Zeer mooi!
|
Foto's vanop en on the road terug van StancedNation
|
Straks klein update'je plaatsen op de achteras :
|
staat vast mooier :thumbup:
|
|
Eens langs Borduurke gereden se en binnen 2 weken de velgjes gaan afleggen voor de randjes te polieren .
Daarna gaan ze mss de verkoop in :) Maar moet natuurlijk dan weer op zoek naar een betere combinatie . |
Setje wielen gepast . Helaas te breed , achteraan geen probleem . Maar vooraan kwamen ze tegen de schroefset en met spacerke van 5mm kwamen ze uit de kas vooraan . Met air in het vooruitzicht wil ik de wielen in de kas houden . Nog wa zijkant shot's :) Twas nogthans niet mis ! |
vind die mercedes wielen mooier staan onder je auto! maar smaken verschillen natuurlijk.
|
Begin volgende maand ga ik een setje GAS gaan ophalen voor onder de Touran .
Tzijn wel 50mm poten , dus kzou nog bussen moeten hebben voor naar 55mm te gaan . Iemand idee wat deze kosten en waar te verkrijgen ? |
Wat een dikke Touran! De Merc velgen vind ik ook mooier!
|
Vandaag om het setje Gas geweest .
Thuis gekomen rond 8 uur en ineens de tank al een plekje gegeven . |
Mooi hoor. Nu kan hij echt plat !
|
Mistlichten geplaatst vandaag :
|
lekker bezig Nico!
binnekort nogis klapke doen ;) |
Ondertussen ook nieuwe gladde stootlijsten besteld .
Deze worden asap gespoten . Altijd netter als de stootlijsten mee in kleur zijn :) |
dikke Touran! keep up the good work! :thumbup:
|
ziet er allemaal goed uit :thumbup:
|
Gisteren is het ervan gekomen , de Touran ligt op air !
Meer foto's volgen nog ;) |
Gaaf zeg! Zie je niet vaak zo'n dikke Touran :) ben alleen geen fan van die rekstokken op het dak maar dat is smaak ;)
|
ik zeg grill in het kleur van de harten en logo zwart en stokken van het dak
|
Daarnet nog raprap wa foto's gaan nemen :
|
|
ja ja heel goed bezig zeg ik.... dikke duim omhoog
|
fraaie velgies :shocked: en autoet
|
nette wagen ! :thumbup:
|
Ik had em al op ES gezien maar het word steeds bruuter!! :thumbup:
|
Ondertussen het eerste gescheurde cardanhoeske vervangen se vandaag door een foutje tijdens de montage van de air .
Nog een foto'ke genomen opt werk ... Zondag vertrekken met de Touran naar Frankrijk voor een weekje se :) Nieuwe stootlijsten liggen ook al klaar voor te spuiten , nu enkel nog wachten op de grill en dan kan alles in kleur . |
Tijdje niks gepost hier ...
Is ook niks voor posten , tis congé voor iets :D Ben al tijdje niet naar een meeting geweest omdat de interesse wat weg is . Maar vorige week wel nog de Touran eens voor de lens gezet : |
Eh voila
Nu juist nog wachten op mijn spacerkes se :) |
:D Strak! Deze combi aan velgen en auto had ik nog niet gezien :thumbup:
Erg netjes! Complimenten! |
Een foto'ke vd (vuile) achterkant , zoals ge kunt zien ... kan een spacerke bij ;)
|
Quote:
de orginele. of de replica in 8j en 9j mvg sjaak |
Quote:
zie je toch meteen in de rand.. :rolleyes: ( je hebt ze vaak genoeg door je handen) |
vond deze beter staan...
|
Quote:
dat klopt. :) dan had ik het toch goed gezien. velgen kwamen me al zo bekend voor . :thumbup: ze lijken steeds meer op de echte vandaar de vraag staat in ieder geval ook. weer onder deze vw erg goed mvg sjaak |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Dat trekt op niks ... Is zelf mijne wagen niet :screwy: Dat type velg , in die groote en dat kleur ... niet mijn ding . |
Nog enkele foto's genomen daarnet
|
netjes
ik heb ze pas met zwart hart ook voor iemand uit belgie .onder een zwarte touran gezet moet zeggen vind de zilvere versie zeker zo netjes staan. mvg sjaak |
Quote:
Serieus ... ? :( Kdacht dat ik toch iets langer de enige touran in Belgie ging zijn op RSkes :tongue: Model als mij ? |
All times are GMT +1. The time now is 10:55. |