Ik had dus eerst z'n imi gti onderlip eronder maar daar zijn de stukken al uit..toch maar weer originele kleine lip eronder:D
|
Winterauto ook goed :D
|
stoer ding, wat zijn dat voor velgen?
|
Al sla je me dood haha.. :D We kunnen het niet vinden. Staat Des Appln Peno "made in Austria" in.. Exclusieve Worthersee velgen? :D
|
@ Joentje, mooie winterauto en wielen.
Ik heb de golf laatst ook maar op de winterwielen gezet, en een winterjasje aangetrokken :tongue: Zo stond ie er in de zomer bij: |
Een super mooie 2 was dat ja.
|
Die kwam ik een paar maand geleden tegen op de N33 t.h.v. Siddeburen...zag er goed uit inderdaad!
|
Nu op mn zwarte 14 inch Pirelli's, in de zomer op 13 inch RSL...
[IMG] [/IMG] |
Zomerlook 2010:
Winterlook 2010-2011: Zomerlook 2011: Met Revolution RFX denk ik |
polozwei :D
|
Winterlook 2010-2011
|
winterlook 2010/2011
|
winterlook :D
|
Winterlook:
|
Quote:
haal dat jasje er maar gauw af :D anders baal je na de winter, want het water kan niet weg, en zal dan hele rare vlekken achterlaten in je lak |
Zomermodus:
Porsche / Remotec 8x16 en 9x16 Met Falken Zx910 195/40ZR16 en 215/35ZR16. Wintermodus: MiM 1700 7x15 met Vredestein Snowtrac 3 185/50H15. |
Wat is dat voor foto dan....printscreen van een beveiligingscamera? :D
|
Quote:
Hehe nee dat is een foto van een iPhone 4 met een app die Hipstamatic heet ;) Dan kan je allerlei oud type lenzen, fotorolletjes en flitsers kiezen om een bepaalde 'vintage' look te creeren :D |
ah, dat ken ik wel...collega van me is daar ook vaak mee aan het spelen....erg gave app :)
|
Zomer:
Winter: |
zomer modus
winter modus |
deze keer doe ik ook mee
zomerlook Winterlook |
Zomer;
Winter; |
Quote:
Je kan wel zien dat we zeer hard ons best hebben gedaan :D |
Quote:
Ik zou hier niet mee in de winter rijden. Lekker warm en droog op stal zetten. |
Kan me heel goed voorstellen dat iedereen zomaar een paar honderd euro heeft liggen voor een pekelhok... Of ruimte/geld voor een stalling.
|
@ John ik probeer hier ook zo weinig mogelijk mee te rijden in de winter maar soms is het noodzakelijk.
dan maar winterbandjes en velgjes eronder leggen en na elke rit goed schoonmaken de bodem en velgjes. ik heb deze auto al 7 jaar en heb tot nu toe elke winter ermee gereden het is en blijft een vervoersmiddel (maar wel een hele mooie :) ) |
'n Auto is om mee te rijden, ook als 't slecht weer is. ;)
|
die b4 van edwin,wat een plaatje........:thumbup:
|
Quote:
Precies! :thumbup: Mijn Jet: Zomer: Winter (vorig jaar): Daily: Jan :) |
Lupo dagelijks, en de Golf 1 is hopelijk eerdaags verkocht. |
|
De echte winterlook, ook makkelijk voor flitspalen :D
|
Vandaag toch maar winterbandjes der op gezet |
de winterlook van de bolf
op 16inch staal met golf 1 naafkappen en uiteraard vies :D |