Dat ik alleen maar zit te wachten op hun pb over een setje steelies.
Even reageren is al teveel werk voor sommigen en dan zal ik moeite doen en de boel gaan klaarmaken voor ze. :headshot: Dat je voor verbrede steelies bij mij moet zijn :slap: stop er definitief mee. Dus als je velgen wilt laten verbreden of 16inch staal wilt hebben in 4x100. :fingered: |
patricia paay van binne net zo strak is als van buiten :D
|
Quote:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Quote:
Hoe weet jij dat? :eek: |
Quote:
niet op reageren ik wil het niet weten!! |
Quote:
uhhh over gedroomd :rolleyes: ............wist ik het maar ken er van 20 die van buiten minder strak zijn :D |
Dat je op dit forum meer gerespecteerd wordt als je zo veel mogelijk post.. :P
|
Quote:
Haha, goeie! En dat je naar de tandarts gaat om van je pijn af te komen! :screwy: Kheb al 5 dagen pijn! Moet morgen weer... :D |
Dat een passat tdi met r36 logo...neeeee ik hou er over op :D
|
Quote:
Diesel met een .:R-logo? Welke ketel doet zoiets nou? Bwahahahahaha!!! Net zoiets als een 1.3 met een 16v GTI logo d'r op. :screwy: |
Ja joh en dan ook nog in de kleur wit.....:D
|
dat new kids on the block gebeure tof is?
|
Dat je net zo snel op moet trekken als driftige yuppen in te grote leasebakken en vervolgens met 40 km/h op de teller achter de rest van de kudde aan moet sluiten...
|
Dat bepaalde groep mensen in NL (vooral Dordrecht) denken dat je in elke Mercedes/BMW/of Audi DIESEL stoer bent..
En het liefst met zoveel mogelijk plak chrome :screwy: . |
Quote:
Wat 'n schijtkleur! :screwy: |
Dat als je...
- een schroefset van het merk "Made in China" op de laagste stand plaatst onder je auto - stalen velgen een kleurtje geeft - een paar stickers op je bolide plakt ...je simpele Golf 2 ineens 2.000,- meer mag opleveren dan de aanschafprijs. Dat 2e hands Nangkang banden net zoveel opleveren als nieuwe... Dat een Golf 4 op gekleurde BBS RS velgen en Airride een "dikke auto" is... Dat de Amerikaanse stijl het he-le-maal is tegenwoordig... |
Dat iedereen die foto's maakt daar '..... Photography' bij moet zetten. Je foto's worden daar natuurlijk véééééééééééééééél mooier van. ;)
|
Jij snapt 't niet helemaal geloof ik ;)
|
Jawel hoor, ik zat nog te twijfelen of ik erbij moest zeggen dat ik niet een bepaald persoon van Dubclub hiermee bedoelde. :)
|
Oh please do enlighten us. ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |