...ik denk zelf dat het LA3G, 'Classicrot' moet zijn; in dat jaar had je nl. alleen 'tornadorood' (= het knalrood, zegmaar; die is het dus zeker niet...) en 'classicrot' wat betreft rode lakken zònder metallic- of pareleffect.
|
Ik had even gekeken de straks toen ik de kofferruimte is opgeruimd had en er stonden twee kleurcodes aangegeven. Beetje vreemd.. Weet ze zo alleen even niet meer.
Zal ze morgen eens opschrijven. |
Heb nog niet opnieuw gekeken. Helemaal geen tijd voor gehad. Zal het morgen eens proberen. ;)
|
De kleurcode is volgens mij LC3N en volgens mij is de 2e code van het interieur. Namelijk L67Z. Klopt het dat de 2e code voor het interieur is?
En maar even een fototje van een opgeruimde kofferbak. |
LC3N blijkt Rosso Pearl effect te zijn. Naar mijn beleving is het meer een mengelmoes van paars en rood. Is een ieder geval een best toffe kleur! ;)
|
...mooi en best wel uniek; de kleur 'rosso perleffect'; LC3N is alleen maar 1 jaar (!) geleverd in het modeljaar '94
(dus van 1-8-'93 tot 31-7-'94) ;) |
Oke dan, nog een reden om niet te rolleren. Binnenkort toch wel echt gaan beginnen aan het polijsten van het gevaarte. Want het weer gaat volgens mij slechter en slechter worden.
|
De Passat is vandaag vlekkeloos APK goedgekeurd. Tot 5 oktober 2012 kan ie er dus weer tegen aan! :)
|
Leuke winterbak Dennis!
|
Dankje Peter! Jij niet aan de winterbolide dit jaar?
|
Ik ben wel er wel aan het denken om een mk2 voor de winter te kopen maar moet eerst de Corrado eens terugkrijgen van reparatie. Dat word nl een duur grapje. Blok is warm gelopen in de file afgelopen augustus.
|
Dat is minder! Dat dan maar eerst oplossen!
|
Gister zijn de banden om de Borbet A's gedraaid dus ze konden er onder! De straks tussen de regenbuitjes door dus even snel de wielen er onder gezet en foto's gemaakt. Ik vind het in ieder geval best goed geslaagd! Alleen zou een schroefsetje het plaatje wel afmaken want dan kan de Passat nog ietsjes lager zodat de wielen de kasten net wat beter vullen. :mrgreen:
Nu alleen nog even de koplampen aanpakken. Deze worden of verwisseld voor het setje uit Hannus zijn Passat of ik ga deze smoken. Dit valt namelijk wat uit de toon vind ik. :tu: Oh ja, en de boutjes van de naafkapjes van de A's nog even zwart maken. :mrgreen: |
staat goed idd! goed bezig
|
best geslaagd ja, kzou zo'n schroefsetje lekker achterwege houde staat prima :thumbup:
|
Dankje wel jongens! Schroefsetje is ook geen must vdWal, maar misschien dat er toch eentje onder komt. Maar dat weet ik nog niet. Kost namelijk ook weer geld en dat geef ik eigenlijk liever uit aan de Corrado.
|
ja en dat lage is toch niet handig als er weer van dat snau aanzit te komen.. ik was blij dat ik mn station afgelope winter een flink stuk omhoog had gedraaid
|
Dat geloof ik goed. Haha, maar ja. Lager zou wel gaver zijn.. :tongue:
|
:tongue: dat dan weer wel.. :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: ...mijn idee! ;) ik zou nog wel ff de chrome stripjes in je bumpers ook zwart maken |
Het zijn geen chrome strips maar witte lijntjes. Of ja, wat er nog van over is.. :tongue:
Maar hier heb ik ook al aan zitten denken Vento Vice. Alleen moet ik nog even kijken wat ik er mee doe. ;) |
Gister avond even de koplampen omgewisseld met de Passat van Hannus. Ik vond de Votex lampen namelijk erg tof en Hannus wou de originele koplampen wel eens proberen. Dus.. Zo gezegd, zo gedaan. :D
Het is niet de geweldigste foto, maar wat wil je ook met dit stront weer. Het is in ieder geval nog niet af nu. Ik wil namelijk misschien nog het een en ander gaan smoken van de verlichting aan de voorzijde. Maar hier moet ik nog even over nadenken. Het moet er sowieso ook weer vanaf kunnen. |
panty jongeuuuh.......
