Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   passat 1980 dsl (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59809)

De Limburger 22-04-2010 11:42

Heey Peacock, we zien ons vanavond he, ik ben benieuwd naar die hemel. Grusse Ronnie

eddyvwone 22-04-2010 14:07

hey cloontje,

hier nog een foto van de dempingsmatten tegen het dak aan.
ben benieuwd hoe het is geworden.
kom straks wel eens kijken.

grtz eddy

Richard 22-04-2010 14:54

Quote:
Originally Posted by Vains
Ja eerst de naven ombouwen naar 5x100 en dan met adapters naar 5x112, of eerst adapters van 4x100 naar 5x100 en dan adapters van 5x100 naar 5x112... Maar waarom al die moeite als je ook gewoon adapters hebt van 4x100 naar 5x112 :rolleyes:

je hebt ook andere adapters wil ik zeggen.. maar goed.. dit is niet de enige mogelijkheid

Vains 22-04-2010 16:38

Quote:
Originally Posted by Richard
je hebt ook andere adapters wil ik zeggen.. maar goed.. dit is niet de enige mogelijkheid

Vertel :rolleyes:

De Limburger 22-04-2010 22:04

Heey Cloontje,
Het ziet er erg mooi uit man die hemel, en die vloermatten zijn toppie. En dat dashboard waar hebben we ons druk over gemaakt he, hopsa flopsa en erin zat die er weer.
Het begint weer een wagentje te worden, ben benieuwd zaterdag met dat polijsten..
We zien ons morgen wel,
Gr Ronnie

Richard 22-04-2010 22:07

Quote:
Originally Posted by Vains
Vertel :rolleyes:

leg ik je wel een keer uit op volksdub

cloontje 23-04-2010 07:01

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Heey Cloontje,
Het ziet er erg mooi uit man die hemel, en die vloermatten zijn toppie. En dat dashboard waar hebben we ons druk over gemaakt he, hopsa flopsa en erin zat die er weer.
Het begint weer een wagentje te worden, ben benieuwd zaterdag met dat polijsten..
We zien ons morgen wel,
Gr Ronnie

Zoals de Limburger al zegt hebben we gister redelijk wat kunnen doen. Heb ook hier en daar al dempings matten geplakt. Vanavond volgen de foto's.

Gr

De Limburger 24-04-2010 10:25

Zo net even wezen kijken bij Cloontje, aangezien ik toch onderweg was voor het werk kon ik mooi even langskomen..hahaha.. Ze zijn hard aan het polijsten om de lak van de Pearl of the south tot een spiegeltje te maken. Het zag er al veelbelovend uit. Cloontje waar blijven die foto's man ze willen hier ook zien hoe het opschiet potverdorie hahaha.. Gr en tot straks. Ronnie

De Pul 24-04-2010 11:28

ben wel benieuwd naar wat pics idd...

cloontje 24-04-2010 22:09

Zo heel veel kunnen doen , vrijdag en vandaag.

Vrijdag de auto weer opgehaald bij de stoffeerster en de hemel ziet er erg mooi uit:

Gelijk even de geluidswerende matten erin geplakt en een gedeelte van de vloerbedekking terug kunnen leggen:

Bankje er weer in! Zit overigens HEERLIJK! :thumbup:

Toen was er een enorme dompert!! :eek: Het geen wat niet mocht gebeuren gebeurde toch en nu dus een vet probleem!! Rechter voor ruit. :mad:

De oude remleidingen die naar achter lopen er onderuit gehaald

En na een 10 min de nieuwe weer gevormd(en 110 pleuries armer!!!). Ging allemaal erg makkelijk wat ik niet verwacht had.

Vanmorgen vroeg samen met een vriend begonnen met polijsten. Was een helse klus maar de wagen ziet er verdomd mooi uit!! eerst helemaal mat schuren!

Maar het kwam allemaal goed. daarna weer begonnen met opbouwen!

De voorruit er weer netjes in. Koste wat kracht maar het klopt weer.

Deze sticker plakt achter de voorruit en ik vind het echt helemaal geweldig dat na 30 jaar de sticker er nog steeds zit!

Morgen nog wat kleine dingen doen. Helaas moet ik maandag morgen naar Frankrijk voor mijn werk en ben ik pas vrijdag terug. de komende week wordt dus weinig gedaan.

Gr

subdivision 24-04-2010 22:29

Erg net ding
Je pakt het goed aan :thumbup:

MartinGT 24-04-2010 22:42

Volg het topic al een tijdje met plezier, ziet er allemaal erg goed uit!! :thumbup:

Oudelut 24-04-2010 23:00

Echt vet, man! Ik had trouwens begrepen dat het de ruit aan de bestuurderskant was?
We zijn overigens beiden tegelijk het land uit, en zodra ik er weer ben zal ik bij mijn donor kijken of ik een extra ruit (voor jou) heb...
Bevestig me wel nog even welke kant je nou precies zoekt?

cloontje 25-04-2010 09:08

Bedankt voor de reacties!

@ oudelut : Om alle verwarring weg te halen! Het is rechtsvoor! Sorry als ik het verkeerd tegen je heb geegd maar ik heb net even snel gekeken.

Gr

breadfan83 25-04-2010 10:50

Heel mooi!

Sponze® 25-04-2010 11:27

Dat ziet er verdomd netjes uit :thumbup:

vdWal. 25-04-2010 12:43

netjes hoor!

De Pul 25-04-2010 13:01

errug mooi man,maar oei wat steekt dat carter er ver onderuit....

cloontje 25-04-2010 16:14

Quote:
Originally Posted by De Pul
errug mooi man,maar oei wat steekt dat carter er ver onderuit....

Ja ik weet het. In de VW performance stond schijnbaar een carterpan uit de USA die een stuk kleiner was. Daar ga ik nog voor informeren.

Gr

De Limburger 25-04-2010 20:22

Het ziet er allemaal heel heel goed uit, succes in Parijs..
Gr Ronnie

All times are GMT +1. The time now is 06:28.