Quote:
In het platte hollands betekend dat sexuele marteling. Voor de 1 is het een marteling voor de ander een manier van genot. Net als smaak, daar valt ook niet over te twistten..... Dus mijn huiswerk zal ik niet doen gert, pijn is niet fijn, bloed is niet goed en jeuk is niet leuk. Geen sm voor mij! Whatever that means! |
Vind ze misschien weer wel fijn... :rolleyes:
|
Bloed en pijn ? oh oh oh oh
Klok wel horen luiden maar niet weten waar de tepel wringt :D |
Quote:
Ik hoef het niet te weten gert! IK hou er niet van! Plaats anders ff een foto ofzo? |
Een foto van wat tussen iemand zijn oren zit ?
|
|
Nee Jaap .. das Plathollandse rampetamp sex
Als je clit eraf wordt geslagen met een zweep kom je niet klaar heb ik wel eens gehoord .. |
Quote:
Lijkt me niet nee! :( :( |
Sm
1 samarium smaad (de ~ (m.), smaden) 1 aantasting van iemands eer of goede naam in woord of geschrift => hoon 2 [Belg., jur.] daden, woorden, gebaren en bedreigingen die gericht zijn tegen overheidspersonen in functie smaad·re·de (de ~) 1 honende, kwetsende woorden enz enz enz enz enz enz sa·ma·ri·um (het ~) 1 chemisch element, behorend tot de zeldzame aarden [Sm] Dit is wat http://www.vandale.nl/opzoeken/woor...k/?zoekwoord=sm er over te zeggen heeft. Grtzzz |
Quote:
Jah, maar die is nog niet bijgewerkt met Surinaamse woorden :p |
zoveel kennis op dit forum...en er niet eentje die weet wat die letters op die foto betekenen...:(
|
|
Zoals je ziet,.. maakt niet uit waar het topic over gaat. Het draaid altijd weer om sex.
Owja Gert,.. ik hoor dat zweepje al op je kale hoofd kletsen ;) |
stond dat sm niet voor de lak? Silver Metallic :D
|
Quote:
:p |
Maar niemand heeft dus een idee wat het logo op de auto betekend?
|
Quote:
Whahahahahahaa dies echt goed! Hoe ranzig! :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 16:09. |