Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 1 (kever '49->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Versmalde Vooras Ovaal (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9305)

Jasper Ovaal 06-06-2005 13:34

Quote:
Originally Posted by michael86
hee Jasper ziet er goed uit.

ik zie dat je nieuwe spoorstangen hebt gemaakt maar je had ook je oude kunnen gebruiken

is dat zo??? moeten die niet korter worden gemaakt dan, we zitten toch op het eind met een verschil van 9,5 cm??

alvast bedankt

volksaddiction 06-06-2005 17:17

Dat ziet er gelikt uit gozer !
die ovaal word echt kicke :D :cool:

lowghia 06-06-2005 18:10

ziet er super netjes uit, nu nog het eind resultaat :)

ingrob 06-06-2005 19:10

ziet er zeker strak uit,jasper
maar kom je je straat nog wel uit als je nog lager gaat?

Jasper Ovaal 06-06-2005 23:00

Quote:
Originally Posted by ingrob
ziet er zeker strak uit,jasper
maar kom je je straat nog wel uit als je nog lager gaat?

Als ik via het begin van de cronje naar me huis toe rij, , kom ik een drempel tegen. en die kan ik nog voor de helft onwijken via de stoep ;) en verder gewoon heel zachtjes een stukje rijden.. moet goedkomen,,

ga ik weer de straat op, dan kom ik er 2 tegen :mad:
heerlijk die eenrichting straatjes, maar ja, je moet iets over heben voor de LOOKS.

zal eind deze week weer wat meer vorderingen laten zien..

Airtime 07-06-2005 07:25

Quote:
Originally Posted by Oskar
Voorbeeldfoto:

Is dat niet....?

Ik dacht al, hij komt me zo bekend voor!

Jasper Ovaal 07-06-2005 08:31

heel scherp bob, je bent alweer goed wakker.. :D

Oskar 07-06-2005 08:41

Idd Bob, dat is dezelfde. Alleen vind ik 'm zonder Erwin mooier....

Airtime 07-06-2005 08:45

Quote:

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

ovaalie55 07-06-2005 10:14

hobbels en slecht weg dek maakt niet meet uit met deze smalle as, lekkere dikke zijplaten voor het opvangen van de klap mischien gaat hij wel vonken als je de weg raakt, cool/hot geen idee maar wel mooi

in iedergeval blijven mijn spatborden nu een keer heel

trouwens weet iemand mischien nog een set spatborden voor een ovaal (orgineel of nos)

Jasper Ovaal 07-06-2005 12:22

Quote:

je weet wat het gezegde is hé?!?!

al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding :p :D

ovaalie55 07-06-2005 12:38

dat zeg jij mijn lelijk ding RIJ ik al 5 jaar zonder problemen, dat lelijke ding van jou hebben we gister weer voor de zoveelste keer aan de praat moeten krijgen.

je zal alle bouten van je vooras ook wel weer niet los krijgen door de roest :tongue:

Jasper Ovaal 07-06-2005 13:24

michiel, ik had het eigelijk over erwin in die vette bril :D
maar als jij je voelt aangesproken. lol :tongue:

zie je zo..

Richard 07-06-2005 13:27

Quote:
Originally Posted by ovaalie55
dat zeg jij mijn lelijk ding RIJ ik al 5 jaar zonder problemen, dat lelijke ding van jou hebben we gister weer voor de zoveelste keer aan de praat moeten krijgen.

je zal alle bouten van je vooras ook wel weer niet los krijgen door de roest :tongue:

kopje koffie?...... :eek: :biggrin:

ovaalie55 09-06-2005 10:47

okee t was vroeg voel me snel aangesproken met dat lelijke hok waar ik in rij
koffie was inderdaad lekker

Jasper Ovaal 10-06-2005 16:54

zo, heel ff terug van het hok.
Me ovaal vanochtend naar de APK en hij was goed gekeurd, dus die gargeman wou hem afmelden, krijgt ie in beeld dat het gewicht van de auto niet bekend is. dus RDW bellen, staat ie gotver niet meer in het systeem., na 8 jaar en 4 maanden :D geen APK gaat er ergens een bestandje weg ofzo. onzin.

dus alle shit weer kopieren en faxen naar de RDW. en nu moeten ze met spoed alles weer in die computer dumpen.

