Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   passat 1980 dsl (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59809)

cloontje 19-04-2010 19:23

Quote:
Originally Posted by Oudelut
Cool, gek! Is dit nou de originele kleur groen weer terug? En wat betekent dat "lak verzegelen" eigenlijk precies? Laag blanke lak?

ja dit is de orginele kleur! het is 2K lak dus geen extra lagen blanke lak. aangezien de lak verzegeling erp komt wordt hij toch goed beschermt.

Ik ben er erg blij mee en ik kan niet wachten om hem op te bouwen , maar ik wacht tot hij gepolijst is. Nu eerst nog wat kleine dingen oplossen. (remleiding vervangen , stuurkogel vervangen).

Gr

levis 19-04-2010 20:37

wat strak, gefeliciteerd met dit resultaat! ben benieuwd

cloontje 19-04-2010 20:53

Quote:
Originally Posted by levis

Dank je wel!

Heb net te horen gekregen dat 2 chromen lijsten die ik mis in duitsland liggen. de verkoper kijkt ook nog of hij de andere chroom strips heeft liggen! is verdomme lastig om onderdelen te vinden van deze wagen!

Gr

breadfan83 19-04-2010 21:57

Heel mooi geworden! Die kleur staat geweldig, en het is allemaal mooi snel gedaan!

Waar heb je hem laten spuiten eigenlijk? Beetje in de buurt hier?

FunkyF 19-04-2010 22:17

very nice, lekker kleurtje!

zo te zien in Beek gespoten naast die Harley zaak ?

Vains 19-04-2010 23:16

Quote:
Originally Posted by FunkyF

Jij mag door voor de koelkast :D
Cloontje heeft daar alleen de spuitcabine gehuurd, spuitwerk is gedaan door een collega van het werk...

cloontje 20-04-2010 16:38

Quote:
Originally Posted by FunkyF

Waaraan denk jij dat te kunnen zien dan?

Heb net de Passat naar e stoffeerster gebracht voor het hemeltje. waarschijnlijk is hij dan morgen klaar. Een kijken of we het polijsten en de lakverzegeling naar voren kunnen halen. dan moet hij aan het einde van het weekend weer in elkaar staan.
het wordt nachtwerk maar dat maakt het alleen maar leuker. Er zit toch niet veel op zo'n oude wagen dus het moet wel lukken. in mei beginnen de meetings pas weer dus er is opzich tijd genoeg.

Gr

dekilo 20-04-2010 16:53

wow een super resultaat!
Begint echt mooi te worden!

Oudelut 20-04-2010 20:27

Tof! 2 mei is RetroMania weer, kun je je eerste prijs ophalen?! :D

cloontje 20-04-2010 21:00

Quote:
Tof! 2 mei is RetroMania weer, kun je je eerste prijs ophalen?! :D

daar ga ik echt niet vanuit. ik moet nog wat nieuwe rubbers hebben voor bij de ramen en die kan ik niet vinden. heb jij toevallig nog wat liggen?

Gr

Oudelut 20-04-2010 22:06

Je bedoelt de rubbers tegen de zijruiten aan, waar je ook de plastic clips voor de sierlijsten in zet? Daar kan ik je niet aan helpen iig. Wou dat ik daar zelf nette rubbers voor kon vinden...
Ik weet wel dat Marco onlangs een nieuw voorruitrubber heeft laten maken (!).

Andere rubbers nodig? Roep maar, ik kan altijd voor je kijken, maar ze zullen net zo oud zijn als je eigen rubbers, dus dan wss ook niet veel beter?

FunkyF 20-04-2010 22:20

Quote:
Originally Posted by cloontje
Waaraan denk jij dat te kunnen zien dan?

Heb net de Passat naar e stoffeerster gebracht voor het hemeltje. waarschijnlijk is hij dan morgen klaar. Een kijken of we het polijsten en de lakverzegeling naar voren kunnen halen. dan moet hij aan het einde van het weekend weer in elkaar staan.
het wordt nachtwerk maar dat maakt het alleen maar leuker. Er zit toch niet veel op zo'n oude wagen dus het moet wel lukken. in mei beginnen de meetings pas weer dus er is opzich tijd genoeg.

Gr

Het is toch die spuiter of niet?

Was vroeger een klant van me, nu is de Harley zaak klant van me.
En ik ken de bakker er tegenover ;) van de lekkere broodjes....

Succes met de werkzaamheden, ziet er veelbelovend uit.

cloontje 21-04-2010 07:39

Quote:
Je bedoelt de rubbers tegen de zijruiten aan, waar je ook de plastic clips voor de sierlijsten in zet? Daar kan ik je niet aan helpen iig. Wou dat ik daar zelf nette rubbers voor kon vinden...
Ik weet wel dat Marco onlangs een nieuw voorruitrubber heeft laten maken (!).

Andere rubbers nodig? Roep maar, ik kan altijd voor je kijken, maar ze zullen net zo oud zijn als je eigen rubbers, dus dan wss ook niet veel beter?

Je weet al precies welke ik bedoel. Die van mij zijn knap poreus en daar vallen al de de stukken af.

Heb je misschien wel een goede voorruit rubber liggen?

Gr

cloontje 21-04-2010 19:29

Morgen na mijn werk kan ik de Passat weer ophalen bij de stoffeerster.. Dan heb ik mooi de vrijdag nog tijd om de remleiding eronderuit te halen en die na te laten maken.

Gr

Richard 21-04-2010 19:32

Quote:
Originally Posted by Vains
Precies... 4x100 naar 5x112 is niet anders op te lossen

jawel.. maar goed ;)

Richard 21-04-2010 19:35

Quote:
Originally Posted by levis

+1
mooi hoor

Stijn 21-04-2010 20:07

Nice!

Vains 21-04-2010 21:17

Quote:
Originally Posted by Richard
jawel.. maar goed ;)

Ja eerst de naven ombouwen naar 5x100 en dan met adapters naar 5x112, of eerst adapters van 4x100 naar 5x100 en dan adapters van 5x100 naar 5x112... Maar waarom al die moeite als je ook gewoon adapters hebt van 4x100 naar 5x112 :rolleyes:

Oudelut 21-04-2010 22:46

Quote:
Originally Posted by cloontje
Je weet al precies welke ik bedoel. Die van mij zijn knap poreus en daar vallen al de de stukken af.
Heb je misschien wel een goede voorruit rubber liggen? Gr

Nope, helaas... Zou je graag verder willen helpen, maar heb het niet voor je.
Maar zoals gezegd: Marco (ook VF) heeft onlangs een nieuw voorruitrubber laten maken. Duurste daarbij is het fabriceren van de matrijs, maar die is inmiddels dus al gemaakt. Wellicht is dat interessant voor je? Ik zou 'm eens een PB sturen als ik jou was.

cloontje 22-04-2010 08:29

Quote:
Nope, helaas... Zou je graag verder willen helpen, maar heb het niet voor je.
Maar zoals gezegd: Marco (ook VF) heeft onlangs een nieuw voorruitrubber laten maken. Duurste daarbij is het fabriceren van de matrijs, maar die is inmiddels dus al gemaakt. Wellicht is dat interessant voor je? Ik zou 'm eens een PB sturen als ik jou was.

Ga ik doen. dank je wel.

Gr

All times are GMT +1. The time now is 09:31.