Open luchtfilter? weet je dat heel zeker dat je daarmee gaat rijden, ik zou gewoon de filterbox gebruiken van de G60 weet je tenminste zeker dat er geen troep in je lader terecht komt waardoor hij in kan slijten en miss erger kapot kan lopen.
Verder heb je weer leuke spullekes liggen vooral dat grill logo volgens mij, neem aan dat het dat kleine rode logo is? ;) |
jep dat is m
Goh...ik weet het...maar hij zal heus niet elke dag buiten komen en vrijwel enkel bij goed weer,dus dat neem ik er dan wel bij denk ik |
Quote:
Haha, ben meteen het net op gegaan, ben er gelukkig ook nog enkele tegen gekomen, mij boeit de prijs niet zo aangezien dat dat het enigste embleem is wat op de auto komt samen met het logo in de grill. Tegen de tijd dat je de auto klaar heb ga je daar nog wel anders over denken ;) als je iets niet graag kapot rijdt is het je ladertje wel :) |
heb nog een leuke oplossing gevonden hoor
is een engelse firma die een systeem op de markt heeft ofwel 2 open luchtfilters,ofwel een OEM achtige gesloten filter,maar met dubbele aanzuiging Lijkt ook nog leuk ik heb een voll gereviseerde lader van bij ruud en bewerkt,dus weet wat die schatjes kosten hahaha |
Quote:
WHaahaha weet precies over welk systeem je het hebt, daarbij lopen je aanzuigbuis en bypass naar de luchtfilterbak :thumbup: Maar goed laten we jou topic niet verder bevuilen met discussies over hoe en wat. Wacht weer trouw op de volgende update :) met foto's natuurlijk :D |
En motortje al klaar??? :D
|
ik raak er niet echt :-(
werk nu 7 op 7 tot eind van de maand,raak zelfs nie bij een vriend om banden op te halen morgen eens bellen om te weten hoever hij staat |
Quote:
:shake: das balen man, naja lijkt me niet dat je er haast mee hebt ofwel? komt vanzelf wel af ;) |
is geen haast bij
het is ook weer druk op t werk hier in de carrosserie,dus die werken gaan ook weer niet vooruit....*zucht* |
Das helemaal ruk dan.
Nou we wachten gewoon weer rustig af :thumbup: |
sinds vandaag klaar om te spuiten
|
waar is het bewijs dan? :D ;)
|
We gooien hem er maar weer in idd:
:postpics: |
hij moet nog ontvet worden en afgeplakt worden,maardat gebeurt de dag van t spuiten zelf natuurlijk
Ik zal straks eens men aai foon leeg maken ;-) |
hallo
even een vraag waar is je chassisnummer gebleven als je dat deel van je schutbord verwijderd hebt ? verder mooi project, je pakt het grondig aan komt de naad tussen je achterscherm en je achterpaneel er nog weer in ? |
naad komt er niet meer in
nummer staat in veerpootbrug |
hoppa heb terug een setje A stijl OEM GTI kapjes kunnen bemachtigen in prima staat
verder donderdag nog wat shoppen + morgen komt koppeling binnen |
ga je daar geen problemen mee krijgen met keuren ?
en even een andere vraag : ik zie meer mensen dit schot weghalen, hoe gaat dat dan met je ventilatielucht ? dan adem je toch smerige en hete lucht vanuit de motorruimte in? of is daar een andere oplossing voor ? |
aangezien m'n mk1 voor de werken begonnen oldtimer gekeurd is moet deze niet meer naar de keuring gaan,anders kon ik er ook geen g60 in gaan zetten,dat is de wet nu eenmaal in belgie
Inzake frisse lucht--->ik heb klapraampjes gekocht ;-) |
super gaaf! ben benieuwd naar de komende foto's
|
:postpics:
:D |
ja jaaaaa
13.00 koppeling halen ;-) |
Ziet er goed uit dit project!
