|
thanks,maar die is wel erg duur :(
@quist,je hebt een pm,nu maar weer ontopic hier. |
Foto's :P
|
Ik ga morgen weer naar m'n box. Zal morgen gelijk ook foto's maken van de stoelen, die zitten er nu ook in.
|
Een kleine update.
Gister m'n voorbind en radiateurbind in de kleur gespoten en de laag stof van de koets gehaald. Alles in de primer. In de kleur. Pibbe aan het werk. Wiellijst vast. Nieuwe uitvoering :D |
de madison stickers maken hem wel af :tongue:
wat voor een velg gaat er een beetje onder komen? carbon valt eigenlijk helemaal niet in het straatje voor deze? |
Ik ben al stiekem bezig geweest met 1 carbonscherm en een velg :D
Ik kan je zeggen, het misstaat niet. Ik zal de foto's morgen plaatsen. |
Zo weer een kleine update.
Heb van de week m´n carbonscherm gepast, aan de rechterkant. M´n motor terug geplaatst en schakeltoren onder de auto geplaatst I.P.V. op de tunnel. Stalen scherm eraf halen. Carbon erop. Velg eronder. En het staat best goed, al zeg ik het zelf :D Hoofdremcilinder met kopplingscilinder gemonteerd. R32 weer terug plaatsen in de Golf. Dit is nou het verschil tussen het carbonscherm en het stalen. Ik rij met een MK3 VR6 subframe en draagarmen, waardoor m´n spoorbreedte is toegenomen. |
nu de madison sticker nog even doorplakken op het carbon scherm :tongue:
|
:thumbup:
|
@vdWal en johan-k: daar zit ik zeker over na te denken. Denk dat dat goed wel mooi staat. Weer ff wat stickers bestellen :D
|
dit is een andere carosserie toch?
want ik zie dat nergens staan,hoe het precies zit.... |
Koets is gespoten, motorkap en schermen zijn vervangen. Ben niet bij het spuiten geweest, is door een collega op een andere vestiging gedaan onder werktijd. Nu weet je hoe het zit.
|
@de pul, auto is gewoon overgespoten door een collega van stinky, met andere schermen en motorkap ivm roest, achterschermen zijn ook aangepakt ivm roest
Hoe kom je erbij dat dit een ander carrosserie is?? Gaat toch geen dingen verzinnen ofzo? Omdat je de schermen bent misgelopen |
Quote:
:lmao: |
Tja vandeweek kwam je ook al lichtelijk opgefokt over en nu zo'n reactie
|
Gaat weer de goede kant op hier
|
Quote:
@pibbe,je hoeft niet zo in de aanval te gaan.het zal mij een rooie kool zijn of er al dan niet een ander schutbord in gebraden is.ik stelde de vraag alleen omdat ik las de koets is gespoten,maar ik er geen foto's van zag terwijl dit voor de rest een mooi compleet bouwverslag is. |
Quote:
opgefokt is wat anders als teleurgesteld.ik begrijp alleen niet helemaal waar jij je tegenaan bemoeit,het gaat niet eens om jou,noch je auto. |
Toch bedankt voor je compliment. Maar vind het zelf ook jammer dat ik er geen foto's van heb. Had nog aan de spuiter gevraagd of hij ze wilde nemen, omdat ik er niet bij kon zijn. Maar dat heeft hij niet gedaan.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:52. |