Quote:
?? |
Quote:
ja ook geen idee waar hij het over heeft! |
maar goed, het voorkantje is weer strak (zie foto) er zit weer wat verse verf op de voorkant nadat er gelast was, thanks pieter!
Deze week het ruit er weer in en binnenkort de reclame er maar weer op! |
zo staatie er nu bij
Nieuwe bumper geplaatst, dynamat geplakt op de binnenkant van het dat (wat een verschil!) en het frame van de huif op maat gemaakt. |
zo lekker plaatjes kijken. Het busje doet het probleemloos en wordt frequent gebruikt. Onlangs is m'n vader begonnen met het opknappen van de laadvloer, schoonmaken, in de 2k epoxy primer en aflakken met 2k verf. Tevens nieuwe laadvloer latten laten fabriceren door een bevriende timmerman, en kijk eens hoe mooi het wordt! Volgende week worden ze gemonteerd. |
Mooi hoor!
Van wat voor soort hout zijn de latten van de nieuwe laadvloer? En hoe worden die latten gemonteerd? |
Lijkt wel teakhout?
|
ik zie eiken en mahonie
|
Jee-zus! Die laadvloer is nog strak! :eek:
|
|
Maar das wel de andere bus van JeeWee ;)
|
Is inderdaad Bug-A-Roo! Da's lang geleden al, Wat cool. Voor de insiders... daar had mijn tent ook al een vuilniszak bovenop! :D
|
Quote:
:D:D 2003?? |
Quote:
Is een goeie vuilniszak geweest dan, dat ie je nog zo lang droog heeft gehouden :D |
inderdaad, best wel weer een poos geleden! BUG-A-ROO was een leuke meeting, en dat jaar (2003) direct de laatste!
|
Schagen aangedaan met de bus, hier op de afsluitdijk mooie plaatjes gemaakt door volksweazel:
I pull chicks in my 1.6... |
wordt weer tijd om het spul uit het stof te halen!!!
|
vandaag even uitgelijnd bij Lammert, rijdt weer een stuk beter.
Nog wel steeds een aantal problemen... - Koppeling klappert wanneer je bij een stoplicht wegrijdt, dus met name in de 1. Vorig jaar een nieuwe koppelingsplaat in gezet, inclusief een andere drukgroep en druklager, maar het euvel niet verholpen, ondanks dat ik de koppeling nog een paar keer heb nagesteld... zou het het vliegwiel zijn? Of door de drukgroep? Om nou te zeggen dat het door het vermogen komt... lijkt mij stug haha. - Kachel stinkt, er zijn bij opbouw van de motor 2 NOS kachelpotten onder gekomen, maar als je de kachel open zet komt er een blauwe rookwalm in de kabine, wat zeker niet gezond is lijkt mij. Heb al een poos gereden met de kachelslangen eraf maar er lijkt geen verbetering te zijn.... - rembekrachtiger is ermee opgehouden, maar goed, dat is te vervangen, alleen kan het hele dashboard eruit, leuk klusje! |
All times are GMT +1. The time now is 13:12. |