Dat iemand met een HBO opleiding van de opleiding afkomt met een fatsoenlijke beheersing van de Nederlandse taal.
|
Quote:
Je hebt gelijk. Dom van mij. Sorry. . |
Quote:
Een man nodig is om gelukkig te zijn in het leven. |
Quote:
Quote:
:rolleyes: |
dat iedereen daar zo over denkt.
|
Dat mensen denken ermee weg te komen ongeacht wat ze op internet schrijven
|
Dat het "nieuwe rijden" 65-70 km/h is op een 80km weg. :mad:
Dat je bij 1 regendrup op je voorraam 60 km/h moet rijden op een 80km weg. :mad: Dat je in het donker bij het tegemoet rijden van een tegenligger gas moet los laten als je 65-70 km/h rijdt op een 80km weg. :mad: Dat je voor iedere minirotonde verplicht moet stilstaan, al komt er niks aan, niet sneller dan stapvoets mag rijden op een minirotonde. :mad: Dat iedere autorit een zuinigheidswedstrijd is die je moet winnen. Ongeacht de rij auto's die je achter je hebt stug 65 km/h blijven rijden op die 80km weg. :mad: |
Dat je vol in de ankers moet voor een lege rotonde
|
Dat een setje brede wielen een 'breedte set' wordt genoemd...
|
Als je fucked up wielen en autos matzwart maakt dat ze dan ineens strak en goed zijn. :screwy:
Ben wel blij met mn mk1 hoor daar niet van :D |
Dat je trekhaak er altijd af moet :screwy:
Dat een trekhaak een stijlbreuk is :screwy: |
Quote:
Parkeersensor v1.0! Waarom heb je anders zo'n bult koppel nodig? Juust'm! |
Quote:
Hey, reed jij achter mij van de week ofzo? :) Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn: Dat een maximum van 80 per uur ook gelijk 't minimum per uur is?! :screwy: 't is niet goed voor je bloeddruk om je zo op te winden, als je er weer eens achter komt dat je niet alleen op de wereld bent. :screwy: :lmao: boiling point? :) |
Bump!
Toen ik dit las dacht ik aan dit topic .. :) Quote:
|
Quote:
Deze dan ook maar? |
dat je gehoord wordt als je iets in dit topic post..
|
dat ronnyabf de ideale vader is :shake:
|
Dat het haar van Misha echt is... en dat hij die mooie foto's zelf maakt...
|
Bam :D
Ik ben naar de kapper geweest .. gruwelijk kort verdomme :eek: Ik bedoel, ik heb mijn pruik niet meer op de laatste tijd :D |
Op mijn vraag welk merk band het betreft tubeless antwoorden.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:11. |