![]() |
Quote:
Compleet zinloos, maar.....HET IS EEN OPTIE ! :D :D En die D-sign is zooooooooooooo VET !!!! (als je er nog eens 1 tegenkomt ;)) |
Quote:
Die D-sign heb ik zo gevonden voor je. De truc is om er niet de hoofdprijs voor te betalen. Komt goed. ik ga misschien vanavond ff die parkeerhulpen erop zetten. Zal een foto posten als ze erop zitten. |
De parkeer hulpen de het D-plaatje zitten er op. Moet nog wat aanpassingen aan het bevestigingsbeugeltje van het D-plaatje doen en de boel aansluiten natuurlijk.
|
heel erg mooi!!
ps heb je `m verlaagd? of ligt ie zo laag door de accesoirres ;) |
Whahaha, tering wat een zooi op die Keef van je!!! :biggrin:
Echt lekker aan het volhangen zo! :wink: |
Toch wel wijs hoor, aan beide zijden !!
Houden zo :D En die D-sign is zooooooooo goed :cool: |
Vandaag weer druk bezig geweest. De mistlamp er weer op gezet. toch de kentekenplaat er maar op gezet. Wel jammer, vond het mooier zonder, maarja ach..D-plaatje zit e nu ook goed op, moet 'm alleen nog ff wat stroom geven. En na lang nadenken toch het zonnescherm er maar opgezet. Staat toch wel wijs.
|
zonnescherm vind ik net te...de rest super!!!! die velgen zijn echt nog steeds ubergeil!
|
ZONNESCHERM IS GOED MAN!!
Echt super! |
He Oskar,
Je kan die empi gt horn buttons ook in het rood krijgen he!!! Staat wel cool bij de rest van je accessoires denk ik! Verder goed bezig!!! Nu nog een rode bra! ;) Ik hou mn ogen open voor je!! |
Hahaha, cool man!
Kan nu alleen nog chrome scharniercovers bedenken, pop-outs en een schoen-schraper. Staat 'm goed zo! |
Quote:
Ja klopt. Je kan ze inderdaad ook in het rood krijgen, maar op dit type stuur hoort eigenlijk een blauwe. Misschien eens kijken hoe jouw rode bra mijn auto staat? Als het leuk staat ga ik er misschien wel eentje zoeken. |
Quote:
Is goed! Ik neem 'm wel mee naar de Witte brug de 29e! |
Ok is goed. Ik weet niet zeker of ik er zal zijn, maar als ik kom wil ik het wel ff proberen.
|
Moet je hem niet zo langzamerhand laten herkeuren? Het gewicht op het kenteken klopt van geen kanten meer, zo! :D
Maarre... Errug gaaf, allemaal. Inderdaad nog pop-outs en zo'n schoenschraper om het geheel te completeren :wink: |
Quote:
Gewicht op kenteken klopt idd niet meer echt, maar ach. Who cares! Wil graag pop outs hebben. Zijn wel te vinden, maar erg duur. En ik heb als het goed is al een setje. Moet er alleen nog even verder over babbelen met de huidige eigenaar. De schoenenschraper hoort eigenlijk bij een complete Robri set. Wil ik ook graag hebben, alleen zit er achter al een steenslagplaatje op en ben bang dat de Robri's iets kleiner zijn en je de gaten gaat zien. Moet ik me ff in verdiepen, maar hou er rekening mee dat ze er binnenkort wel op zitten. |
zonnescherm ziet er inderdaad goed uit, hoe heb je hem nou gemonteerd, de mijne zijn weer onderweg. en ik heb ze nog te koop liggen voor een Type III ;)
heb ook de pop outs binnen gekregen, en ik kan nu een goed iets overcompleet setje maken,. gaan er hoop ik snel op, dus ik kan je alleen blij maken met een dood vogeltje, helaas. succes weer |
Hey Jasper!
Ik heb na lang denken toch maar gewoon gaten geboort en hem met rvs boutjes vastgezet. Een klemmetje was mooier geweest, maar kon nix vinden. Jammer van die popouts. Ik kom vast wel weer een setje tegen joh. Heb geen haast. |
ik hou er wel van van al die assecoires erop vind het helemaal top, alleen beginnen die roosters op de koplampen nu wel een beetje op te vallen ten opzichte van de rest, alles ziet er top uit en daar weer zo'n randje om...maar ben er van overtuigd dat dat met de tijd ook wel goed komt....ik vind het wel cool inderdaad fully loaded...keep up the good works..
|
Hehe, alsof je mijn gedachten kan lezen man! Ik ga ze er ook afhalen denk ik. Ben van plan andere roosters te kopen. Die 356 dingen waar het glas er voor uit moet. Zijn erg mooi. Heb deze ook wel weer gezien.
|
Quote:
Deze zeker hé ?? :D ![]() Kheb een setje liggen voor de westfalia,en op de VW Nationals zullen ze ook wel te koop liggen. Heb ze daar ook voor het eerst gezien vorig jaar ... ik heb echter me eigen setje op het winterfestijn gekocht !! |
Yep die zijn het. Mooi he?