Nou ja, terug naar het hok, en gelijk de vooras eronder vandaan gehaald. maar dat was nog nooit gebeurd dus het zat erg vast.. daarom ook een van me vooras bouten afgebroken. net weer nieuwe gehaald. dus dat moet goedkomen. en over een half uiurtje weer terug om meer vorderingen te maken.
michiel zijn ovaal is wel gekeurd ook al werd ie eerst afgekeurd op een achterwiellager. ff wat vet her en der bij de trommel doen en wat vette vieze handen maken, en zeggen dat je hem hebt vervangen, oke, alles goed, en goedgekeurd. :D

mensen ik hou jullie weer op de hoogte. eetse

volksaddiction 10-06-2005 18:06

Quote:
Originally Posted by Jasper Ovaal
michiel zijn ovaal is wel gekeurd ook al werd ie eerst afgekeurd op een achterwiellager. ff wat vet her en der bij de trommel doen en wat vette vieze handen maken, en zeggen dat je hem hebt vervangen, oke, alles goed, en goedgekeurd. :D

mensen ik hou jullie weer op de hoogte. eetse

hahah, wat zijn dat voor "Beetlecenter" praktijken ?? :tongue: :D
Hoop dat het goed komt met je bout van de vooras, kan zomaar flink tegenzitten...(wil je niet ontmoedigen hoor ;))
Suc6 gozer, hoor nog wel ff of t gelukt is !!

Jasper Ovaal 12-06-2005 22:32

hallo mensen, zo deze week lekekr opgeschoten met de vooras. bij michiel zit ie er al onder en rijdt er al mee :eek: ik ben natuurlijk weer wat trager. Me as zit er wel onder en hij staat ook weer op zijn wielen. Ik zit nog in Dubio hoeveel tandjes hij omlaag moet acher , 2 is gewoon goed laag achter. en bij 3 staan de banden goed naar binnen. we gaan gewoon ff kijken hoe makkelijk het gaat en dan kunnen we altijd even kijken wat het best staat. hier wat foto's

hier is de as van michiel helemaal in elkaar, klaar voor de montage.

wat staan ze er schattig bij he zo, wachtend op een lager leven :lol:

zo die van michiel staat op zijn centerliners.

mijne staat er ook prima bij, de voorkant is zondag dus ff 13 cm dichter bij de weg gekomen.

Over 2 dagen gaan we dus de achterkant van me ovaal verlagen.

meer foto's op me site.
See you

ff nog een foto. omdat ie zo lekekr is :)

Oskar 13-06-2005 07:31

Ziet er goed uit jongens. Zier er naar uit dat het dit jaar de Budel van de smalle voorassen wordt.

Jasper, ga je de achterkant ook nog verlagen?

Airtime 13-06-2005 07:47

Sow Jasper, ziet er goed uit, man! Ook met die rooie velgjes! :cool:

danielle 13-06-2005 07:51

Quote:
Originally Posted by Airtime
Sow Jasper, ziet er goed uit, man! Ook met die rooie velgjes! :cool:

Helemaal mee eens! Top man!

Jasper Ovaal 13-06-2005 08:01

Quote:
Ziet er goed uit jongens. Zier er naar uit dat het dit jaar de Budel van de smalle voorassen wordt.

he Oskar, is het nog gelukt met jou as.?, de achterkant gaan we dinsdag verlagen. gaat goedkomen.

alles weer mooi op tijd voor budel// Het word heerlijk weer !!! :cool:

VolksKai 13-06-2005 08:37

Quote:

Ik ben gek op smalle voorassen!! :cool: Staat echt supervett!!

Quote:
Het word heerlijk weer !!! :cool:

JOEPIE!!!!!!!!! :biggrin:

Oskar 13-06-2005 10:19

Quote:
he Oskar, is het nog gelukt met jou as.?, de achterkant gaan we dinsdag verlagen. gaat goedkomen.

alles weer mooi op tijd voor budel// Het word heerlijk weer !!! :cool:

Ja het is bijna zover. Ga 'm dinsdagavond ophalen. Kan haast niet wachten, zo benieuwd ben ik ernaar.

volksaddiction 13-06-2005 12:11

Quote:

Eerst lezen Oskar....niet alleen plaatjes kijken ;)
hahaha, ik weet t, was nog vroeg voor je :tongue:

Quote Jasper: Ik zit nog in Dubio hoeveel tandjes hij omlaag moet acher , 2 is gewoon goed laag achter. en bij 3 staan de banden goed naar binnen.

Oskar 13-06-2005 12:28

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Eerst lezen Oskar....niet alleen plaatjes kijken ;)
hahaha, ik weet t, was nog vroeg voor je :tongue:

Quote Jasper: Ik zit nog in Dubio hoeveel tandjes hij omlaag moet acher , 2 is gewoon goed laag achter. en bij 3 staan de banden goed naar binnen.

