Nee klopt toerenteller en watertemperatuur sensor moet nog wordne aangesloten ;) En eerlijk het is niet het goede voorbeeld maar wel erg leuk :p en ik weet nu dat er helemaal niks an mankeert :P
we komen elkaar zeker nog wel s tegen dan is de g60 ook wel klaar hoop ik ?? :P |
als de g60 dit jaar nie af is dan wel volgend jaar :tongue: denk direct door tegaan met de buitenzijde maar dat moet ik nog eens rustig aan kijken :thumbup:
|
Neem er dan idd lekker de tijd voor treffe mekaar vanzelf wel :P
|
hij word meteen goed geprobeerd hahaha.......
|
Blok word er vandaag uit gehaald, moest alleen de veerpootbrug nog op en het Votex console in dan wastie klaar geweest. De kachel-radiateur en radiateur zijn overleden en nog te hopen dat de waterpomp t niet heeft begeven. Voor alle zekerheid word de kop eraf gehaald en bekeken en indien worden pakkingen vervangen, duurt nog zeker 2 weken voordat het weer in elkaar zit.
:/ Weg vakantie |
flinke tegenvaller dus,andere kant weet je nu wel zeker dat ie hierna perfect is.
|
|
|
Weer n hoop leuke fotos doorgekregen :D
Had n radiateur gekocht, van n Passat en de verkoper zei dat hij 1 op 1 past want hij had m in ze eigen Mk.II en blablabluh. Me compadre heb m gepast en hij past niet, ervoor de ouwe en erachter de nieuwe: Hij heeft n hoop moeten aanpassen wat eigk n kwartiertje zou hadde gekunt heeft hij n hele avond moeten passen m meten ): Tik m aan, ouwe D: begint weer op n Mk.II te lijken :D |
Zo n weer thuis :D Vanmidag bij me kameraad geweest, de latste loodjes ana de Golf gelegd n toen was t klaar (H) Heel wat uren, geld, onderdelen en gevloek wat er nu onder de kap ligt maar hij heb t klaar :D Het rijd, stopt, stuurt en gaat zo heerlijk soepel (H) Geen piep, rammel, kraak xD
Afscheid genomen van de G40, leeggeruimd op de radio na, lekker belangrijk, bedankt mijn vriend (H) |
niet veel gepost hier, beetje op vwforum en ik was vergeten dat ik hier ook nog n topic had xD
Ding is onderhand al RDW gekeurd naar vr6 zonder opmerkingen :D Sindsdien is er het 1 en ander veranderd, interieur weer ingebouwd om de rolkooi heen, nieuwe passat vr6 radiateur, inlaat wit gespoten, ben bezigde vdo meters en de radio opnieuw aan te sluiten en binnekort weg voor de apk en de voorste wiellagers :P |
Staat die rolkooi nou gewoon los???
|
Voor en achter zit hij wel vast maar int midden niet nee :P Had een klein beetje speelruimte nodig om de bank en panelen ertussen de friemelen, vandaag ga ik t afmaken (:
|
ah okee. Wat is eigenlijk de reden van het terugplaatsen van de bank? Want ik neem aan dat je er niet echt comfortabel op kan zitten zo ;)
|
Om toch het hele rolkooi gebeuren een beetje te verstoppen, agenten blijven me zuur aankijken als ze t zien :? verder denk ik idd niet dat ik n 3rde persoon zal meenemen :p
|
snap zowiezo het hele nut van zoon rolkooi niet!
maar goed, ieder zijn smaak verder wel een strakke bak met een heerlijke motor! |
het staat gewoon gaaf,vind ik dan.en vooral als je niet het hele interieur op de schop wil gooien is dit een goede oplossing.
lekker bezig,word steeds beter:thumbup: |
Quote:
Doe eens een gok.... |
|
He mooie golf man :thumbup:
Waar heb jij de ecu verstopt? De meeste doen hem in de waterbak maar lijkt mij niet de beste plaats. Gr. Ron |
Zit bij mij int midden van de waterbak, komt er nooit echt water bij en de kabels zijn goed ingetaped ;)
|
|
Dikke bak man! Had je die ook al toen ik de Ronal's bij je kwam halen?
|
Die had ik idd al n tijdje :P
Verder hek de knoopdoorgehakt, wil m ombouwen naar circuit wagen en n klein beetje 'luxe' voorin houden, achter is alles weg behalve de accu, die staat vast in de reservewielbak. Tot aan de B style zit alles er nog, Votex console eruit, daar komt een CAE shifter, 2 kuipen, 2 gordels en de rest wil ik nog even aankijken. Uiteindelijk wil ik ermee naar Drachten, Zandvoort, Assen etc maar dat is ver vooruitgekeken (: |
RM gemonteerd, 7j en 8j met 165 50 bandjes rondom, wil nog verder zakken maar eerst bumpstops tussen de achterste schokdempers
|
Awesome!
|
Netjes hoor!
|
Doe mij toch die sebrings maar in zwart! :tongue:
|
Kopen? :P
|
|
komt er steeds beter uit te zien :thumbup:
|
mooi apparaat!
|
Strak werk kerel! Zonde dat die weg gaat.. BBS al terecht?
|
Nee maar daar ga ik ook niet meer van uit. Verder iedereen bedankt ;)
|
Mooie wagen :thumbup:
Zou je achterop niet ff een paar maatjes breder gaan? |
Zitten al 2cm spacers achter ;)
|
Ik denk dat hij breder rubber bedoeld ;)
|
Neuh,
Golf word uit de verkoop gehaald en wil deze herfst/winter het exterieur opknappen. BBS'en worden anders Nieuw setje bumpers Div. spuitwerk Andere achterklep Wielkast l.a. oplassen Hij is nu technisch 100% maar de buitekant laat te wensen over. Volgend jaar na het meeting seizoen is de binnekant aan de beurt. Volgende maand een box opzoeken in de buurt en m in de winterslaap zetten (: |
goeie beslissing :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:45. |