mooi weintsje
|
vette wielen kerel... wel maximaal gebruik zo, all seasons :thumbup:
|
Deze velgen toch maar houden en onder de mk2? :D ;)
|
ik vind ze wel cool ja....lekker breed,en dan kan ie eindelijk eens wat naar beneden;)
|
Stoer !! :rock:
|
Quote:
zullen wij eens op zoek naar een dik setje wielen voor je? 5x100 of 4x100? |
Quote:
vind jij het niks,ries? het staat dik en niemand heeft ze onder een mk2.alleen maar plus dus.... :D |
vind het vrij standaard.. gezien de dikke kleur van de auto mag er wel een setje meerdelig onder..
|
Quote:
Zekers doen !!! 100 % dope !!! |
niks meerdelig, deze auto vraagt om strakke velgen. Die eronder zaten waren super en die dikke monsters hierboven zien er ook top uit. Geen poespas..
|
meerdelig,...... is zooooo 1990
|
ik vind het mooi staan lennard maar gaan die niet erg ver buiten je wielranden komen voor?!?!?
|
Ja Ron, ze komen veel te ver naar buiten. 9J ET15 rondom.. gaat never nooit niet passen. Het zou wel kunnen, maar dan moeten er G60 randen op en alles weg slijpen.. gaan we nie doen nie ;) Wat me het mooist lijkt is een mooie set C2's er onder. Meerdelig ook wel maar daar hangt vaak weer zo'n prijskaartje tegenover :)
|
we gaan wel even speuren kleine...
|
Ik vind het wel stoer...
|
Quote:
C2`s stonden inderdaad heel erg dik: |
Quote:
Mister koal heeft volgens mij nog een leuk setje gepolierde C2's fleanen, moeten alleen even opgekuist worden. |
Ja had ze gezien idd. Maar ben niet zo gecharmeerd van die 6J's.
|
Quote:
Hey Lennart... je had dinsdag de kans... m'n jetta stond bij jouw, kwestie van omdoppen!!! Of bedoelde je een nog mooiere set ;-) idd als ik weer moest zou ik 7 en 8J er van maken! 'k heb misschien nog wel een leuk setje voor weinig voor je, alhoewel ik die longbeach wielen toch heerlijk orgineel vind!!! |
Auto is niet meer onder ons...... maar wel weer bij een liefhebber :)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:55. |