Seau, het was wel maandagochtend hoor! En ik ben er niet helemaal bij. Zal dinsdagavond wel over zijn. :wink:

volksaddiction 13-06-2005 12:38

Quote:
Seau, het was wel maandagochtend hoor! En ik ben er niet helemaal bij. Zal dinsdagavond wel over zijn. :wink:

whaha, als het donderdagavond maar over is, dan moet je wel een beetje helder zijn !!
;) :)

Oskar 13-06-2005 13:45

Quote:
whaha, als het donderdagavond maar over is, dan moet je wel een beetje helder zijn !!

Nou, ik heb nieuws voor je. Na vanavond 21:00uur zal het wel over zijn. Kreeg net een telefoontje dat het niet dinsdagavond, maar vanavond wordt. :biggrin:

Jasper Ovaal 13-06-2005 16:12

Quote:

en iedereen is vrijdag avond die helderheid weer kwijt :p

volksaddiction 13-06-2005 16:27

Quote:
en iedereen is vrijdag avond die helderheid weer kwijt :p

donderdagnacht al denk ik.......dan hebben een kleine preparty :D :D

ovaalie55 13-06-2005 22:29

!fuck! vooras beschadigd kan mijn parkeer terrein niet opkomen ik maakte een bocht wielen liepen vast op koplamppotten en liep vast op klinkers, buurman moest m optillen kwam toen los.
TWEE grote krassen in de lak van de as nou ziet hij er net zo uitgeleeft uit als de rest van de auto @#$%^**%^$#

Jasper Ovaal 13-06-2005 22:36

dat wordt smartbandjes michiel. wel weer een goede test dat je as tegen een stootje kan. kijken hoe mij as rijdt morgen.. :rolleyes:

komt allemaal wel weer goed/. tot morgen

volksaddiction 13-06-2005 22:38

Quote:
Originally Posted by ovaalie55
!fuck! vooras beschadigd kan mijn parkeer terrein niet opkomen ik maakte een bocht wielen liepen vast op koplamppotten en liep vast op klinkers, buurman moest m optillen kwam toen los.
TWEE grote krassen in de lak van de as nou ziet hij er net zo uitgeleeft uit als de rest van de auto @#$%^**%^$#

hahaha, wie laag wil zijn moet pijn lijden :D
Heeft Bussie komt zo ook even ervaren afgelopen zondag....na een ritje in mijn kever !
T is meer "grinden" dan rijden hier in de wijk !!
The lower the better !

Bussie komt zo 14-06-2005 07:21

Quote:
hahaha, wie laag wil zijn moet pijn lijden :D
Heeft Bussie komt zo ook even ervaren afgelopen zondag....na een ritje in mijn kever !
T is meer "grinden" dan rijden hier in de wijk !!
The lower the better !

Idd was me een vet ritje tering he...
Kan niet wachten tot de kubel ook zo laag ligt.
gaan we samen sporen trekken door rotterdam..

ovaalie55 14-06-2005 22:11

de buurman was wel verbaast dat ik stond te lage.
nou ik weet dat ik los kan komen kan hij nog lager

ze zouden eens iets moeten na denken die gemeentes er zijn steeds meer lage kevers dus de drempels ook verlagen (alles verlagen dus)

Beetlefreak 14-06-2005 22:18

Maaruh, hoest met de Oval van Jasper??? does he make it to Budel??? en pix natuurlijk :D:D

ovaalie55 14-06-2005 23:06

weet niet hebben vandaag achterzijde verlaagd van jasper zijn ovaale ging zwaar (@#&$$#piep@$@$#&&) maar is eindelijk gelukt nu nog remmen ontluchten en klaar (zit ook al tegen)

Jasper Ovaal 15-06-2005 07:23

kut kever. wou hem gister echt door de wc spoelen dat kolereding.wat wordt je dat zat zeg als echt alles tegen zit. :mad:
hoop vanmiddag weer fris en fruitig en met nieuwe energie er tegen aan te gaan.

ik hoop budel te redden. we zullen het vrijdag zien

Airtime 15-06-2005 07:31

Hmmm, that sucks! :(

Hoop echt dat je Budel redt, man!

volksaddiction 15-06-2005 10:00

Quote:
kut kever. wou hem gister echt door de wc spoelen dat kolereding.wat wordt je dat zat zeg als echt alles tegen zit. :mad:
hoop vanmiddag weer fris en fruitig en met nieuwe energie er tegen aan te gaan.

ik hoop budel te redden. we zullen het vrijdag zien

ANDERS GA JE MAAR DOOR VANNACHT !!
We willen m nu echt wel zien op Budel....DUHH !!
Keep your head up ! :rolleyes:

All times are GMT +1. The time now is 06:35.