Quote:
:thumbup: |
Coole foto, Bij de mijne is ook alles zwart, alleen heb ik geen chrome bumpers.
|
doe ze nou gewoon Blauw Ernst,zoals je op bovenstaande foto ziet staat het super!! en chromen bumpers staat ook mooi maar komt wel :tongue:
gr; Guido |
Quote:
BARBAAR! is er eindelijk iemand die hem gewoon basic heeft... moet er weer chroom op! :screwy: Ga eens opzoek naar wat andere 70's velgen Ernst.. genoeg keuze ook bij andere merken. Kosten minder en minder afgekloven dan de BBS'skes als je ze tijdelijk wilt hebben onder je auto..gewoon grijs houden is makkelijkst te verkopen later.. wil je ze houden, dan maken zoals jij ze wilt hebben. Bij ons geldt nog altijd " wie betaald, bepaald" |
True, ik ga ook zeker kiezen, ik sta open voor 15 inch 70's wiel suggesties. En er komen zeker geen chrome bumpers op, die horen niet op deze uitvoering. De enige aanpassingen zullen zijn slammen, wielen en ooit eens spuiten.
|
roze harten!!
|
Quote:
Mooi in origineel zilver :thumbup: |
Linker wielen wit hart, rechter wielen blauw hart, reservewiel goed?
|
Dus als ik het goed begrijp zitten we te stemmen over de kleur van de wielen die er nog niet eens zijn :confused:
Maar goed als ze er komen dan zeg ik origineel zilver met gepolijste rand en rs001 ipv rm! |
ik zeg paars met groen stippeltjes
nee serieus zoals die met die htn gold |
Quote:
Wielen zijn er wel en zijn zelfs al blauw, i.i.g. 1, en die heb ik thuis liggen. |
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen.
Maar als ze al blauw zijn en je hebt ze al dan hoeven we toch ook niet meer te stemmen lijkt me. Of begrijp ik het nu weer niet :confused: |
ze zijn voor zover ik weet al blauw gespoten voordat ernst er voor zichzelf uit was.
Maar ik zeg nog steeds blauw, puur omdat RM niet in goud hoort. zijn ze te simpel voor IMHO |
zou ze Gulf oranje maken, staat denk met wel mooi met het blauw
|
Quote:
mee eens , maar blijf het idee van Richard ook een goeie vinden :D Quote:
|
Goud staat voor :)
|
Trek de kleur van het interieur naar buiten.
Mijn RM's worden ook bruin gepoedercoat. Het is maar een idee, het is voor de rest aan jou! Goud en in kleur vd auto is een beetje standaard. |
Wat jij wilt ernst :rolleyes:
|
bruine harten is wel hip idd :D
|
idd,alle dikke auto's rijden op bbs met bruine harten :tongue:
|
bruin is shit..creme wit is de shit.:D
|
creme wit is de shit onder een dames auto, mannen rijden met BRUIN :D
|
|
Wederom Rennsports ;)
|
En Ronal Racings...
Beide dik! |
Ik ga voor standaard grijs. Ik spaar wel voor Rennsports. Daar staat goud wel op, RM weet ik niet zeker.
|
:thumbup:
|
Quote:
goeie keus! |
All times are GMT +1. The time now is 15:08. |