Quote:
Bedankt Pim, jammer dat je er niet bij bent, ik houd je op de hoogte :thumbup: We halen de schade wel in... Quote:
Is toch logisch? :rolleyes: Er moeten inkopen gedaan worden etc. En als die inkopen al gedaan zijn en er komt er nog 1 of meer bij, dan heb ik minder bier en vlees dan normaal :tongue: En de rest ook trouwens :thumbup: |
Quote:
Dan moet je die motor eens afbouwen en die skeeler wieltjes aan de achterkant eraf halen dan heb je wat meer speling aan de voorkant bij het optrekken:D |
[QUOTE=SpiderClass]Bedankt Pim, jammer dat je er niet bij bent, ik houd je op de hoogte :thumbup:
We halen de schade wel in... Thanks Guus, komt goed :thumbup: |
Nu maar hopen dat ik vandaag nog de motorfiets carburateurs krijg afgesteld anders kan ik er alleen maar zondag zijn zonder auto.
Erik. |
alst goed is zondag die kant op met 1xT3, 1xgolf vari, 1x harley en 1x kevert :cool:
|
Quote:
Ah, Vic en Bro komen ook lees ik, dat word knakworstjes missen dan op de vroege zondag ochtend :) |
nog 1 nachtje slapen jongens... :thumbup:
|
Ben er ook zondag bij, en voor de jongens van de organisatie :thumbup: met dit weer zal het niet meevallen en er zijn altijd wel mensen met commentaar :shake:
|
is er ook een zwembad :D
|
Quote:
zou met dit weer wel fijn zijn idd :D |
Quote:
neem mee zo ik zeggen, en dan maar hopen dat er water is! :thumbup: |
Heb er al zin in!!!
Dalijk de auto nog eventjes snel poetsen en vol laden:tongue: Zal morgen tegen half 12 vertrekken samen met Mike--1991! :thumbup: |
helaas geen weekend,
morgen middag kom ik een x aan. s'avonds een verjaardag, ook in well, dus kan gelukkig lang daar blijven! en zondag helaas weer andere verplichtingen :P |
Ik ben der klaar voor:D
Net de wagen eventjes gewassen..morgen in well ook nog even! Tot morgen;) |
Ik neem 4 zwembadjes mee, dus wie zin heeft komt maar plonsen bij ons :D
|
Quote:
count me in!!! haha Heb de auto ook gewassen dus klaar voor morgen !! |
Quote:
Daar houden we je aan :D :thumbup: Ik kon geen zwembad meer krijgen helaas :( Jongens tot morgen heb er erg veel zin in. Gr Siep |
De mijne staat er al :tongue:
Michael |
Quote:
Je zwembad of je auto? |
De kevert :thumbup:
Mensen,er is een weer alarm afgegeven voor dit weekend, Dus neem je maatregelen! verkoeling zoeken,desnoods in het bos genoeg drinken (nee geen alcohol/koffie ;) ) zonnebrand/pet en iets zouts drop/chips/boilion etc Veel plezier ! 8) |
All times are GMT +1. The time now is 15:29. |