Quote:
valt mee maar ik denk dat ik er wel uit kom via de post :D :thumbup: |
Morgenmiddag (za. 9 feb. 2013) ga ik van Hoorn via Enkhuizen en Lelystad naar Emmeloord, en terug. Met een Golf II, dus de laadruimte is beperkt... ;)
|
De datum is nog onbekend, maar moet er nog wat naar of van Gebrazhofen [zuid Duitsland] of omstreken of iets wat op de route ligt? PM me dan even :)
|
marten had nog wat en ik misschien ook nog
|
Iemand die weleens bij beekman demontage komt en daarna naar het zuiden des land rijd? Lager dan roermond.
Er staat een edition interieur wat ik wil hebben alleen moeilijk kwa vervoer momenteel. |
kom vrijwel wekelijks bij arie, maar zelden richting roermond
ik ben as zondag wel bij de meeting van vw speed |
Rijd er binnenkort nog iemand van Den Haag richting drenthe? Zwolle zou ook ver genoeg zijn ;)
Het gaat om het vervoeren van een setje wielen :cool: |
Komende donderdag ga ik vanaf Meppel naar prov Zeeland.
Vrijdags omgekeerd weer terug. Dus mocht iemand wat te vervoeren hebben laat maar weten. Ohja misschien handig om te weten maar die route rij ik om de week ivm ophalen kids. |
ok.. das ook nog handig..
|
Quote:
Ben je eruit gekomen ivm vervoer van de stoel vanuit Zeeland? Ik ben donderdag in de prov Zeeland en ga vrijdags weer terug naar Meppel. |
iemand die deze week van friesland naar valkenswaard rijdt, )net onder eindhoven.
En wat wil afleveren tegen vergoeding natuurlijk. de achterbank moet wel even plat! :D |
Geregeld met onze huiskoerier!!!!!! topper!!
terugreis is ie nog leeg. dus iemand die wat van omgeving eindhoven richting friesland moet hebben. melden bij EBUT :thumbup: |
Indien vrijdag ben ik leeg, maar als ik het kan combineren op zaterdag, dan niet.
Vanavond even plannen, u hoort nog van mij! |
ebut afgelopen zaterdag een top rit voor ons gedaan!.
als er iemand is die deze week of volgende week vanuit den haag naar friesland rijdt. en 4 velgen mee wil nemen. mag ie zich melden. hoeft niet voor niks!!! |
Quote:
Wanneer iemand Den Haag-Haarlem kan overbruggen neem ik de rest voor mijn rekening. |
kijk, dat zou helemaal super zijn.. :thumbup:
exacte plaats is wateringen. complete adres kan via PM. enkel transport. alles is betaald ;) |
Als het maar geen 22 inch is, dat wordt krap in een mk1 met gastank :D
|
19ยดยด
|
Is al opgelost. Morgenmiddag komen ze naar friesland,
|
Zijn er Friezen die hier in de buurt zitten? http://link.marktplaats.nl/653038851
Achterbumpert is netjes zegt hij in de adv. maar de golf ziet er vrij shabby uit. Kan natuurlijk maar voor ik dat pokke-eind ga rijden, is er wellicht iemand die even kan blieken of het daadwerkelijk om een nette, originele bumper gaat. Ik heb namelijk een trekhaak door mijn huidige T-red bumpert helaasch. :( |
All times are GMT +1. The time now is 04:02. |