Die zit er wel goed op..........vorige week alle bochten ed er nog afgehad en doorgespoelt ivm geploft lader........
En het geluid zat er al in voor de lader ellende......... Hoop niet een inlaat pakking oid...ben het sleutelen ff zat :D |
Quote:
Als het blasen is dan is het lucht lekkage van je lader naar motor. Is het echt fluiten? dan is het lastig, schroef van je stationair regeling nog wel aanwezig? (achterkant gasklephuis) Een injector die niet goed vast zit? |
ja,een 1 tonig fluiten...........verandert niet echt veel bij een hoger toerental..
|
Ik denk dat ik weet wat het is Chris, aan de achterzijde van je gasklephuis zitten 2 stelschroeven geloof ik. 1 wil er nogal snel uitlopen en dan fluit ie als een idioot ! Je voelt het direct als de motor loopt en je gaat erlangs met je vinger.
|
Zal morgen eens kijken Dennis...........oja,heb hier een filmpje van ik in jou ex GTI 1.......met veel herrie en rook en zwarte strepen op het beton....:D
|
|
Quote:
Bij mij is die er ook een keer uitgelopen bij me type 2 g60, schrok me wezeloos. Ik dacht gelijk aan de lader. Maar bleek gelukkig niet zo te zijn. Andere schroef erin en het was klaar |
hmmm....waar zit die dan precies??Heb even gekeken...maar zag eigenlijk weinig...
|
Quote:
Dat zei ik dus....en het is er maar 1! |
Quote:
Het is voor mij ook al 2 jaar geleden dat ik dat heb meegemaakt. ik weet dat ie aan de achterzijde zit. Wellicht kan Andre het uitleggen ? Kijk anders even op de motor van Jeroen, of ligt deze nog niet uit de Corrado? |
Quote:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WKICTRIU Foto doet het niet direct, dus even aanklikken. Het is het schroefje aan de rechterkant op de foto, daar stel je stationair mee af. Let op, de afblaaskep is bij dit gasklephuis verwijdert, ivm turbo gebruik. |
en de achterzijde ? :)
|
thnx....maar die is dicht bij mij?!?!Glad en dicht...vaag...
|
Quote:
Hij zit echt achterop je gasklephuis dat schroefje, in een soort uit stulping. Anders laat je de motor even lopen en dan ga je met je vinger aan de achterkant van je gasklephuis even voelen. Als er iets ontbreekt cq weg is dan zuigt hij daar valse lucht aan. Op het moment dat je daar met je vinger op gaat dan reageerd je motor daarop, dat hoor je meteen. Mocht dit het niet wezen dan zou het ook nog een lek in een pakking kunnen wezen, dit kan je controleren door er met remmenreiniger op te spuiten. Je laat de motor stationair draaien, dan spuit / nevel je met remmenreiniger gericht in de buurt van je inlaat bijv. Als de motor dan anders gaat lopen dan heb je daar ergens een lek in iedergeval. Remmenreiniger heeft ongeveer hetzelfde effect als dampstart . Vandaar ook dat hij reageerd als hij dit naar binnen krijgt. Hoop dat het een beetje te volgen is mijn beknopte uitleg. :tongue: |
:postpics: :postpics:
|
Quote:
Dan is mijn geluk vast geweest dat het geen doekje was maar een prop papier :eek: Die vond ik netjes in stukjes door de hele lader (G40, oud type lader) weer terug... |
WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Waar zijn mn foto's gebleven??!?!??!?!?!?!HELP!! Kreeg mailtje van iemand,voor foto's van mn G60 project....want ze waren uit het topic verdwenen!!!...Hmmmm......Iets niet goed gegaan Volksforum dreamteam?? Betaal geen contributie oid,....dus moet mn bek houden natuurlijk...maar ik vind het best wel een beetje erg vervelend dat mn foto's niet meer online staan....(link ze ook door naar mn topic op vortexforums....is nu ook een kaal topic geworden :( ) Wie moet ik oraal plezieren om ze weer online te krijgen? :D |
denk dat ze in het oude album stonden dat nu niet meer actief is dan?!
|
Denk dat het zo werkt, hoe meer foto's erbij komen, des te meer oude foto's eruit gaan!
|
ik had een vraag gepost in het tekoop topic, bedankt om te verwijderen,had nogtans vriendelijk gevraagd om een antwoord...
|
All times are GMT +1. The time now is 20:20. |