Heb zin in de VW Nationals man, was het maar vast vrijdag! |
ja ga mij nog ff lekker maken, ik moet vrijdag en zondag werken.. :mad: zondag wel naar antwerpen.
ga ik ook maar voor de dakrand voor de sunvisor... spreek je. |
jep kijk da's mooi man...moet een doel blijven houden he.... :biggrin:
|
Quote:
Klopt helemaal Hanz. Probleem is alleen dat er na elke doel weer een andere doel is en je dus eigenlijk nooit klaar bent. Die grilles komen er wel, ik weet alleen niet wanneer. Ik heb er geen haast mee. Heb eerst nog wat andere prio's (opties) die erop moeten. Vanaf nu alleen kleine dingetjes anders wordt het echt een kermis ride. |
Quote:
He Oskar, Die chrome (rvs) scharniercovers heb ik voor je!!! Gelijk een paar setjes mee laten komen met je overhead storage netje!!! :cool: Ik neem aan dat het voor de 29e allemaal binnen is, dus dan neem ik het allemaal mee!!! Veel plezier in La France, maar je zal al wel onderweg zijn :wink: |
Quote:
Dank je wel Kai. Was inderdaad richting frankrijk, maar ben inmiddels al weer terug. ff de auto uitladen en gauw naar RetroMania. |
En? Hoe was t?? Vet???
Nog wat leuks gekocht?? (pic's) |
Quote:
Duh! Natuurlijk heb ik iets leuks gekocht. Kan het niet laten. En het was erg vet. Beetje weinig geslapen en erg veel km's gemaakt, maar was absoluut de moeite. |
He Oskar,
Zitten je rvs scharnier-kapjes er al op??? Ik wil wel eens een foto'tje zien! :cool: En zit je netje er al netjes in?? :wink: |
Heb 'm na ZH in de garage gezet en er niet meer naar gekeken. Wielen liggen nog op het dak en auto nog vol met de andere spullen. Misschien dat ik ze er voor de ACN nog wel opzet, maar ben erg druk momenteel. Netje hangt er ook nog niet netjes in. Moet ik ff rustig doen denk ik. Komt wel goed.
En om het allemaal nog effe wat lastiger te maken, ben ik ook nog bezig met een andere auto, maar daar ga ik niet teveel over vertellen. |
nog een accesoire erbij ... :D
kan je vast voorproeven |
Seau, die zijn wel mooi zeg. Balen dat ik nog ff moet wachten.
|
[QUOTE=the hanz]nog een accesoire erbij ... :D
kan je vast voorproeven I LIKE :D :D :D ben ik ff blij :wink: dat ik besteld heb..... Greetz |
Hanz, je hebt me weer aan het werk gezet jongen. Nadat je de laatste accessiore voor me had gepost heb ik even een lijstje gemaakt van de dingen waar ik sbel een foto van kon vinden.
Dit zijn ze tot nu toe. Heb nog meer, maar geen foto's. Komt nog wel.... Campingtafel. Past Achter reservewiel. ![]() Rekje onder dashboard. ![]() Carterverwarming 220Volt. (met stekkeraansluiting in motorruimte.) ![]() Shifter ![]() Stuur ![]() Alberts ![]() Electric achterlichten ![]() Empi 5 spokes ![]() Hooded Albert spiegel ![]() Chrome kentekenverlichting (og empi) ![]() Koplampgrilles ![]() Sigarettendispenser ![]() Anti-verblindingsklepje voor op binnenspiegel ![]() Raydyot Mistlampen ![]() Voorruit ontwasemkapjes ![]() Parkeerhulp (verlicht) Rode Rubbermatten origineel VW ![]() Safety Star ![]() Eberspacher 6 volt standkachel ![]() Verbanddoosje voor in dashboardkastje ![]() En dan zijn er nog een hoop dingen waar ik geen losse foto's van heb. Dingen als Empi bumper bars, mistlamphoesje, Bra, zonnescherm, lamellen voor de achterruit, hoedenplankspeaker, dakrekje, rvs scharnierkapjes, empi style doorpulls, bugdeflector enz. ![]() |
misschien nog een leuk wit vaasje voor aan je dashbord met een rood roosje :rolleyes:
verder helemaal top natuurlijk |
Hmmmm, nee. Dat laat ik aan Kai over. Die is meer van de vaasjes.
|
Sjezus... zo alles op een rij is het echt super veel man! Goed bezig... :cool:
|
:eek:
Wat dacht je van twee vingers om ons nog beter de ogen uit te steken :biggrin: Wat een coole spullen zeg erg gaaf. |
Quote:
Een paar Rosenthal sets thuis in de vitrine ja. Maar heb ook nog nooit een vaasje in de auto gehad hoor... (komt misschien ooit wel, maar de meeste heb ik gewoon weer verkocht) Ik wil gewoon een paar zeldzame accessoires in mijn auto en verder niks. Zoals mijn originele door pulls die ik onlangs heb gekocht :cool: . Maar eerst maar eens een auto.... :( Over koplampgrilles gesproken: Waar blijven de mijne???! :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 20:19. |