heppiedie :confused:
|
Quote:
maybe.............. komt "hoogstwaarschijnlijk" deze week een lading banden......+/_ 200 stuks!! misschien zit er wat bij !! |
als dat zo is wil je er 2 voor bij reserveren? :cool:
|
Zitten die bodemplaten van origine vastgelast? En hoe zit de bodemplaat aan het koetswerk vast??
Quote:
|
Quote:
En aan de koets zit ie met bouten vast aan de onderzijde van de dorpel ! |
Quote:
Okay dan.... ik kan de dorpels helaas niet meer zo goed onderscheiden van de bodemplaaten, dus ff een vraagske.. Aangezien de bodemplaten opstaande randen hebben, daar waar ze aan de onderkant van de dorpels gebout worden, is mijn vraag, zakken de dorpels over het opstaande randje van de bodemplaat heen (U-profiel), of liggen de dorpels er "op"???? :confused: :confused: groets |
Quote:
hmmmmmmmmm Denk dat BKZ-tje hier wel een antwoord op heeft.......... tis al even geleden dat ik mijn kubel gesplitst heb. Volgens mij is de kubel breder dan de bodem, i.t.t. een kever. |
De binnendorpel staat erop.
De binnenplaat van binnendorpel loopt bijna gelijk met de binnenzijde van de opstaande rand van je bodemplaat. Snap je het nog na gisterenavond :D Ik maak vanavond wel even een foto van hoe het er precies uitziet. |
Quote:
Pffoeww....fotootje is beter gloof ik :tongue: |
Quote:
Tekening ook goed. |
Quote:
Ah...da's duidelijk, Thx!!!! |
hmmmmmmmmm
Denk dat BKZ-tje hier wel een antwoord op heeft.......... tis al even geleden dat ik mijn kubel gesplitst heb. Volgens mij is de kubel breder dan de bodem, i.t.t. een kever. __________________ bodemplaten zijn van een karmann ghia michael |
Quote:
Zoals de tekening het al vertelde is de body breder dan het chassis. een cm of 3 per kant. |
Quote:
Das lekker dan ! Ik heb er keverplaten in gelast :rolleyes: Geintje :giggle: Was alleen maar even als voorbeeld, die kever....... Ging even om de vorm hoe de dorpels op het onderstel vallen. |
Das waar....deze heb ik ook nog :giggle:
Zéér binnenkort gaat t bovenstel weer op het onderstel om wat ruimte in de skuur te creeëren, moet toch ergens al die 412's laten !! Zal t.z.t. wel wat foto's posten ! |
Dat is je maar geraaien ook! :cool:
|
Quote:
heheheh, in dit tempo zal die medio 2008 wel een keer rijden !!! :D Maarja......sommige weten al wat voor paintjob de koets gaat krijgen, dus ik moet nog ff doorsparen !! Maar als tie af is, is t in ieder geval een "one of a kind" " :giggle: |
Hehehe, paintjob gaa echt goedkomen!
|
Quote:
Jij bent ook nog laat wakker ;) Alvast aan het oefenen voor als de kleine er is ? Maar idd, die kleur komt helemaal goed !! Bee gaat vandeweek al e.e.a. regelen voor me ;) zeg nog niet te veel, maart het heeft met goud en groen te maken :eek: |
Quote:
Hahaha, lijkt er wel op! :D Ben morgen toch 'vrij', dus ben effe wezen bieren (met Bas en Wijnand, onder andere)! :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 10:04. |