Heb het ook gehad die luchtfilterbak met dubbele aanzuiging van swg op mijn G60. Heb er toen wel een andere tussenbuis voor gemaakt waar de carterontluchting op aangesloten kon worden voor smering van de lijsten. Suc6 verder! Arno |
still waiting for paint
|
Wat in het vat zit verzuurd niet ;) :tongue:
|
het is niet gedaan tot de dikke vrouw zingt...dat ze haar kwijk maar eens open trekt zou k zo zeggen :D
|
Quote:
mi mi mimiiiiii :D |
it's gayman...when he fly's by his ass whissles :screwy: :D :D :D :D
net even lopen shoppen en dit hebben we gewonnen - G60 Aluminium pulley 68mm - Schrick Ventilfedern - Schrick Hydrostössel - Verstellbares Nockenwellenrad - Schrick Nockenwelle=Asymetrisch Einlass 268° Auslass 276° Löschgehen :D |
Quote:
das seht ja gut aus geladenen bruder, aber ich frag dir wo bleiben die foto's???? :cool: :D |
also :D
chassisbeentje was ik vergeten aan te passen Die knobbel komt anders tegen de blok,nu is die mooi vlak |
wel zo makkelijk ja ;) , foto's van het nieuwe motorspul? :rolleyes:
|
WHOOOOOSHHHHH :D :screwy: |
Daar krijgt ge toch een aangenaam warm gevoel van als ge dat zoo ziet liggen :thumbup:
Komt er nog een mooi chipje van croky of lays in? |
ik dacht dat ik de enige was die zo gek was hahaha
ALS hij eens klaar is zou ik hem het liefst op een trailer zetten en bij JD droppen om op maat te chippen en af te stellen zal even lijstje erbij zetten wat er aan de motor gebeurd is Revisie: Reinigen motor en controle onderdelen Controle en polijsten krukas Boren , honen motorblok volgens zuigers Vlakslijpen motorblok Parelstralen cilinderkop Vlakken cilinderkop Vervangen klepgeleiders en ajustage Slijpen klepzetels Parelstralen en correctie kleppen + rodage Onderdelen Set zuigers MAHLE Set drijfstangkapbouten en moeren Set in- en uitlaatklepgeleiders Set cilinderkoprekbouten Carterpakkingset Cilinderkoppakkingset de extratjes Dynamisch balanceren rotatief ensemble Verlichten vliegwiel Dynamisch balanceren vliegwiel separaat Wegen set drijfstangen Wegen set zuigers Centreer en kotterwerk vergroten klepzetelringen Kit SCHRICK :cool: |
Weet niet wat je met je vliegwiel wil doen maar bij streetperformance hebben ze GOEDE lichte vliegwielen ;)
www.streetperformance.nl Plannen zijn goed voor je motortje, ben benieuwd wat ie aan pk's straks eruit gaat persen :cool: en je weet het, vergeet je camera niet :D ;) |
heb het originele laten bewerken
M'n motor is onder handen genomen door een kerel die zeer bekend is in onze streek Workshop is als een steriel OK werkt mooi motor voor motor af,afgesproken prijs en termijn,geen gelul...puur vakwerk Is nog zo iemand die leeft voor zen werk en een aangename man is in omgang Zo vind je ze niet meer veel Thanks voor het adres alvast!!! |
Tsja, dat noemen ze tegenwoordig een uitstervend ras...... eerlijke mensen in de autotuning wereldje maar gelukkig zijn ze er nog.
Doet de beste man ook koppen bewerken en flowen? en wat zijn hier de kosten van ;) Komende week eindelijk verder aan mijn eigen carrosserie :) |
deze zijn ook besteld :thumbup: hij doet vrijwel alles,en tegoei!!!! prijzen zijn zeker correct ik zet even z'n gegevens in pm ;) |
Lekker bezig! Kop goed laten bewerken. ! Anders later spijt, want 200pk went al heeel snel.. Welke bak zet je erachter? Onderstel?
|
bak= 02a gereviseerd met 100mm cardans
kabelschakeling met een CAE shifter er op Onderstel zal KW worden,driehoekken worden opgelast als versteviging,achteraan heb ik as met mk2 GTI 16v remmerij en rollbar Daar powerflex rubbers in overal |
All times are GMT +1. The time now is 21:48. |