haha...ja strx mooi dieselen jong! kunne we die andere jonges mooi in de rook zetten:P.
|
siep
we zijn een maand verder en nog geen nieuwe foto's :evil: :tongue: :tongue: schiet eens op jongen :D |
Quote:
Haha ook toevallig dat ik nu zie . Nee nog geen nieuwe foto,s :D Ben ik nog niet mee bezig geweest . Heb al wel wielen , maar zijn me niet naar het zin :redface: Heb 15 inch azev a , maar wil denk ik powertech of steffan 15inch ;) Verder is de diesel verheen klaar. De GTI slaapt nog , moet voor nieuwe seizoen nog 1 ent ander aan gebeuren :rolleyes: Verder zal maak ik pas foto,s als er wielen onder zitten! Dus als je wat leuks weet voor niet al te veel!? Hoe is het daar bij jou ? Gr Siep |
Quote:
ja dat had tie gewild :thumbup: |
Quote:
denk dat een setje steffan ook niet verkeerd zal zijn voor de diesel en met de gti komt het wel goed dan wachten we nog even op de foto's :D hier is het ook goed, de mk1 is ook in winterslaap gr niels |
Zo eindelijk weer wat vooruitgang hiero :redface:
Heb eindelijk die toekomstige wielen gespoten het weekend :thumbup: Hoop dat vande week de banden er om zitten , en dan plat op z,n bek en ff uitlijnen :D Verder is het rustig op deze kant,jah want dan is het project verheen klaar :D |
zal wel stoer staan!!
|
beter dan de votex dingen Siep
|
165 Nangkangs er om heen en pluimen maar met die diesel.
Kom volgende week wel ff kijken hoe het er mee gaat. ben dan weer eens in Hallum :D |
Bedankt voor reacties
@Edwin ; Ik denk ook wel dat het goed komt ;) @Alberto ; Ja denk ook wel dat het beter zal staan dan de Votex :tongue: Banden zijn zojuist besteld :rolleyes: Vande week er gelijk maar ff onder , en een meter naar beneden schroeven :D |
Quote:
Is goed BOPSTER drinken we er 1 2 3 op haha :thumbup: |
zijn mooie wielen siep voor een daily
|
Quote:
Dat zal niet gaan... moet rijden die dag :D Dus gaat cola puur worden dan, haha! |
Ik zie dit topic nu pas!
Maar de diesel ziet er netjes uit zo op de foto's. Volgende week maar eens in het echt bewonderen:D |
Quote:
Jah toch :thumbup: Ik zie jullie wel verschijnen ;) |
Nouuuuuuuu hier dan eindelijk de foto,s van de DIESEL met nieuwe wielen!
Hij moet alleen nog 3cm zakken, maar dat komt nog :D Ben benieuwd wat jullie er van vinden!? Gr Siep |
ziet er goed uit ouwe waus wat je zegt nog ietsje dichter bij moeder aarde en buikschuiveren maar :D
|
Mooi hjer, kin noch wol 8cm sakje alde stuiterbal :D
|
:thumbup: netjes
Azev-a blijft een mooi wiel, hoeveel inch zijn ze 15 of 16? misschien alleen nog een keer opzoek naar 2 bredere voor de achterzijde ;) |
Hey Jappie!!
Ziet der mooi jonge! :thumbup: Groet'n Berend |
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |