Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

breadfan83 20-10-2010 14:43

Ik erger me aan Pingers... of hoe die lui heten die pingen (wat 'n mongool woord trouwens).

Volgende keer spreek ik jullie wel met een nummer aan, want de namen op bijvoorbeeld hyves en msn zijn vervangen door 'n nummer. :screwy:

"22f301hg4oh Heeft u een bericht gestuurd"

Ow die! Jippie!

Tjaap 20-10-2010 18:29

Quote:
Originally Posted by sixpack
Ja dat hebben ze hier ook wel eens geprobeerd .... ;)

juist, een proxy is leuk om mee te lezen, maar 1x posten en je valt door de mand

BobbyEdition1 20-10-2010 18:59

Quote:
Originally Posted by Joentje
Ja, indd.. Krijg je ook nog eens een mail terug, dat ik bovenstaande post moet verwijderen..

Ik erger mee aan het idee, dat mensen je geen Vrijheid van meningsuiting gunnen..

Haha, da's wel erg triest... :confused:

B-ram 20-10-2010 21:20

ik erger me aan mensen die niet kunnen invoegen. Rijden ze met hun Renault Scenic voor je. Klappen ze met 20 km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg op. Knal ik er vervolges met een busje met 2500 kilo achterin omheen via de invoegstrook en voeg voor ze in. Krijg je ook nog een middelvinger en knipperen ze met hun lichten.

DAn heb ik echt zin om uit te stappen en verhaal te halen.

Sowieso mensen die geen verkeersinzicht hebben. Bijvoorbeeld een complete rotonde blokkeren. Terwijl er zat ruimte is en neit iedereen over die openstaande brug hoeft! :@:@:@:@

Dasher 26-11-2010 23:06

Erger me nog steeds aan dat debiele onzinnige quoten van een post en dan alleen dik eronder of vet!!!!!!!!!!

Op 1 pagina 3 of 4 keer dezelfde foto :screwy:

Misha 27-11-2010 11:28

Ik erger me aan mensen waarmee je een afspraak hebt om wat op te halen/kopen,
en dat ze dan de avond ervoor een mail sturen dat ze hun shit al hebben verkocht ..

Maak dan geen afspraken :rolleyes:

Alberto 27-11-2010 11:32

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik erger me aan mensen waarmee je een afspraak hebt om wat op te halen/kopen,
en dat ze dan de avond ervoor een mail sturen dat ze hun shit al hebben verkocht ..

Maak dan geen afspraken :rolleyes:

wees bij dat ze nog mailen
zijn er zat die niks laten weten , en je voor een dichte deur komt :screwy:

of dood leuk zeggen , sorry gister al verkocht

lijkt wel zo te horen :cool:

Misha 27-11-2010 12:33

Ja een mailtje .. goed, maar voor hetzelfde geld lees ik mijn mail niet meer die avond en dan sta je ook voor de deur (in Assen, 2 uur rijden). Ik had zijn adres al, telefoonnrs uitgewisseld en alles... stuur dan gewoon even een sms'je denk ik dan.. maar goed, hij blijkbaar niet.

Alberto 27-11-2010 19:24

Quote:
Originally Posted by Misha
hij blijkbaar niet.

met hem ...heel erg veel meer

Tuffel 27-11-2010 22:43

Quote:
Originally Posted by B-ram
ik erger me aan mensen die niet kunnen invoegen. Rijden ze met hun Renault Scenic voor je. Klappen ze met 20 km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg op. Knal ik er vervolges met een busje met 2500 kilo achterin omheen via de invoegstrook en voeg voor ze in. Krijg je ook nog een middelvinger en knipperen ze met hun lichten.

Sowieso mensen die geen verkeersinzicht hebben. Bijvoorbeeld een complete rotonde blokkeren. Terwijl er zat ruimte is en neit iedereen over die openstaande brug hoeft! :@:@:@:@

Dat eerst irriteerd mij ook gruwelijk... Die invoegstrook is niet voor niets zo lang.
Mensen rijden liever met 60km gelijk de snelweg op :screwy:

GerardMkIIVR6 27-11-2010 22:52

Ja en als ze op de weg komen dan geven ze vaak gas en gaan ze ineens wel hard om je heen.

vdWal. 27-11-2010 23:08

ik erger me eige alweer een tijdje (sinds de tijd weer is verzet) aan het feit dat heel veel mensen met zwaar gare afgestelde koplampe rijde

De Pul 27-11-2010 23:30

Quote:
Originally Posted by vdWal.
ik erger me eige alweer een tijdje (sinds de tijd weer is verzet) aan het feit dat heel veel mensen met zwaar gare afgestelde koplampe rijde

goed punt,hier in de polder is het ook aan de orde van de dag.

vdWal. 27-11-2010 23:37

jah het zou ook extra ''erg'' kunne zijn omdat je auto wat lager is en ik persoonlijk ook altijd zo laag als mogelijk in de auto zit maar leip word je er wel van..

