sodekneiter
|
Da's een flinke maan!
Gr Ronnie |
Hahahahaha! :D
Meetserlijke foto... |
Al met al een super dagje gehad
en was een goede afsluiter van een goed seizoen :D Volgende jaar hopelijk aanwezig mét auto, maar nu wel mooi tijd gehad om ff lekker een biertje te doen dus het heeft zo zijn voordelen! ;) Parkstad, boys en girls... bedankt! |
whuhahaha volle maan! :lmao:
meeting was verder helemaal super, volgend jaar weer :D |
Was idd een super dag!
Terug weg was ook erg lachen! Zoveel schik gehad dat ik eigenlijk geen tijd had om te rijden hahaha was voor de mensen achter en naast mij ook wel te zien denk ik;) Ik heb daar nog ff een filmpje gemaakt bij Eric in de VR6T.... :thumbup: Volgend jaar moet ik een Turbo hebben.... Eric & Twan in VR6T |
Klonk super dik die VRT!!!
Terugweg was zeker leuk, haha! Misschien vaker doen als de kans zich voor doet ;) |
Quote:
haa dat moeten we zeker doen! Geen kou gevat..;) |
Warm was het niet :D
Gelukkig geen vliegen mee gepakt, haha! *edit* LESS = MORE was het motto toch? Haha :ass: |
Die laatste foto op pagina 2 is super Oliver....vooral die reflectie !!!!
|
Quote:
Haha niet? Kon het niet zien was zo donker:-) Altijd leuk als mensen et thema serieus nemen..:-) |
Terug weg was super Twan...
Gelukkig zag ik die reet van Bob niet. Inderdaad vaker op rijden. Filmpje is super maar van buiten was het nog mooier |
@Oliver: Erg mooie foto's weer! :thumbup:
@Twan: Super filmpje! Wat een geluid ook :wow: :rock: |
Quote:
is da Bobby of niet! Hij had hem wel eens mogen wassen die k#t! :D |
Ja en Bob heeft er weer een mooi deeltje bij. :D
|
lol die mercedes bus wil jullie aan de kant hebben!:d
|
Quote:
Haha ja dat wou hij idd.. Maar ja Oliver wou foto's maken en tja Je moet toch prioriteiten stellen haha |
groot gelijk! Dikke foto dus was het zkr waard:D...
|
Quote:
Heb je die uit die onafgesloten witte mk2 gejat ouwe bietser? :D |
Ik heb hier echt dubbel gelegen van die maan :lmao:
Jullie zijn echt geweldig :D :D @ Oliver, je hebt wederom weer top foto's gemaakt :thumbup: Ik kan er naar blijven kijken, serieus |
@Sven aka oldscool van Lucar:
Ik stuur je die foto door moet alleen even kijken of ik hem nog in groot formaat heb, kan zijn dat die al verkleint is maar meen er twee van die wagen gemaakt te hebben. Edit: Maak ook even je inbox schoon, die vol namelijk! Gr Ronnie |
Speciaal voor Cor :D
|
Ja foto's zijn weer top mensen! :thumbup: Bedankt hiervoor want heb er zelf veels te weinig kunnen maken!
En die foto van Bobby uit t raam!!!!!!!! Whahaha!!! lag dubbel achter mn scherm haha! man man wat een fotomodel!!!!! :D :D :thumbup: |
Potverdomme die gaat niet een klein beetje maar gewoon helemaal uit de broek. :lmao:
|
Quote:
Leuk dat mijn vrouw er op staat hahahahahahaha |
Ja dat is ook het mooieste op de hele foto hahhaha..
Gr Ronnie en graag gedaan hoor.;) |
Quote:
Haha ja dit was een stuk belangrijker idd :D Zijn echt super dikke foto's geworden! Volgend jaar nog maar een keer idd, dan heeft iedereen er ook weer normale wielen onder :D |
Maar volgend jaar wel wat eerder in het jaar waarschijnlijk. ;)
|
Was een leuke meeting :thumbup: En het weer zat ook super mee :D
|
Quote:
Inderdaad.. Al ben je er nu toch niet meer zeker van of het wel of niet mooi weer is :) Als de terrasjes nog maar wel open zijn bij jullie aangezien wij een dag eerder komen volgend jaar ;) |
Quote:
En zijn alle auto's erbij ;) |
Ook dat idd :thumbup:
|
Quote:
We zullen zorgen voor een tap installatie speciaal voor jullie. :D :screwy: |
Was gezellig en een eindje tuffen.. Top dagje met mooi weer! De turbo had het idd naar zn zin!
I still need a bigger turbo :D |
Quote:
De tap staat hier al klaar, maak je daar maar niet druk om haha :D |
|
zeker vet!
|
Quote:
Gr. Ronnie ??? |
aangezien de nieuwe datum alweer bekend is even een upje hier voor het verslag van vorig jaar
|
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |