ziet er goed uit man, i like!
|
Zeker mooi zo ! maar worden de banden dan niet erg smal................, ik had 185/45 om 8 ja ,dat vond ik al smal genoeg , maar smaken verschillen natuurlijk !
Velgen staan kwa breedte wel erg mooi zo ! |
Heel netjes Benny!
|
Quote:
What can i say, i like stretch :D |
wem niet 175, sta je ook mooi getrokken :)
|
Alle 175 bandjes die heb heb gezien zijn gewoon lelijke banden.. staat niet mooi getrokken. 165 kan prima op 8j, zeker 15inch .. ken je niet iemand die beide heeft liggen? Kan je ook testen wat het mooiste staat, hoe de band getrokken staat verschilt namelijk per merk ook al ontzettend veel. Potenza's staan altijd wel mooi vind ik, ik zou denk ik voor die gaan in 165/50 :)
|
Dat is nog zoiets dan, welke nemen:
Je hebt bridgestone, Fulda, Federal, nangkang en kumho wat deze maten hebben, maar ik heb tijd |
Hey Benny
Ziet er goed uit. Moet je Ronny eens vragen wat die erop had zitten.die velgen liggen nu bij Bjorn eronder. En dat was 8 en 8.5 volgens mij. Grtz Eddy |
Ik had op de 8J velgen 165-45-15 gehad dat paste is wel heel strak. En om de 8.5J had ik 185-45-15 zitten daar paste gewoon echt geen andere band op 165-50-15 plopte er steeds weer vanaf. Misschien met een binnenbandje erin dat het wel lukt.
Succes. |
Lekkerrrrr!
Kem nekeer een vraagske, als ik mijne Jetta laat keuren als oldtimer, moet ik dan nog ooit terug naar keuring? Tis omdak met gedacht speel om uiteindelijk werken aan de motor wil beginnen uitvoeren ook |
Keuring is een deel veranderd ondertussen: wagen kan enkel nog oldtimer worden als em van voor 12-1986 is en ze zijn bezig voor de leeftijd op te trekken naar 30 jaar ipv 25 jaar + om de 2 jaar naar de keuring gaan ipv niet meer!!
Moest dit zo worden, dan wordt em uitgeschreven en gaat hij de aanhanger op... |
dit was enkel als je wagen na 1/09/2011 werd ingeschreven als ik me niet vergis ;)
|
Het subframe is eindelijk klaar geraakt, schijven en blokken zijn ondertussen ook besteld, dit worden geperforeerde exemplaren van Zimmermann in combinatie met EBC black stuff blokken
De rembekrachtiger en cillinder zijn ook gebruiksklaar En vanavond ga ik ook nog aan de achterste klauwen beginnen, maar aangezien dat deze zich nog in nieuwstaat bevinden is dat niet zo veel werk :) |
Goed bezig :thumbup:
Ik ben toch wel benieuwd wat voor een blokje erin gaat komen... |
Bekan nen nieuwe jetta !
Echt prachtig :cool: |
Toch zo goed als nieuw, binnenkort :)
En de achterste klauwen zijn ook klaar, hier zijn ook gerperforeerde zimmermanns en ebc blackstuff voor besteld :) |
Vandaag is er een leuk pakketje aangekomen :D
En dit lag er in Natuurlijk moest ik ze onmiddelijk kunnen monteren En het subframe is klaar!! Nu een keer zien wanneer een paar dagen de loods in kan, zodat ik onmiddelijk kan beginnen als de achterste ook binnen zijn :) |
Vandaag weer 4 pakjes mogen ontvangen :)
- Allereerst de achterste wiellagers - De achterste zimmermann remschijven :D - Remmenontluchter - Motortakel |
Ben mij vandaag een ander setje gaan halen :D
2x BBS RS 174 (7x16 et33 5x114.3) 2x BBS RS 244 (8x16 et33 5x114.3) Plannen: - voorlopig misschien zo laten (adapter zijn er bij),enkel ander banden met de welgekende maten 165/40/16 en 165/45/16 :twisted: Toekomst gericht: - Achterkant laten vlak maken - Herboren - Hart in Rennsportlook monteren + matgoud - Matzwarte boutjes - indien mogelijk bredere randen |
Super bezig, mooie velgen update ook :cool:
|
Gisteren dus de banden er af gesnokt zodat ik ze vandaag kon passen...
Dat gaf dit als resultaat met 2cm adapters: Nu eens zien wanneer puc tijd heeft voor de randen en doppen op te frissen. En dan vandaag ook het goede nieuws gehad dat het interieur binnen mag :D Zowel de stoelen als achterbank zullen opnieuw bekleed worden omdat het stof niet meer te krijgen is... 2x BBS RS 174 (7x16 et33 5x114.3) 2x BBS RS 244 (8x16 et33 5x114.3) |
[understatement]
Goed bezig! [/understatement] |
Eindelijk aan de gang geschoten
vorige week de kassen gerold, voorste heb ik zelf omgeklopt, vanachter heeft Ripperke me geassisteerd. Dan vandaag aan het subframe begonnen en als eerste de cardannen los gemaakt zodat deze niet meer in de weg zaten. Morgen de remleidingen los maken, de motorsteunen los maken , motor heffen en de stuurpen losmaken |
Dit gaat een interessant project worden :thumbup:
|
En we hebben weer wat verder gedaan vandaag
Eerst dus begonnen met de remleidingen los te maken, de steunen los te maken, stuurpen losmaken en motor gehoffen. Daarna viel er iets onderuit :mrgreen: |
[QUOTE=HB24]Gisteren dus de banden er af gesnokt zodat ik ze vandaag kon passen...
Dat gaf dit als resultaat met 2cm adapters:[QUOTE=HB24] er zal toch niet veel verkeer daar langskomen, aangezien de jetta echt midden op straat staat, zonder wielen :D |
Quote:
Door beperkte ruimte ben ik af en toe verplicht een beetje inventief te zijn, maar het is idd een rustigen straat. :D |
had hier al een keer de zelfde gedachte gehad :tongue:
lekker bezig, benieuwd hoe het er uit komt te zien |
Vandaag weer een beetje verder gedaan...
Rembekrachtiger verwijderd Hier ligt de nieuwe langs de oude Dan de steunen overgeplaatst op het nieuw frame, fusés gedemonteerd en stabilisator omgedraaid, want deze was verkeerd gemonteerd. Ook nog een leuk pakje ontvangen: Maandag nog 2 man man overgangen van 10x1 halen,dan kan ik ze monteren. Er is ook het bewijs geleverd dat het laag rijden voor niets goed is :lol: |
Veldslag 1 van de oorlog is gewonnen
Voor Na Met een velg er voor Dan ook de rembekrachtiger geplaatst, moet alleen nog zien om de pedaal aan te passen of een 16v pedaal steken want nu blijft het remlicht branden :lol: En alles terug geplaatst en de wagen eens gestart omdat er toch een deel vacüumleidingen los geweest zijn. Next: Dinsdag de leidingen op de klauwen aansluiten, wagen omdraaien en aan de achterkant beginnen |
Vandaag eindelijk kunnen voortdoen.
Voorste slangen vervangen Dan vanachter begonnen Voor Na Ook eindelijk de shims geplaatst Juiste handremkabels moeten dees week nog besteld... De banden voor de rsen zijn ook besteld, nl 165/40/16 voor 7" en 165/45/16 voor 8" :D |
Remmen zijn ontlucht met als result dat ik net met mijn bek tegen de ruit plakte bij de eerste test :)
Next: eens gaan zien waar de wagen binnen gaat voor repaint... |
wat een gaaf ding
|
repaint in ik hoop de zelfde kleur? lekekr bezig :thumbup:
|
Ik ben nog aan het twijfelen tussen dezelfde kleur of een tintje donkerder :)
|
nee mooi houden zo!
|
Net Topic gezien, en ga dit zeker volgen :cool:
Succes man. Dikke II :thumbup: |
Velgen zijn klaar, big thx to PUC
Volgende week of de week er op de banden er op snokken en volgende week ook eindelijk het interieur halen :) |
Dikke velgen Bennie!
|
Mooi project man! Krijg gelijk zin ook om van de winter te gaan hobby-en.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:53. |