De Pul 27-11-2010 23:41

en dan heb ik het nog niet over al die tjoeninggastjes hier in de buurt die in een seat marbella t.w.v. 5€ xenon gaan staan bouwen en je dan compleet van de weg afschijnen met van die grote blauwe stadion lichtbakken.

Arnaud 28-11-2010 00:58

Quote:

Ik erger me aan mense die de N niet kunne of wille type terwijl ze daar geregeld op aangesproke worde door mense die zich daar ook aan ergere, dit aangezien we als volwasse mense op een forum zitte en niet als breezahs op MSN.

N N N N N N N N N N N N N ......

knarfmk1 28-11-2010 04:04

tjeezus he wil je een breezah ofzo ;) :D
een N is voor niet hagenaaren denk ik :thumbup:

breadfan83 28-11-2010 04:17

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Ik erger me aan mense die de N niet kunne of wille type terwijl ze daar geregeld op aangesproke worde door mense die zich daar ook aan ergere, dit aangezien we als volwasse mense op een forum zitte en niet als breezahs op MSN.

Ik erger me sowieso aan slechte spelling, maar volgens mij was dat al duidelijk hè. :D

breadfan83 28-11-2010 04:24

Quote:
Originally Posted by B-ram

Zo zit ik dus al langere (veel langere) tijd in de auto en zeg mezelf "Chris, hou je goddomme koest!!", als ik weer zo'n achterlijke tegenkom. Totaal NUL inzicht, geen idee van wat er om ze heen op de weg gebeurt, maar zodra ik er na eindeloos gehannes, uitwijken en noodstops maken stront- en strontgenoeg van heb, en over de doorgetrokken streep inhaal om eindelijk m'n weg weer veilig en op normaal tempo te kunnen vervolgen, kunnen die debielen opeens met de lichten knipperen, claxoneren en met de wijsvinger op hun voorhoofd tikken tegelijk, zonder de auto de berm in te sturen. :screwy:

Het duurt niet lang meer of ik stap uit en haal zo'n achterlijke de auto uit om eens te vragen of hij (meestal 'n "zij" trouwens) eigenlijk wel 'n beetje benul heeft van wat ie aan 't doen is.

En dan nog zoiets... dat hendeltje links van 't stuur bedient die oranje / amber kleurige lampjes op de vier hoeken van je auto. Leer die hendel aub eens te bedienen!!!

richard-polo 28-11-2010 10:41

Quote:
Originally Posted by Arnaud

Ik erger me aan mense die zich hieraan ergere :screwy:
read the fucking text....

of ga op school nederlands leren dan weet je zekerdat je er nog wat van terug ziet of krijgt..

Ik erger me aan mense die 6topics hebben voor verkoop, zet dat in 1 topic.....

C1Rob 28-11-2010 11:12

Quote:
Originally Posted by richard-polo

of ga op school nederlands leren dan weet je zekerdat je er nog wat van terug ziet of krijgt..

Ik erger me aan mense die 6topics hebben voor verkoop, zet dat in 1 topic.....

of 6 topics voor verschillende maar kleine vragen XD

vdWal. 28-11-2010 11:28

jah die tjoeninggastjes erger ik me ook flink aan idd wat een blauwe lichtbundels hebbe die..

@ dat N verhaal dat is waarschijnlijk iets dat er gewoon zo bij mij in gebakke zit als ik praat is de letter N aan het einde van een woord ook nergens te bekenne dus dat zal dan ook de rede zijn dat die niet word getypt dat zulle ze maar moete acceptere zeker ;) ik ben zoals ik ben :thumbup:

Rick 28-11-2010 12:20

Geldt dat dan ook voor de t achter een d?

vdWal. 28-11-2010 12:33

ik denk het wel ja? iedereen heeft zo zijn gebreke en dat is bij mij spelling..

richard-polo 28-11-2010 12:49

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Geldt dat dan ook voor de t achter een d?

en over hoofdletters en punten word niet gesproken?,,, terwijl die persoon toch heeel lang school heeft gehad :shake:

Misha 28-11-2010 14:07

Quote:
ik be zoals ik be :thumbup:
:tongue:

B-ram 28-11-2010 15:11

lekker belangrijk. het gaat toch om de inhoud! zitten hier niet bij het nederlands dictee! Zolang het begrijpend te lezen valt is het toch prima!

@ Breadfan. Idd mensen die hun richtingaanwijzers niet gebruiken. Dan sta ik daar weer te claxoneren bij een rotonde om dat ik voor jan met de korte achternaam sta te wachten omdat meneer toch wel van de rotonde afging!

breadfan83 28-11-2010 19:05

Quote:
Originally Posted by richard-polo

Grappig toch, dat de mensen die zich ergeren aan slechte spelling hun mond maar moeten houden, maar die taalverkrachters mogen dan wel weer zeuren en klagen over de mensen die ze verbeteren. ;)

En dat advies van "terug naar school gaan" is inderdaad op z'n plaats, maar waarom je dat advies juist geeft aan de taal-puristen, en niet aan die mensen die het niet voor elkaar krijgen ook maar één zin te schrijven die niet rammelt van de fouten, is me niet helemaal duidelijk.