|
Quote:
:thumbup: werkt erg goed. :D |
Hmm, klinkt wel erg fout. Weet sowieso niet of mijn ma er eentje over heeft. Heeft niemand van jullie een zus die een setje kan missen? Hahaha :tongue:
|
Laatst het grootlicht van de Votex lampen geel gefolied. Nu nog een keertje de dimlichten en knipperlichten smoken en dan denk ik dat de Votex lampen wel mooi in het thema van de Passat passen. :)
Oh ja, en eigenlijk ook een nieuwe grill proberen te scoren want deze is echt scheef en slecht. Dus, als iemand nog een originele grill voor een Passat 35i in de kleur LC3N 'Rosso Pearleffect' heeft liggen hoor ik dat graag. :D |
Gister middag alvast de bestuurderszijde van de Passat gepolijst. Er zaten redelijk wat swirls in zoals ik al liet zien op een foto eerder in dit topic. De lak is in ieder geval alweer een stuk strakker geworden en kleur is ook al vele malen beter uitgekomen net zoals de glans. :)
Voor het polijsten. Je ziet duidelijk swirls zitten. Na het polijsten. Grotendeels alle swirls zijn er uit. Enkel alleen nog wat kleine krasjes. Op de onderstaande foto is het resultaat goed te zien. Het achterste paneel is namelijk wel gepolijst maar de deur niet. Zoals je ziet komt de kleur veel mooier uit (veel donkerder paars) en is de glans ook hoger. Hierna de gehele zijkant gedaan. En nog wat reflectie shots. Kijkt lekker fris en niet meer zo dof als eerst. :cool: Nu proberen vanmiddag of zondag de rest nog te doen voor dat het te koud wordt om buiten te kunnen detailen. :thumbup: |
Gister avond de koplampen gesmoked en knipperlichten gesmoked. Resultaat bevalt me prima. Spuitjes was ook helemaal leeg. Al was ie niet vol toen ik begon. :D
Misschien binnenkort nog iets donkerder maken. :thumbup: |
Kon het niet laten. Was een goedkoop kansje dus tja, keuze was snel gemaakt. Nu binnenkort er onder zetten en dan is kijken of we er een volwaardige sneeuwschuiver van kunnen maken. :D
|
hierrr met dat setje!
|
Nog even geduld. Is vandaag niet gelukt om het setje te monteren. :tongue:
|
...en dit weekend wel, mss?
|
Nee, ook niet. Heb er ook niet echt haast mee. Komt wel.. ;)
|
Nou, voor zit het schroefsetje er onder. Achter past het nog niet zoals ik al verwacht had. Passat heeft namelijk 12mm bouten om de veerpoot te bevestigen op de achteras en de schroefset is voor 10mm bouten. Uitboren van de busjes in de veerpoten is me nog niet gelukt aangezien ik geen snij olie heb om de boor te koelen waardoor de boor dus te warm wordt en om nu eigenwijs door te gaan met een boor van €8 vind ik ook wat gek. Dan nog maar geen schroefsetje aan de achterkant.. :D
Hier zijn in ieder geval twee fototjes van de rij hoogte op dit moment. :) Echt ontzettend laag ligt ie nu nog niet. Al vind ik dit ook wel wat hebben aangezien het gewoon netjes laag is en niet abnormaal laag. Oh ja, de Votex lampen gaan er binnenkort ook hoogstwaarschijnlijk uit aangezien de lenzen van het groot licht helemaal vergaan zijn en absoluut geen fatsoenlijk lichtbeeld geven in winterse omstandigheden. De lamp aan de bestuurders zijde heeft ook al voorgoed de geest gegeven.. :tongue: Binnenkort dus weer gewoon originele 35i koplampen. Denk dat het wel wat leuker staat. |
Om dat met de te grote bouten aan de achterkant op te lossen is heel simpel, m10 bouten gebruiken ;)
Vele zijn u voorgegaan (waaronder ik zelf) en ik heb nog nooit over problemen ermee gehoord. |
Dat is toch niet verstandig? De gaten in de achteras blijven namelijk M12 waardoor je speling krijgt. Kan toch nooit goed zijn?
|
Quote:
ik had het ook gedaan, nooit probs mee gehad. gewoon bij de stealer bouten halen voor een golf vr6 ofzo :thumbup: |
Quote:
Kun je de bussen die onderin de schokdempers zitten niet vervangen of eerst eruit persen, dan uitboren en dan weer erin? (...of was je daar al mee bezig? :D ) Ik neem aan dat het dus eigenlijk een schroefsetje bedoeld voor een Golf Mk2 of Mk3 is? Ik denk zelf dat het niet echt kwaad kan als je de M10 bouten gebruikt, als je ze maar wel pas ècht vast draait wanneer de auto op de grond staat, zodat de 'speling' wel aan de juiste kant zit; vervolgens goed vastzetten en klaar! |
Uitboren ben ik mee bezig Vento Vice. Alleen heb ik de bussen gewoon in de veerpoten laten zitten. Lijkt mij niet dat je die er zo even uit geperst hebt.
Maar ik zal wel eens kijken. Moet wel lukken.. ;) |
M10 bout erin klaar! Heb met mijn ex 35i 1,5 jaar gereden (40dkm) en nooit geen dol! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 02:13. |