zat in de eerste bouwjaren af fabriek bijna niks op..dat scheelt al heel wat..
|
:eek: netjes hoor!
|
stof stof.
zit weinig vooruitgang in door mijn opleiding ben ik bijna nooit thuis. Dit weekend toch wat dingetjes gedaan. zelf wat onderdelen gestraald en gecoat was leuk om te doen de versnellingsbak ook gestraald en gespoten Koppeling bestelt en de bak er terug aangehangen. En mezelf nog een ander kado'tje gegeven |
De opbouw kan eindelijk beginnen
nog bij de spuiter 3 dagen later thuis afgeleverd. Nog wel 2 'kleine' dingetjes die nog opgelost moeten worden de oplettende kijker zal wel zien wat ik bedoel. Die gaan netjes opgelost worden door mij en de spuiter Zelf gereviseerde stuurhuis terug geplaatst dat rolt een stuk makkelijker. Kabel boom en zekeringkast terug gehangen Na het klussen Catproof ingepakt. De volgende dag HRC terug geplaatst wilde het systeem verder al aansluiten maar de remleidingen moeten nog een vers laagje verf krijgen Stuurhuisrubber een opknap beurt gegeven deze kon ik nieuwe niet meer vinden maar weer zo goed als nieuw. Ziet er nog vies uit net zoals de kabelboom maar smeer al het schoongemaakte rubber met babytalkpoeder in :thumbup: |
Weet dat het midden stuk van de gril mat zwart moet zijn maar kan iemand me vertellen of de zijkanten ook mat zwart moeten zijn? waar de koplampen opgeschroeft worden
Deursloten er weer op. Mijn afdekplaatjes zijn grijs. Ken alleen geen grijze vinden. Of zijn ze gewoon verkleurd van nieuwigheid? :D Deurvanger. Nog niet af deurschanierplaatjes/deurvangerplaatjes en boutjes moeten nog in kleur. Kabelboom gisteren afgemaakt. |
Super zeg !
|
Wowww wat een mega mooi project.
|
Netjes. Nu begint het leuke werk :)
|
Idd. heerlijk prullen zo :D
morgen beginnen met het schakelmechanisme en dan ben ik ver klaar om de motor er terug in te lepelen. |
Dat ziet der weer prima uit! Meer dan prima :thumbup:
|
Netjes. Inderdaad leukste periode van het project.
|
Zeer nette werken! ziet er deftig uit allemaal
|
Ziet er strak uit!
|
Prachtig, ... met oog voor detail zoals het hoort :thumbup: .
Echt top |
Heel erg mooi :thumbup:
|
Danku danku,
ruitensproeier tankje terug gezet, Beter dan dit krijg ik hem niet :( zit ingevreten accuzuur op. Schakelmechanisme terug geplaatst, remleidingen geverft en terug op zijn plek. Heb er eerst een stukje folie achter geplakt gewoon wat extra bescherming en wat iso tape dat de leidingen elkaar ook niet meer raken. en zo zie je niks meer van de zwarte folie Morgen remmen ontluchten en en klaar maken om de motor erin je gaan hangen denk ik maar :D |
van het het weekend remmen ontlucht, en zover klaar gemaakt om het blok erin te kunnen hangen.
Vandaag het blok eronder geschoven en opgehangen. Ging goed, eerst ver opgekrikt blokje eronder gereden en de laten zakken. Moest wel de veren los maken om ver genoeg te kunnen zakken. :D |
Hart weer terug! Mooie update!
|
Achterste en voorste motorsteun zitten er ook op.
Dakraam delen gespoten en opgelapt Wat een kut werk die kabels. erin doen is niet zo moeilijk maar op mijn plek houden... Nieuw schuim op de kachel geplakt kan die er morgen in Achteruit schakelaar terug gezet |
Ziet er netjes uit :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 04:14. |