Typefouten, prima, ik ram ook wel eens op 'n verkeerde knop. Spelfoutje, ook prima, maar sommige teksten zijn gewoon echt niet meer te lezen, en soms heb ik gewoon even zin om te verbeteren, ook al gaat 't om wat kleins... :D

Steilheck 28-11-2010 19:33

Het is zondag vandaag, vandaar dat er veel mensen op de weg waren die niet oprijden tot op de lus voor het stoplicht.

Ik heb behoorlijk wat tijd verloren met het erachter moeten wachten ..... pffft.

tim_j 01-12-2010 18:29

Vandaag nog,
ik kruip/rij in de lange rij naar het stoplicht toe vervolgens begint het weer te rijden, komt er een oetlul en gooit zn leasepassat met 30cm ruimte er voor.
Ik stamp op de rem op de auto te ontwijken, m'n bijrijder met de neus op het dashboard. :shake:
Uit 'woede' een stomp gegeven op de toeter en gebaren gemaakt naar de Passat bestuurder. De swans zit vervolgens glimlachend in zn spiegel te kijken.. :mad:
Wat mankeerd zo iemand..

breadfan83 01-12-2010 19:06

Quote:
Originally Posted by tim_j
Vandaag nog,
ik kruip/rij in de lange rij naar het stoplicht toe vervolgens begint het weer te rijden, komt er een oetlul en gooit zn leasepassat met 30cm ruimte er voor.
Ik stamp op de rem op de auto te ontwijken, m'n bijrijder met de neus op het dashboard. :shake:
Uit 'woede' een stomp gegeven op de toeter en gebaren gemaakt naar de Passat bestuurder. De swans zit vervolgens glimlachend in zn spiegel te kijken.. :mad:
Wat mankeerd zo iemand..

Te weinig slaag gehad als kind.

Maar ik ben vóór de corrigerende tik, ook op latere leeftijd. Dus we kunnen altijd 'n inhaalslag regelen. :D

René 01-12-2010 19:13

even diep ademhalen, tot 10 tellen en rustig blijven....dat scheelt echt een hoop. Doe ik sinds kort ook en `t autorijden wordt een stuk fijner :)

Een jaar geleden kreeg ik tijdens autorijden geregeld spontaan last van hartritmestoornissen...zoveel en zo erg ergerde ik me aan andere wegmisbruikers...geloof me, dat is `t niet waard hoor ;)

breadfan83 01-12-2010 19:16

Dat heb ik de eerste vijf jaar al gedaan.

Reden dat het bij jou nu wat beter gaat is dezelfde als bij mij. Je rijdt 'n 1.6 automaat, met dat barrel hou je niks en niemand bij, en kan ook niemand je ophouden. :tongue:

tim_j 01-12-2010 19:21

Weet het wel, is het niet waard.
Op het moment zelf spuit de adrenaline een beetje door me heen en duurt het even voor het weg is.
Doe er niks mee hoor, anders zat ik hier nu niet :D

René 01-12-2010 19:26

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Dat heb ik de eerste vijf jaar al gedaan.

Reden dat het bij jou nu wat beter gaat is dezelfde als bij mij. Je rijdt 'n 1.6 automaat, met dat barrel hou je niks en niemand bij, en kan ook niemand je ophouden. :tongue:

Zelfs in de snelle Clio 1.9 DTi van m`n vriendin blijf ik rustig hoor.....;)

gj-x8rs 03-12-2010 16:04

Vanochtend een schroef in mn band, heerlijk met -7°C bandje omwisselen.

Niet ideaal een thuiskomertje voorop, kan beter achter.. :D

hajong 03-12-2010 21:56

Gasten (vaak NL-ers) die naar Essen gaan om vooral heel veel bier te drinken en te schreeuwen. Daar hoef je toch geen EUR 15,- entree voor te betalen en duur bier te drinken? Wat is er mis met Schultenbrau in het park?

Maar de wraak was zoet dit jaar: voor het eerste iemand in de Messe zien overgeven van de drank. Sukkels, ga dat ergens anders doen.

andre0511 11-12-2010 22:17

Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.

breadfan83 11-12-2010 22:52

Quote:
Originally Posted by andre0511
Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.

Zei ik anderhalf jaar geleden al. :tongue:

B-ram 12-12-2010 13:12

Quote:
Originally Posted by hajong
Gasten (vaak NL-ers) die naar Essen gaan om vooral heel veel bier te drinken en te schreeuwen. Daar hoef je toch geen EUR 15,- entree voor te betalen en duur bier te drinken? Wat is er mis met Schultenbrau in het park?

Maar de wraak was zoet dit jaar: voor het eerste iemand in de Messe zien overgeven van de drank. Sukkels, ga dat ergens anders doen.

In Duitsland doet men niks anders dan bier drinken en schreeuwen! Dus dan vallen we iets minder op zeg maar!

All times are GMT +1. The time now is 18:08.