Niet gek, maar doe mij maar de BBS!
|
Ik vind de BBS zelf ook mooier maar dat zit er voorlopig gewoon niet in helaas. Ik heb dus voor dit gekozen als alternatief en na 4 jaar BBS mag er best wel eens wat anders onder :)
Je moet het eigenlijk in het echt zien, nu staat de zon er niet op en komt alles niet 100% tot zijn recht. Wellicht dat ik er nog wat spoorverbreeders monteer. |
Quote:
ik vind ze vet staan maat ;) is is iets anders en echt vet!! |
Dank je Chobee.
Hoop de BBS dit seizoen nog wel een keer te kunnen monteren. |
Echt super hoor!!
|
Auto vandaag precies 4 jaar in bezit, fucking record voor mij :rock:
|
:jacks: :icon_spin
nog goede dingen in het vooruitschiet ?? |
Bi-Xenon ligt op de plank te wachten, BBS moeten maar eens opgeknapt worden en binnenkort maar eens aan de slag met de soldeerbout en de kabels netjes wegwerken.
|
Quote:
daar gaan we vandaag een stukje taart op eten pik! ;) |
Quote:
:eek: Weet je dat zeker :D |
Quote:
polijsten :) zijn de naafkappen ook polijstbaar of zijn ze van kunstof? |
Zijn te polijsten maar dat ga ik mooi niet doen, heb ze lekker laten poedercoaten en heb ik nu in de winter ook leuke wielen ;) Voorkeur blijft uitgaan naar de BBS.
Wielen zullen een erg hoog bling bling gehalte hebben omdat er magnesium in zit, hoepels wegen echt niets in vergelijking met de BBS. |
Quote:
Shit, sorry zal vandaag de boekjes posten!!! |
Volgens mij hebben ze die duif dood geschoten ;) Nog geen boekjes ontvangen :(
Vandaag op de sloop rond gelopen om te kijken of er een ideale radiateur is en die was er, moest er eentje hebben van een Corsa A 1.5D. Deze is slechts 27cm hoog en 77cm breed :) ideaal dus voor mijn wagen. Maar ik wil een nieuwe hebben natuurlijk, bij de Brezan slechts 234E inkoop ex. BTW :( Lars besloot om marktplaats eens te raadplegen, lag in Montfoort een gloednieuwe radiateur van een Corsa A 1.5D en dat voor slechts 85E :) |
Quote:
Wat kost dat zo ongeveer en waar kun je dat laten doen? Ik heb ook nog een setje Porsche velgen voor de VR6 die ik wil laten poedercoaten. |
Was 180E kwijt voor stralen poeder coaten bij Gerritsen in Nijkerk. 033 2462036
|
Quote:
Dat is mooi, voor hetgene wat ik denk dat er staat te gebeuren.... |
Super mooie wagen, En de motor klink lekker.
Machtig geluid afgelopen zondag op de dub meeting. |
Quote:
:goodpost: |
Dank jullie, ben er ook wel content mee :rock: Als je zondag naar Leiden komt kun je een 2.2 8V boxer met gasklephuizen horen :lol:
Heb weer wat nieuwe gezichten bij de namen, was een goed weekend dit. Donders goed sfeertje :) |
All times are GMT +1. The time now is 19:04. |