![]() |
Wij ( www.vwpolo.nl ) hebben voor onze leden een contract bij BC Verburg. Bij hun hebben wij de clubverzekering lopen. Geen gezanik over risico groepen of risicovolle auto's. Zeker voor clubs is dit een aanrader.
Zie: www.bcverburg.nl Arjan |
@ JR : ben via de KNAC verzekerd . Die hanteren een klassieker begrip waar een paard de hik van krijgt
Mijn Polo uit '82 kon als klassieker . Jetta uit '83 niet : staat niet in het boek de onschatbare klassieker . Nee en daar stond mijn Polo ook niet in . Zoals ook mijn Derby of Polo of Audi 50 die ooit ook nog geen 25 jaar of ouder waren . Youngtimers of jonge klassiekers doen ze wel : als je veel geld aan een auto uitgeeft dan ben je welkom : een MG F van 2 jaar oud is geen probleem .. Moet zogenaamd exclusief zijn :( Ik weet bijna zeker dat er meer MG F's rondrijden dan een Derby of Audi 50 . |
Quote:
|
Quote:
D'r is vast iemand die dit wel snapt.... :rolleyes: ikke niet.... |
Quote:
Staat ook duidelijk Gert Vandaar |
jah.. maar volgens mij zijn het niet allemaal zijn woorden.. dat bedoel ik... :D ;)
En als het alleen voor Gert is zou het in PB kunnen toch... (hehe, ff flauw doen ;) ) |
Meetlint kan me ook altijd nog bellen Thom
Maar deze keer mag hij me via hier aanspreken Rook : fotos zijn erg groot :( |
Quote:
Sturen Maar Gert Geen probleem hoor Enne jou bellen, ja zou kunnen maar dit is nu ff beter zo |
Quote:
Nou Gert.. als het van jou mag, wie ben ik dan om hem het te verbieden... hahaha ;) :D :P (just kiddin) |
Quote:
Dat had ik ook wel gezien, maar geen leeftijd vandaar mijn opmerking... |
@JR. Je hebt een PM betreffende taxatie.
|
Quote:
Nope niet gekregen maar zo mis ik nog wel meer dingen ;) Spiegels, iets van een papier wat met de aankoop te maken had. Dorpels. |
All times are GMT +1. The time now is 19:12. |