Quote:
|
een 944 is ook een beetje vw toch :thumbup:
|
Quote:
dan had ik um weer opgebouwd..... :tongue: :shake: |
Alles is al verkocht ..
|
Quote:
terugkopen geen optie? de kans om met een zo goed als originele 1.6 in de PVW te staan krijg je voorlopig niet nog eens gok ik..... |
Mwa.. als je maar zo'n aandachtswagentje bouwt, de reacties in Oosterijk waren ook absurt.
Het maakt geen reet uit hoeveel geld je erin stopt, als je maar zorgt dat je die paar centen goed besteed. Daarnaast lijkt het me behoorlijk achterlijk om alles terug te kopen om in een boekje te staan :rolleyes: |
mwoah,ik zie zo af en toe gekkere dingen;)
|
Gelukkig hebben we de foto's nog!! :thumbup:
|
Tja, daar zit je dan met je Audi 944 :nana: (ja, ben jaloers, ik geef't toe :D )
Wat 't golfje betreft: Zijn er geen opties om met de foto's van Misha in het blad te komen? Het gaat er toch om dat er mooie foto's van zijn? Dat het geen aparte fotoshoot meer kan worden is jammer.. |
goed idee martijn!
|
Dat zei ik gisteren ook al inderdaad.. maar wss willen die gasten alleen eigen pics erin, althans.. gemaakt door (freelancers van) PVW zelf.
|
dat is dus HET moment om freelancer te worden.
|
Geen behoefte aan..
|
makkelijker kan het niet toch? Je hebt de foto's al gemaakt :D
|
binnen enkele muisklikken geregeld:D
|
Ja als ze willen dan mogen ze ze gebruiken van mij, maar ik heb geen ambities om freelancer te worden (voor PVW).
|
Verse foto's van vandaag en nog steeds te koop!
|
chill man !
|
Spot ik daar toch Ferdie z'n oude golf op Euromedian.
http://euromedian.net/2011/01/03/unique/ maar volgens mij klopt er het 1 en ander niet, correct me if I'm wrong. maar dit ding stond toch niet op air? en ze hebben het over de MK1 kleur panama bruin, maar dit was toch gewoon RAL kleur, of komt dat echt op hetzelfde neer? of is hij door de nieuwe eigenaar weer op air gezet met oranje wielen? |
Zat idd geen air op ! Maar is wel degelijk z'n oude waggie :D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:57. |