Heel erg mooi dit !
|
gaaf gedaan om er zo even mee te kunnen rijden ;)
|
Meesterlijke auto :rock:
|
Had het verhaal gehoord ja van de jongen die hem gelast had
Super binnen een week apk gekeurd Wat zal die vaak aan de staan met dat beesje zeg (geloven ze het niet dat ie gekeurd is) Deze kun je gewoon een echte ratlook golf noemen niet zelf bewerkt niet even met middeltjes geholpen Nee gewoon de tand des tijds die het zelf gedaan heeft |
Niks 'look'....PUUR :D
|
Geweldig :rock:
|
mooi! en nou aan het werk met die barndoor!!
|
Thanks lange, mooie foto's vooral die van het interieur is lekker.
Mensen die zelf ook foto's hebben, graag hier in dit topic plaatsen! |
leuk projectje :)
|
Dit is mijn desktop background wallpaper dinges:
|
echt mooi dit!
|
Hehehe, geweldig dit. Ik heb het niet zo op RAT-look.
Maar dit is anders, dit is ECHT. En gelukkig ook maar tijdelijk. Krijgt hij bij restauratie wel de originele kleur terug? Want die vind ik wel errug mooi, dat jaren '70 matellic blauw. Alleen die combinatie met een groen interieur.... zal ook wel typisch '70 zijn. :D Succes en veel plezier met dit unieke exemplaar! Gr. Ed |
Mooi bakkie zo... Als nieuw :D
|
Dik!
Vind dit toch wel ontzettend gaaf! En inderdaad, niks rat look. Dit is gewoon een echte rat, zoals het hoort. :thumbup: Is dat nou die van Len die buiten de vitrine staat? |
Ja, dat is die van Lennart ;)
|
Kick koekje!! :D
Maar het is dus geen swallow maar een pre-swallow?! |
Quote:
pre-swallow? de persfoto's van de introductie lieten al alleen maar zwaluwstaartjes zien. Ik hou het op een netjes uitgevoerde reparatie. Alles rustig kaal halen, dan kom je er vanzelf achter of het origineel is (lakopbouw). Maar wtf, #1883 is alive!! Jens |
:rock:
|
Wat ontzettend dik!
Heb je de foto's ook in groot formaat toevallig? |
Hey cool, foto's van de avond van 12 juni! Was al vergeten dat je ze gemaakt had!
|
Quote:
Het lijken wel 'verkoop-klaar-maak' foto's :tongue: |
Quote:
Ja klopt! |
Quote:
Bedankt hè :tongue: |
Gespot in de Fanatics MIVW gallery:
|
Gister bij het vergelijken van plaatwerk tot een grappige ontdekking gekomen. Mijn 05/74 golf heeft een gladde deur en B-stijl waar mijn 02/75 golf de schroefplaatjes heeft waar in totaal 5 dopjes inkomen. Enig idee waar deze dopjes voor zijn? Is dit misschien om te zorgen dat de deur aangedrukt wordt om windruis te beperken?
Graag van mede swallowtail bezitters de reaktie of jullie dit ook hebben en graag een chassisnummer erbij dan kunnen we eens kijken wanneer deze modificatie ongeveer ingevoerd is.. Is op deze manier wel een zeldzaam setje deuren wat je zo hebt... Donor golf van 02/1975: |
Zoiets is toch bij de Mk2's voor de USA gordels meende ik , maar of datbij de Mk1's ook zo is weet ik niet .
|
Quote:
Is dat mijn oude 21-FP-81; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43914 ? |
Klopt! is de oude van chris en dus jouwe.. kleine correctie het is de 88 ;)
|
Quote:
Dat bedoel ik ;) Ik heb eens van Chris gehoord dat hij gekocht is om het achterpaneel eruit te zagen? |
Quote:
Klopt en nog e.e.a. wat ik kan gebruiken. Zonde eigenlijk, is best een heel goede basis. |
Quote:
Ja vond ik ook zonde. Chris kennende zou het een leuk apparaat zijn geworden. |
Te gek karretje!!! en zekers dikke wielen...
|
Wat een gaaf ding! Die velgen zijn echt :own:
|
Branco, bedankt voor je antwoord. Dit is dus een zeer interessant verhaal. Jouwe zit toch ergens in de 30.000? Zijn er oudere bekend?
|
Ben op die van jou na nog geen oudere hier in NL tegen gekomen op chassis nummer.
Dus voorlopig nog geen auto die ouder is als die van mij. We hebben dus tot nu toe de twee oudsten. Die van jou in mei gemaakt en die van mij in Juli want ik had het nagekeken. Het mooist was dus iemand zien te vinden met 1 die gemaakt is in juni. Hier nog een link van de mijne met wat info:http://golf1-ig.de/service/register...d=1526&offset=3 |
Hey Michel
Ben net ook bij de mijne wezen kijken. Maar deze heeft denk ik het gaten patroon wat de latere golfjes ook hebben. Er zitten onderaan wel 2 extra gaatjes aan bijde zijden. Waar deze voor zijn weet ik ook niet. Mijn cabrio heeft dit niet. Het chassis nr is 1753446677 en de eerste toelating is 10-09-1975 |
2 gaatjes onderin zijn waarschijnlijk de plekken waar de slang erin ging voor een ML/TECTYL-behandeling
|
Quote:
Weet het wel zeker dat ze daar voor zijn. Deden ze vroeger heel veel met auto's. Mijn 74er heeft het ook en in de dorpel in het midden onder de deur heb ik ook zo'n gaatje zitten. Beetje stom dat ze het op de plek doen als Berg1000 het ook heeft. Want als je de deurpanelen achter er af haalt dan zit je in de zelfde ruimte. |
Wel grappig dat er nu dus al 3 verschillende portieren zijn! We zouden dit vraagstuk eens wat internationaler moeten posten... kunnen we kijken wanneer deze modificaties doorgvoerd zijn. Niemand een idee waar het voor is?
|
All times are GMT +1. The time now is 20:24. |