![]() |
Jaa daar is hij weer! Eindelijk!
Ik heb 3 auto's aan te melden voor die dag, t.w. een Passat 3BG, Jetta MK1 en Seat Leon FR. Zet die er maar bij :thumbup: |
Quote:
welk formaat moet het bestand zijn? |
Quote:
Prima initiatief, leuk om weer eens op pad te zijn en ook nog een paar lelijke butsen uit m'n daily, beter kan niet toch? :D |
Kijk! Vorige keer ook geweest (toen samen met Arne meegereden), dit keer kom ik met mn eigen auto... Schrijf mij er maar bij!
Gr, Jelle |
zit 9 okt in Wolfsburg ..kan er niet bij zijn ..
volgende keer beter |
Quote:
Groot en scherp formaat JPG, EPS of PSD is prima :thumbup: |
Quote:
Hi, mijn vrouw heeft ook een niet-vag (Kangoo) met deukjes. Is het OK als ik daarmee kom? Zou wel fijn zijn, dan is weer mooi voor de winter klaar :thumbup: |
Aangezien we een forum voor VAG-gerelateerde auto's zijn, hebben zij ook voorrang. Informeer even via PM een dag of 2 vantevoren.
|
Quote:
ok, helder, logisch. Doe ik! :) |
Ik heb hier nog 2 gedemonteerde golf 3 USA voorschermen liggen, met wat kleine deukjes erin. Kunnen die ook gedaan worden?
|
Ja hoor, ga ik wel vanuit
|
Dus ik kan me opgeven en langskomen ?
Wil alleen dan wel ter plekke horen of t te doen is en wat t gaat kosten. |
Een vriend van me heeft wel interesse denk ik. Ik ga er ff achteraan, maar reserveer maar vast (T2b campert). :)
Eigen auto heeft geen deuken volgens mij. |
Shop is ook aanwezig trouwens voor mensen die nog spullen willen hebben.
|
Ik moet helaas van het lijstje af. De motor van mijn golf gaat uit elkaar.....
|
Quote:
Kom je wel kijken nog? |
mij kan je er ook weer afhalen, heb geen auto met deukjes meer :D
|
Leuk zo'n trouwerij, maar die kastanjebomen in Gemert hadden het op mijn auto voorzien! 2 deukjes... :mad:
Jammer dat ik zaterdag niet kan, volgend jaar maar weer een Noord-dag Alberto?? :) |
Zo,heb gisteravond de folie van het achterscherm afgetrokken (waar de deukjes zitten) kom ik zaterdag met een half antraciet blue/landmacht mat groene bora :D
|
Ik ben er vroeg in de middag, moet eerst de GTI nog overschrijven naar de nieuwe eigenaar. Hopelijk is m'n daily deukvrij te maken :).
|
Ik meld me weer af...
|
Alle aan- & afmelders weer bijgewerkt!
Ik heb zojuist de hal in orde gebracht dus we zien jullie morgen vanaf 08.30u! |
Ik ben er bij...... alleen wel zonder alle stickerspulletjes ter plaatse wegens klein vervoersprobleempje! Ik kom op twee wielen namelijk :-)
Probeer wel laptop mee te nemen, dus mocht iemand vragen of bestelling hebben, no prob. Gaat het maandag gewoon op de post :thumbup: |
Ter info: i.p.v. 3 auto's komen er via mij 2, de Passat valt af.
|
Die vriend van mij haakt jammergenoeg af. Misschien dat ik zelf nog even langs kom om te kijken en een praatje te maken.
|
Aangezien er een aantal afmeldingen zijn, is het mogelijk om nog langs te komen zonder aanmelding. Kom dan wel voor 14uur!
|
Ik kom vermoedelijk niet meer langs :mad: . Moet vandaag met de kleine naar scouting en smiddags snel een nieuwe bed gaan kopen aangezien ons waterbed lek is :shake:
|
Ik had net al blije mensen aan de lijn, dus volgens mij is dit weer een succesvolle bijeenkomst. Heeft iemand al foto's?
|
Ik slinger um zo aan om te kieken :-)
|
als er nog iemand wil gaan......
Helaas meende dat het morgen was............. |
Vandaag de A6 deukvrij laten maken via Volksforum:
![]() De achterkant die sowieso al nieuw in de lak zit: ![]() En nog een foto: ![]() Blijft toch een mooi model, zeker in deze uitvoering. Heren bedankt voor de organisatie en dat uitdeuken is écht topwerk! |
ik was dus ook geweest, zonder voor aanmelding, maar mijn achterklep weer netjes strak gemaakt...
echt toppie.... mijn a6 staat dus net links van die van twan. te zien op foto 2. foto's van de mije volgen morgen. |
De Bora is ook weer deukvrij! echt vakwerk ! :cool: thanx mannen :thumbup: |
inderdaad peter...
bij die van jou..... onvoorstelbaar wat ze kunnen.... |
Inderdaad erg geslaagd, deuk uit mijn deur is helemaal verdwenen :)
Bedankt voor alles! |
All times are GMT +1. The time now is 18:43. |