Zou mooi zijn als het er op 1 Mei qua Golf Rallye's iig zo ongeveer uit komt te zien :eek: :D
Moet lukken toch.....;) we waren toch al aardig op weg in het oude topic :thumbup: |
we gaan er voor en als het weer een beetje meezit kan de dag niet meer stuk :thumbup:
gr pieter. |
Nieuwe ''fliegert'' :D
klik hier voor de grote versie :thumbup: Bij deze wil ik de sponsors ook alvast bedanken :thumbup: www.reclamedoeken.nu www.impregneerbedrijf.nl www.dakcoating-friesland.nl www.ruudsvwshop.com www.perfektpak.com www.vandenbrug.nl/ |
Toppie:thumbup:.
|
nice flyer dude.......
|
goed geregeld guido :thumbup:
|
gaat wel goed komen zo te zien ik kom ook wel ff:D
en voor die vette friese gehaktballen kan ik slagerij smit uit ternaard aanraden de beste bal van nederland vorig jaar :thumbup: |
we kunnen er eventueel een gehakbalvreet festijn.....wedstrijd bij gaan houden voor de liefhebbers en de hoofdprijs word dan 10 kg gehakt :D
gr pieter. |
Quote:
Dan weet ik de winnaar al :D:D |
die mag niet meedoen is van de organisatie he. :D
dus dan word hij maar scheidsrechter had ik bedacht :D :thumbup: |
Quote:
Organisatie is uitgesloten van deelname idd :) Ik zal even een shirt,en een gele en rode kaart voor jou bestellen Pieter :D:D |
hallo
ik hoop er ook bij te zijn met de rallye :) het is een stukje rijden uit zeeland,maar heb er zin in :thumbup: m.v.g |
Quote:
Helemaal TOP Arjaan! :thumbup: en denk dat jou Rallye het helemaal niet erg vind hoor om dit stukje even te rijden ;) :D Is toch ook een genot om zo'n lange rit in zo'n mooie Rallye te rijden..... :cool: Ik zie je graag verschijnen! :) |
he arjan heb je al wat fotos van je rallye we zijn nieuwschierig :D
|
Quote:
Hierbij Pieter: Leuke aanwinst op de meeting ;) In zulke zetels hou jij het wel uit Arjaan om even naar Friesland te rijden :D En als het goed is hebben we alle uitgebrachte Golf Rallye kleuren aanwezig :wow: :thumbup: Wel leuk misschien als iedereen weer even een foto van zijn Rallye en/of ''Edition'' upload in dit topic :rolleyes: |
De mijne :D
Grtjs piet |
ik kom met deze....het was bijna een schuurvonst
even een pika voor de wasbeurt :D en na de wasbeurt,nu nog even poetsen en klaar :thumbup: |
En ik kom langs met mijn Edition Blue... :cool:
|
en deze neem ik ook mee.
gr pieter. |
Ik kom denk ik ook met mijn 16V (special edition ;))
|
Speciaal is die wel:thumbup:.
Maar hij moet rood zijn met 4 wielaandrijving en rechthoekige koplampen:D. Net zoiets wat ik heb;) alleen sneller. |
Ik kom met deze:
En deze :D Kom maar op met dat mooie weer! ik heb dr zin in :thumbup: |
Zo, beetje geveegt..
Hou het fair en ontopic please :) |
peter bedankt voor het vegen :D
en we gaan voor een super meet, die voor alle golfjes mkII in een speciale edition uitvoering geleverd zijn. ;) het word vast en zeker een gezellige dag. :thumbup: gr pieter. |
Quote:
Weer gevonden dus Peet.... :D:D Thanks Peter :thumbup: En uiteraard zullen we het ''gezellige'' Houden hier ;) Quote:
:goodpost: Inderdaad.zoals zoals Pieter zegt: Special parking voor: Alle Edition UItvoeringen van de VW Golf II zoals; Edition Bleu Edition One Fire&Ice Golf Rallye & Golf Country Alle andere mensen/liefhebbers etc zijn zéér welkom om er op deze dag een gezellig samenzijn van liefhebbers en/of eigenaren van deze auto's van te maken. dus ook als je NIET 1 van deze uitvoeringen hebt en ze toch mooi vindt en/of er gek van bent, of toch ooit zo'n uitvoering wilt hebben of gewoon als je hetzelfde ''VW Virus'' als de mensen die dit organiseren hebt :D kom langs en we maken er een gezellige Zondag van met veel aparte zeldzame en bijzondere VW's :thumbup: :rolleyes: |
veel succes met de meeting.
|
Quote:
Thanks Ruurd :thumbup: en ik verwacht jou en je zwager Molle toch ook zéker wel even aanwezig op deze ''thuis-meeting'' met de Fire&Ice en Edition Blue ;) :thumbup: |
Quote:
goed om te horen :thumbup: gr pieter. |
Quote:
;) Richard ff helpen |
o dank je
|
Quote:
andere Richard , maar wil gerust wat voor je doen kerel , zeg het maar :D |
weet ik kerel, weet ik..( ik kom snel ff langs, ben sinds vandaag net weer een beetje beter, mexicaanse griep gehad)
|
Quote:
( geen probleem kerel ) |
Maar als je nu een luchtgekoelde hebt in een speciale editie, mag die dan ook op de special parking? Denk aan Jeansbug, sunnybug, marathonkever.... :tongue:
|
wel vet :thumbup: |
Ik ben er ook bij, hoop dat ik hem dan klaar heb:
|
Ik heb ook een Edition maar er zit niks meer van op alleen de ramen hahahaha :D
|
Quote:
Meenemen op een aanhanger,en daar een bordje te koop dr op Gerard :D :thumbup: |
:d
|
Quote:
Of schroevedraairer en sleutel 10 en 13 mee,voor degene die plaatwerk nodig is,bij Gerard in de verkoop.maar ZELF demonteren :D :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:03. |