuurlijk :tongue: rm's is ook mooi,setje van pim gekocht? |
Mooie vorderingen weer.
Ik denk idd ook dat mk1 gti remmen voldoende zijn. Je moet tensloyte het gewicht van de auto afremmen. En met een mega remschijf vooraan is het (zonder abs) ook bijna niwt doseerbaar. Met een type4 gti sta je al op de kop als je t pedaal net ff aantikt. :D |
opzich remt het idd prima,wel moet je een beetje opletten wat je doet.maar dat is met alles zo natuurlijk :D:D
|
Nee van iemand op Marktplaats die er echt vanaf wilde volgens mij ;)
|
Mooi werk verricht Gerben !! Goed bezig ;)
|
Quote:
ex set van alberto :confused: |
Quote:
warm,van ben gekocht.... :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:03. |