Ja dat is rommel/swap etc markt :thumbup:
even aangeven bij de ingang is voldoende :) |
Quote:
Ha ha ha nee, als ik 2 dagen kwam had ik dat wel kunnen doen. Maar ik kom alleen zondagmiddag, lekker binnendoor via Duitsland, want dan doe ik er iets meer dan een uurtje over. :D :D :D (Van Haaksbergen naar Well). |
Is alles gras of is er ook verhard?Ik heb namelijk niet zoveel bodemspeling :D
Michael |
Quote:
Thanks. :thumbup: |
Quote:
Hee Michael, wat leuk dat je je vrouw ook meeneemt......mar is nie bevordelijk voor de bodemspeling. Kan ze het nog een beetje volhouden met deze hitte ??? Gr, Dart-Lazer |
Voor onze twee tenten is er helaas geen plaats meer op een 13 hectare grasveld.
Heel misschien dat we de zondag nog komen............... |
Je had ook maar een half jaar om je aan te melden ;)
|
Quote:
Super. Dan neem ik er een paar van mijn werk mee :thumbup: |
Quote:
Staat al maanden online dat de inschrijving 20 juni sluit. Dus ja, No comments. :screwy: |
Quote:
Hahahahahaha |
Quote:
Met alle respect voor de organisatie, maar dit had ook anders opgelost kunnen worden ! En ja, idd wel comments, kun je misschien wat van leren voor een volgende meeting.... :thumbup: |
Quote:
We nemen het zeker mee Ralph :thumbup: |
Saturday High 32°C A mainly sunny sky. Very warm Sunday High 27°C Mainly sunny. En maar 10% kans op neerslag :cool: |
Quote:
Alle op of aanmerkingen zijn welkom. Maar ik bedoel hier ga ik niet verder op in :thumbup: snappie?? no comments :cool: Hebben deze persoon duidelijk gemaakt wat onze beweeg reden zijn. En dan vind ik zo'n berichtje een beetje jammer. Heb hem zelfs nog het adres gegeven van een vakantie park waar hij kan overnachten. :thumbup: |
Quote:
De preparty is all-in; camping, bbq, bier,ontbijt, etc Er wordt véél meer geregeld dan alleen een plekje op het gras en daarom hebben we een deadline moeten stellen aan de inschrijfdatum. Omdat het áll-in is, is de speelruimte heel klein en kunnen we daar niet van af wijken. Het is jammer, maar te laat is te laat |
amen
|
Denk ook dat als je voor één persoon een uitzondering maakt, je dalijk een hele rij uitzonderingen op de stoep hebt staan. ;)
Ralph, gewoon lekker op de zondag komen, genieten van 't weer, 't volk en de auto's, en een leuke dag hebben. :thumbup: |
Ga vandaag mijn wagen ophalen dus ik ben er aankomend weekend bij met de wagen! :D
|
Ik kom zondag ook nog wel eens kijken wat er allemaal tussen staat.
|
@ tiki madness het is een grasveld maar het is redelijk recht
ik heb zelf de keef ook laag en ben extra even gaan kijken alleen in het eerste stuk is er een plek wat erg los is maar denk dat ze daar wel rekening mee houden dat je er omheen kan rijden :drive: |
All times are GMT +1. The time now is 15:29. |