Ook aanwezig met de Golf mkII GTI Fire and Ice
|
Als ik niet hoef te voetballen ben ik dr ook bij.....
|
lijkt me een goede start van t seizoen ook redelijk in de buurt eens ff kijken of we de 87er een beetje meetingwaardig kunnen maken voor die tijd
|
Als er nog mensen zijn die graag een stand willen om zijn nieuwe/gebruikte spullen te willen verkopen op ons evenement kunnen mailen naar:
info@vwauditeamhoogeveen.nl Dan zal er meer info over de stands verstuurd worden :thumbup: |
Als er nog clubs zijn die een flyer van een evenement in de goodiebags willen hebben kunnen mailen naar: info@vwauditeamhoogeveen.nl :thumbup:
|
denk ook wel even aanwezig met de vr
|
aanwezig samen met LLR en SPONZER :D :D
|
Ook aanwezig met mijn golf 1
|
Op de dag van het evenement zal op ca 1 km afstand van de meeting een overdekte carwash open zijn. Deze zal speciaal eerder open gaan zodat de mensen daar de auto kunnen wassen en dan schoon naar het evenement kunnen. Deze zal rond 8.00 uur open zijn!
Adres van de overdekte carwash: R2 Carwash Piet Soerstraat 2 Hoogeveen www.r2carcleaning.nl |
mooi lokatie
hopelijk met zo mooi weer als vorig jaar ik zal ook aanwezig zijn met me tweety |
aanwezig net optijd de velgen eronder hoop ik
|
Quote:
Dat moet lukken! Binnenkort ff een keer poetsen :thumbup: |
Nog een paar weekjes en dan is het zover :thumbup:
|
Quote:
Komt Goed |
Quote:
Dat hoop ik ook :D |
Voor de eerste 350 auto's zal er een presentje klaar liggen :thumbup:
|
Ook aanwezig.
|
Aanwezig :D
|
Ik ben er ook!
|
ben er zeker bij
|
aanwezig met een vriend.
|
up
|
vagh ook aanwezig met een aantal auto's :thumbup:
|
Als de Golf 1 klaar is kom ik wss die kant uit.
Maar dat word spannend want vrijdag keuren en hopenlijk zaterdag uitlijnen. |
De voorbereidingen zijn al in volle gang. Nog even flink doordoen van de week
Op het terrein is geen water om de auto te wassen, wel 1 km van de meeting af zal er overdekte wasboxen zijn, R2 Carwash. Adres van de wasboxen is: Piet Soerstraat 2 7903 TK Hoogeveen Zijn vanaf 8.30 uur geopend! |
Goed bezig!,hebben er zin in!
|
Morgen ff nieuwe velgen ophalen en dan ook aanwezig, met de daily Cordoba Cupra.
|
Nog 1 nachtje :rock:
|
Nog niet helemaal klaar met de GTI, maar neem hem denk
ik wel ff mee :) |
Zal de caddy zo is even uit het stoffige hok halen en opfrissen
voor morgen :) We hebben er zin in :thumbup: |
Staat ook in de planning voor morgen (tenzij het weer erg slecht is)
Edit: Auto staat inmiddels gewassen en gepoetst in de hal. Laatse weerbericht is positief dus ik kom. Tis toch weer twee uurtjes sturen ! |
Of het droog blijft weet niemand, maar volgens buienradar valt de meeste
regen in het westen. Volgens mij komt het oosten en noorden er nog redelijk vanaf. Ze verwachten ook wel zon. Gaat helemaal goed komen :thumbup: Tot morgen |
Ik heb gelezen dat het op het gras is
is er veel drek daar? of valt het mee? |
Vanmiddag de auto ook ff klaargemaakt. Tot morgen :thumbup: :D
|
Is een vliegveld,dus zal qua drek wel meevallen.
Weersverwachting ziet er goed uit iig. Buienradar geeft tot laat in de middag droog aan. |
Tot straks :thumbup:
|
Bron: KNMI Qua weer konden we nog wel eens geluk hebben vandaag (fingers crossed) Tot straks :thumbup: :thumbup: |
Tot zo meteen, en inderdaad hopen dat het droog blijft :)
|
http://maps.google.nl/maps?saddr=Ho...=nl&mra=ls&z=17
De route beschrijving naar de R2 wasstraat :thumbup: |
Nog even wat reclame gemaakt: http://www.facebook.com/photo.php?f...&type=1&theater
Veel plezier vandaag! |
All times are GMT +1. The time now is 13:01. |