Een motor ophalen, kabelboom aanpassen, erin knallen en rijden kan snel.
Maar het zo netjes inbouwen als deze dat kost tijd, vooral de kleine dingetjes. |
Hy had al kunnen ryden als de kabelboom niet zo n bende was... Nu verleg en verleng ik t naar mn zin. Ga nu iedere avond eraan werken hoop m met 2 weken weer rydend te hebben... Volgend jaar pak ik de motorruimte nog aan en bouw ik m om naar hydraulische koppeling
|
Sinds zondag mijn Golf 1
[IMG] [/IMG] |
:thumbup:
|
1 van me foto's genomen in Doel ,Belgie :cool:
|
Zeer sjeun :D Ben er ook geweest.. helaas zonder zon
|
Foto's van mijn cabbie 1.8T
|
Mijn Golf MK1 1.1 LX
|
mijn golf 1100
|
|
|
Niet alleen een hele mooie auto maar ook een hele mooie werkplaats zo te zien :thumbup:
|
|
|
MK1 met 1.5jb en aangepaste FR cabra.
|
|
|
Mooie mk1 Blademk1
|
Mijn eigen "Silbergti", reeds 14 jaar in bezit.
|
Mijn red rabbit |
Mijn laatste aanwinst :D 1983, ori NL, volledige historie bekend, ingevulde boekjes, 1,5 4-bak, super mooi en rijdt heerlijk! Gr. Cees |
|
op de meeting in Winschoten 6 september 2015 |
|
Mijn golf 1.1 van 1977
[/IMG] Volledig origineel met slechts 20.000 km. Werd enkel gebruikt in een buitenverblijf in Italie om boodschappen te doen. Dit voorjaar heb ik deze golf kunnen kopen omdat de eigenares te oud geworden was. |
Foto's van mijn '82er Golf GTI, net volledig gerestaureerd:
|
[QUOTE=BroesWillems]Foto's van mijn '82er Golf GTI, net volledig gerestaureerd:
Mooi exemplaar! :thumbup: |
Zeker een hele mooie gti! Heb je ook pics van onder de motorkap?
|
GTI club Holland onderlegplaten...that's how we used to roll in the 90's
Golfje cl op het meeting terrein?...DERAF! nu! wegwezen! |
Mijn MK1. 66000 km gelopen.
al bijna een jaartje in mijn bezit :) |
Quote:
Alleen van tijdens de aanbouw zo bij de hand, zal binnenkort een betere maken : |
Quote:
:) Die zaten er op toen ik hem kocht in 2009. Wel direct lid geworden van de club, maar nog nooit naar een meeting oid geweest. Binnenkort de eerste hoop ik. :D |
Mooi Broes!
|
Ziet er ook top uit onder de motorkap. Dank je voor de pic. Wel leuk om weer eens zo'n Power Rohr te zien. Vroeger had iedereen die dingen. Hoeveel Pk zul je hiermee winnen?
|
Quote:
En RallyeGolf G60's, en VR6's........ ;) |
Motorruimte ziet er inderdaad goed uit. Ik ben ook wel benieuwd wat die Powerrohr oplevert. Zo ziet mijn motorruimte er uit na restauratie :) :
|
Quote:
Inderdaad,geen GTI?? Dan moeve! :) |
Buiten het feit dat het nu een leuk oldschool tuningsitem is, doet zo'n Power Rohr niets qua vermogenstoename. Vroeger wel, bulten papieren pk's ;)
|
Quote:
Ook die power Rohr zat er al in toen ik de auto kocht. Heb hem mooi laten zitten, maar of die wat oplevert? denk het niet. De rest bedankt voor de complimenten! |
Naast de oude GTI hebben we nog een 1.1 uit 83 staan.. |
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |