Moeilijk he :tongue: Om in 1x erin achteruit erin te rijden :D
|
hoord mooi lieuwe.
|
Quote:
Klinkt mooi ;) |
Morodor/Jeroen. Moeten ze allebei branden ? In de rechter zit niet eens een pit volgens mij :) |
Heb ook nieuwe remklauwen voor de Golf1 :rolleyes:
6 pots klauwen van WP Pro. Gaat niet passen denk ik ;) Misschien wat voor een toekomstige auto. (heb ze gratis gekregen :D) |
lekkere remmen
|
Waarom gaat dat niet passen? :)
|
Ik wil niet met 17" oid gaan rijden :)
Dingen hebben wel een goeie 300+ mm schijven nodig. En met die remmen maakt een mk1 ook een koprol als je vol remt :D |
zo dat ziet er goed uit lieuwe.
dat zijn nog eens remmen. |
Goeie remmerij is met je nieuwe motor wel vereist denk ik :D
|
Vandaag even stuk te rijden geweest .. was weer lekker weertje :cool:
Filmpje gemaakt van de auto in actie :D http://www.youtube.com/watch?v=RWXSR_mXUW0 En nog 2 foto`s: |
Ziet er goed uit, alleen zo`n filmpje vind ik altijdt jammer ok het valt wel mee maar soms wil het bij het maken van zo`n filmpje nog wel eens slecht aflopen en dan is het huilen geblazen, en dat zou jammer zijn, niet dan?
Gr Ronnie verder wel echt een mooie auto. |
Mooie wagen lieuwe !
En een leuk filmpje, mooi stukje weg daar bij gamma! |
mooie filmpje loopt goed dit 16 motor.
|
Quote:
:confused: Wat probeer je te zeggen? Blijft een mooie auto :) |
Mooie bak lieuwe en lekke rgeluidje;)
|
Thanks voor de reacties :)
Quote:
Is op rustige industrieterreinen hoor dus niet zoveel drukte als je dat bedoeld. En ik heb zelf de motor etc gereviseerd, ding draait erg goed dus flink blazen is no problemo. Als het blok ploft ben ik de enige die ermee zit toch :) Heb de auto niet gemaakt om rustig op een zondagmiddag te toeren. Prefereer toch het rijden na 12`en op een vrijdag of zaterdagnacht. Dan zijn de wegen verlaten en kan ik de Golf1 lekker los laten :D |
Mooi weintsje jer Lieuwe ;)
En super geluidje, alhoewel niet iedereen het daarmee eens zal zijn... |
Heel erg netjes, je MKI, klinkt goed, rijdt goed (van filmpje te zien dan) en ziet er vet uit...
Gr Lars |
Netjes hoor! en inderdaad een lekker geluidje!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:16. |