Quote:
met een spuitbus :eek: van vht wrinckle lak zeg ik als spuiter :D |
Je kan het ook met een bodyschutz coating spuit doen Wes.. maar dat wist je vast wel
:) |
Quote:
ja maar dit is hittebestendig tot 177 gr :D |
VHT... waar koop je dat?
|
|
|
nauw weer een klein detail klaar
kustom made instaplijsten ooit eens gekocht nooit geplaats en nu was tijd om ze zelf aan te passen aankoop volledig geschuurd stickers plakken en bies en eind resultaat dik al zeg ik het zelf detail foto |
:thumbup: Ziet er super netjes uit
|
ik zeg ziet er goed uit!
|
dit staat stukken beter dan de Edition wat er eerst op zat! :thumbup:
|
zo weer een stap dichter bij
nog ff nieuwe bouten bestellen voor de motorsteunen zodat die ook netjes gemonteerd kunnen worden in motorruimte ff takel mee nemen van de zaak van de week en erin met dat ding.. en dan begint het waar ik tegen opzie de bedrading verlengen en weg werken :rolleyes: |
er is vertraging ga motorruimte opnieuw spuiten
en andere delen zoals subframe etc al begonnen remklauwen opnieuw gestraald en rood gespoten nog ff tussen schuren en polo logo erop spuiten en opnieuw in de blank subframe er ook onder uit incl stuurhuis.. te veel geleden met spuiten van de buitenkant en gelijk allemaal nieuwe bouten bestellen die van de week ff schuren en opnieuw hoogglans zwart spuiten wielkuipen zijn ook klaar kaalgemaakt en opnieuw in de bodyshoot dit kwam eraf en me schermen ook maar gedaan .. |
Goed bezig! Die instaplijsten zijn ook erg mooi geworden :)
|
zo subframe/draagarmen stabi.stang vers in de lak
en nog ff wat uitproberen of het staat 2 middelste roosters van een tiguan en vandaag me nieuwe wielen voor de kidsride voorbereid zie topic.. :mrgreen: |
super project en je lever mooi werk man, ideeen zijn ook tof ;)
|
Je gaat als een dolle! :cool:
|
Quote:
nauw nauw rustig aan he nu .. eerst weer wat tijd voor huisje natuurlijk moet ook weer wat dingen gebeuren :thumbup: |
me rolkooi die ligt te wachten
gepoedercoat in het matzwart |
ivm veranderingen vraag blijven of 2much
|
haha, t heeft wel wat!
ik zeg blijven. |
De eightball mag blijven!
De gele bekrachtiger past er niet echt bij. |
die gele bekrachtiger is moon eyes
|
zo begonnen met me eigen gemaakte VASTE veerpootbrug
alle materiaal in huis incl kustom made steunen binnen kort steunen vast lassen en de middelste buis op maat maken heb dit zo gemaakt omdat ik die verkijgbare bruggen te dun vind allemaal |
Waarom vast?
Is niet zo'n kunst een schroefdraad in die bussen te tappen, en een draad op een daarin passende buis te draaien, als ik zie wat je verder alles voor elkaar krijgt. ;) |
Quote:
:rolleyes: i don't understand |
Quote:
Waarom maak je de veerpootbrug vast? Als je een schroefdraad op die stang maakt, en eentje in die busjes voor op de uiteindes tapt, heb je een verstelbare veerpootbrug. |
jonge! gewoon laten zitten denk ik is toch vet
|
:D
Quote:
ik heb de voordelen nooit gesnapt van een verstelbare .. vind dit gewoon een nette manier moet nog ff bekijken hoe ik de dwars buis ga doen iets overlappend op uiteinde of gewoon aansluitend.. ben er nog niet helemaal over uit.. en die busjes zijn hol daar loopt de bout doorheen dus alsnog verstelbaar :D |
gaat rustig aan door hier
zijn ook weer druk met huisje en tuin bezig rara welk type vag komt deze pookknop en me tellerbak wolfsburg tellerplaten audi tt tellernaalden en tellerringen |
is dat niet een knop van de ibiza 6j
|
Quote:
wel in de goede categorie |
Quote:
ik weet in elk geval zeker dat ie daar ook uit te halen is. gezien ik er twee heb liggen......... (andere knop moeten plaatsen op het werk, blijft de originele over, dies voor mij ;) |
zo welding work is finished
thanks stefan kessel puik stukkie las werk hoef weinig te vertinnen :mrgreen: |
Ik hoop voor je dat de lak daar niet gaat bartsen...
|
ik zeg altijd een mooie las mag gezien worden
|
Mooi project :cool:
Erg netjes allemaal, vooral het detail niveau :thumbup: |
@ bobby komt goed komt toch niet zo veel kracht op te staan en anders spuiten we het weer over.. :)
thanks allen de reactie's |
zo eindelijk tijd gehad om koplampen geel te spuiten
en een fotosjopje hoe het staat |
ziet er leuk uit!
is dit een gekleurde vernislaag ofzo? |
Quote:
blanke lak met candy color erin ik kanbijna elke kleur spuiten die je wilt :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:42. |