Quote:
Hey maat, Kost nie alles, verzenden vanuit Engeland is goedkoper dan vanuit de states en de Pond staat gunstig. Of ze voor die riolering leidingen van jou iets passends hebben weet ik niet. Hier een paar links. http://stores.ebay.nl/Torques-U-K_A...QfsubZ742438012 http://stores.ebay.nl/Torques-U-K_A...QfsubZ942138012 http://stores.ebay.nl/Torques-U-K_A...fsubZ1177824012 Paul. |
HEY PAUL WIJ ZITTEN OP ANTWOORD TE WACHTEN! SCHIET EENS OP!!!!
Zo hij zal zo reageren Gijs :D Michael |
Quote:
Ik was echt eerder met antwoorden, klein ongeduldig mannetje. |
Quote:
Quote:
heerlijk dat kerst gevoel :D gr. Martijn |
Hahahaha :D
Ik moet nog leiding kopen, dus ik kan de leiding aanpassen aan het aanbod van clamps. Die dingen kosten overigens ook geen zak. Je kunt er zelf niks voor maken en dit zit er nog hip uit ook ;) |
Quote:
:D :D |
Sorry ouwe ;)
Michael |
Moet ik hier gaan vegen? :), geen ruzie! :)
|
Quote:
Sorry meneer Ernst :tongue: Michael |
Quote:
:shake: ;) |
Quote:
Pas op tuig :) |
Omdat de noodschakelaar nu in de tunnel zit, moet de voedingskabel (dit is een FIA goedgekeurde schakelaar, en is + geschakeld) van en naar de schakelaar door de tunnel.
Vandaag heb ik de doorvoer voor de kabel gemaakt. Alweer een gat in de tunnel. Paul. |
je blijft gaten maken in die tunnel en ze weer dicht maken ;)
gr. martijn |
je kan zeggen wat je wilt, maar creatief ben je wel!
tenminste een keer een niet standaard project maar een project waar bij alles aangepast word! Ik blijf het project volgen! |
Quote:
Thanx, veel dingen aan deze auto zijn idd anders dan de "13 in een dozijn kevers" ;) Dit wil overigens niet zeggen dat die van mij beter is, gewoon anders :) Paul. |
Omdat ik niet echt tevreden ben over de kwaliteit van het repro plaatwerk wilde ik in eerste instantie maar een halve bodemplaat vervangen.
Nu ik bezig was leek me dit toch niet zo'n goed idee, beter ee iets mindere kwaliteit plaat dan weer een extra (bijna niet weg te werken) lasnaad. Paul. |
Omdat ik de spoorstangetjes naar de fusees aan de onderkant wil monteren en de verbinding-spoorstang aan de bovenkant, moesten de conische gaten van de pitmanarmen omgedraaid worden.
Ik heb ze alle 4 opgeboord zodat ik 4 kogels van het zelfde type kan monteren. ook heb ik aan één kant een flinke schuinekant gefreesd zodat ik de inserts kan vastlassen. De armpjes met de straalkast even opgefrist en de inserts geplaatst en vastgelast. Paul. |
Vandaag weer lekker geknutseld.
Eerst, omdat ik ze toch niet meer ga gebruiken, de gaten van de hoofdremcilinder dichtgemaakt en toen begonnen met de bodemplaat. Nieuwe bodenplaat passen, is toch de dure Dutch Orange geworden ;) Ik heb wel wat moeten slijpen en kloppen om hem passend te krijgen maar heeft wel de zelfde materiaaldikte als de originele plaat :) Nadat alles leek te passen, uitgemeten was en de kriksteun was verwijderd, heb ik er een hoop gaatjes in geponsd en hem met proplasjes vastgelast. Paul. |
Het nieuwe deel zit er netjes in! Repro plaatwerk past nooit super, alhoewel ik deze toch niet slecht vind passen op de eerste foto :)
Kriksteunen heb ik toen der tijd ook verwijderd... roestende ondingen ;) |
Voor dat ik aan deze verbouwing begon, zat de oliekoeler links naast de versnellingsbak. Nu, met de versmalde achterkant, hoger liggende versnellingsbak, IRS en kooi+schokbreker construktie past dat niet meer :mad:
Dus, nieuwe oliekoeler plaats zoeken :wink: Zoals jullie ondertussen wel begrepen hebben, doe ik dingen vaak anders dan anderen :) De bodemplaat loopt net achter de stoel naar beneden, dit zal waarschijnlijk met beenruimte achterin te maken hebben. In deze auto hoeft niemand achter in, sterker nog......er komt geen bank in. Hier ben ik begonnen met het weghalen van de opstaande rand, zodat het eerste gedeelte van de bodem niet naar beneden loopt maar vlak gelegd kan worden. Hier is de opstaande rand rondom weg. Een klein nieuw stukje erin om een rechte rand te verkrijgen en de (schuine)achterkant er ook uit. Flink buigen om oliekoelerruimte onder de bodem te verkrijgen ;) Uiteindelijk is hier goede zien wat de bedoeling is, onder de stoel is de plaat vlak gelegd en vanuit net achter de stoel gaat hij flink omhoog. totaal zal het ongeveer de hoogte van bovenkant tunnel krijgen. Nu alleen nog maar malletjes maken, plaatwerk zagen/slijpen/buigen en lassen. piece of cake :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:11. |